نوشته شده توسط : گروه وایزر

ردیاب خودرو یکی از وسایل امنیتی مهم این روزها برای هر نوع خودرویی می‌باشد که می‌تواند ماشین شما در برابر خطر سارقین حفظ کند. با روی کار آمدن ردیاب جی پی اس در انواع مختلف افراد بسیاری هستند که برای خرید این محصول به دلیل تنوع زیاد مدل‌های موجود در بازار دچار سردرگمی می‌شوند.

 

انتخاب و خرید انواع ردیاب خودرو به عوامل و پارامترهای گوناگونی بستگی دارد. در این گزارش با کارشناسان ما در مجموعه ردیاب جی پی اس وایزر همراه باشید تا شما عزیزان را با انتخاب ردیاب بر اساس نوع خودرو و فاکتورهایی که به هنگام خرید جی پی اس مهم هستند، بیشتر آشنا کنیم.

مختصری درباره ردیاب خودرو و نحوه کار آن

بیایید تعریف ردیاب جی پی اس را با سرواژه GPS شروع کنیم که مخفف عبارت Global Positioning System یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی است. این سیستم شامل شبکه‌ای از ماهواره‌هاست که به دور زمین می‌چرخند و اطلاعات لازم را به دستگاه‌هایی روی زمین می‌فرستند که می‌توانند به تعیین مکان دقیق یک شی یا یک شخص کمک کنند.

فناوری GPS که در ابتدا در دهه 1960 برای کاربردهای نظامی ایجاد شد، سرانجام در سال 1983 برای استفاده عمومی در دسترس قرار گرفت و با گذشت زمان توسعه یافت. این روزها GPS کاربردهای مختلفی دارد و علاوه بر استفاده از آن در کاربردهای نظامی، برای موقعیت‌یابی و افزایش ایمنی خودروها، کودکان، سالمندان، حیوانات و اشیا قیمتی نیز استفاده می‌شود. ردیابی از طریق GPS به یک دستگاه به نام ردیاب نیاز دارد که داخل یک وسیله ‌نقلیه یا روی یک شی نصب و یا توسط یک فرد یا حیوان پوشیده می‌شود.

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنم؟

بسیار خوب! اکنون که با ردیاب جی پی اس و نحوه‌ کار آن آشنا شدیم، بیایید با مزایا و کاربردهای ردیاب آشنا شویم. در زیر به مهم‌ترین دلایل استفاده از ردیاب خودرو اشاره می‌کنیم:

1– به کمک ردیاب همیشه از موقعیت دقیق ماشین خود اطلاع دارید

ردیابی لحظه‌ای خودرو این امکان را برای صاحب خودرو فراهم می‌کند تا در صورتی که ماشین او به سرقت رفت، بتواند آن را به‌راحتی بیابد. البته ردیابی لحظه‌ای فقط مربوط به سرقت خودرو نیست؛ بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل از این ویژگی ردیاب برای نظارت بر ناوگان خود استفاده می‌کنند. برای مثال، استفاده از ردیاب برای پیک‌موتوری‌ها هم به مشتری و هم به مدیر ناوگان این امکان را می‌دهد تا مطمئن شود که محموله چه زمانی دریافت خواهد شد.

دلایل استفاده از ردیاب خودرودلایل استفاده از ردیاب خودرو

2– به کمک ردیاب خودرو می‌توانید ماشینتان را از راه دور خاموش کنید

یکی از ویژگی‌های بهترین ردیاب خودرو این است که اگر ماشین به سرقت برود، صاحب خودرو می‌تواند با استفاده از ردیاب، ماشین را از راه دور خاموش کند.

3– اگر در جادّه به تنهایی رانندگی می‌کنید، ردیاب امنیت شما را تضمین می‌کند

اگر بخش زیادی از زمانتان در طول روز به رانندگی در جادّه‌ها اختصاص دارد یا از جمله رانندگانی هستید که مسافرانی را در جادّه‌های پرپیچ و خم جابه‌جا می‌کنید، قطعاً یکی از دغدغه‌هایتان امنیت در طول سفر در جادّه‌ها است. با نصب ردیاب می‌توانید آسودگی خاطر بیشتری داشته باشید.

این ویژگی ردیاب به‌خصوص برای شرکت‌های حمل‌ونقل کاربردی است. مدیر ناوگان با بررسی موقعیت لحظه‌ای خودرو و همچنین سرعت و مسیر حرکت از طبیعی بودن شرایط اطمینان حاصل می‌کند. علاوه بر این، برخی از ردیاب‌ها مجهز به دکمه‌ SOS یا دکمه‌ اعلام شرایط اضطراری هستند و راننده می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، دکمه را فشار دهد تا ردیاب به شماره‌های از پیش تعریف شده در اپلیکیشن، هشداری برای کمک‌رسانی سریع به همراه موقعیت مکانی شما ارسال کند.

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیمچرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم

4– اگر مدیریت ناوگان وسایل نقلیه را برعهده دارید، وجود ردیاب خودرو ضروری است

برخی از مشاغل بدون وجود ردیاب، کار بسیار دشوار و شاید غیرممکنی را پیش رو دارند. یکی از این مشاغل، مدیریت ناوگان است. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که چندین خودرو در اختیار دارند و کسب‌وکار آن‌ها خدمات‌رسانی است، حتماً باید از ردیاب خودرو روی ناوگان خود استفاده کنند. ردیاب برای مدیران ناوگان امکانات زیر را فراهم می‌کند:

  • نظارت بر موقعیت خودروها به صورت آنی و لحظه‌ای؛
  • جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه؛
  • نظارت بر رفتار راننده حین حرکت؛
  • کمک‌رسانی فوری در صورت وقوع مشکل؛
  • کاهش میزان مصرف سوخت؛
  • افزایش بهره‌وری رانندگان؛
  • زمان‌بندی حرکت خودروها؛
  • آشنایی با انواع ردیاب خودرو.

ردیاب‌ها از نظر نوع ارسال اطلاعات و نحوه اتصال به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که دو دسته‌بندی کلی آن عبارت است از:

  • ردیاب آفلاین خودرو
  • ردیاب آنلاین خودرو

در ادامه به این دو نوع ردیاب خودرو می‌پردازیم:

1– ردیاب آفلاین خودرو

این نوع ردیاب، بدون نیاز به اینترنت کار می‌کند و نحوه‌ کار آن به این صورت است که اطلاعات را به‌طور کامل در حافظه داخلی خود ذخیره می‌کند و بعد از آن که دسترسی به سرور فراهم شد، اطلاعات ذخیره شده توسط ردیاب، از طریق Wi-Fi یا شبکه مخابراتی سلولی به سرور منتقل می‌شود. این نوع ردیاب‌ها با توجه به ظرفیت ذخیره‌سازی معمولاً اطلاعات را بین 7 تا 60 روز ذخیره می‌کنند.

2– ردیاب آنلاین خودرو

 

ردیاب آنلاین یا برخط ردیابی است که همیشه به سرور متصل است و به همین دلیل اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به سرور انتقال می‌دهد و راننده یا مدیر ناوگان می‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودرو باخبر شود. ردیاب‌های آنلاین خود به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

ردیاب‌های سیمی که منبع تغذیه آن‌ها برق خودرو است. این ردیاب‌ها به‌خصوص برای خودروها قدیمی که درگاه OBDII ندارند، قابل استفاده است.

ردیاب‌های بی‌سیم که منبع تغذیه آن‌ها باتری است و با نام‌های ردیاب‌های مغناطیسی و آهنربایی هم شناخته می‌شوند. این ردیاب‌ها نصب بسیار آسانی دارند و برای انواع خودرو قابل استفاده هستند.

انواع ردیاب خودرو و عملکرد هر یکانواع ردیاب خودرو و عملکرد هر یک

معیارهای مهم در انتخاب ردیاب خودرو

تا اینجا با ردیاب و کاربردهای آن آشنا شدیم. اما آیا همین برای خرید ردیاب کافی است؟ خیر. زمانی که برای خرید ردیاب به بازار می‌روید یا سایت‌های اینترنتی فروش ردیاب خودرو را جست‌وجو می‌کنید، با انواع ردیاب خودرو از برندهای مختلف مواجه می‌شوید که شما را سردرگم می‌کنند. در ادامه به چند معیار برای خرید ردیاب اشاره می‌کنیم که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

  • نوع خودرو و کاربری آن: اولین و مهم‌ترین فاکتور در انتخاب ردیاب، در نظر گرفتن نوع خودرو، یعنی سبک بودن یا سنگین بودن خودرو است. ردیابی که برای کامیون استفاده می‌شود ممکن است برای خودروی سواری انتخاب مناسبی به حساب نیاید. ردیاب باید مناسب با نوع خودرو باشد تا اطلاعات را دقیق ارسال کند.
  • میزان دقت ردیاب: این معیار یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام خرید ردیاب به آن توجه شود. دقت ردیاب هر چه بیشتر باشد، میزان خطای آن در نشان دادن موقعیت خودرو کمتر است.
  • باتری ردیاب: قوی بودن و عمر مناسب باتری در ردیاب‌های بی‌سیم خودرو اهمیت بالایی دارد. در هنگام خرید ردیابی را انتخاب کنید که باتری آن شارژدهی و ظرفیت بالایی دارد تا مدام نیاز به شارژ کردن آن پیدا نکنید.
  • ابعاد ردیاب: اندازه ردیاب باید به‌گونه‌ای باشد که بعد از نصب، قابل مشاهده نباشد و مخفی بماند.
  • امکانات ردیاب: امکانات جانبی که یک ردیاب ارائه می‌دهد نیز در زمان خرید اهمیت دارد. کافی است با توجه به نیازتان، ردیابی با امکانات مناسب انتخاب کنید. مثلاً داشتن امکان شنود یا مجهز بودن به دکمه SOS برای برخی از افراد ضروری تلقی می‌شود و برای برخی اهمیت ندارد.

انتخاب ردیاب خودروی وایزر بر اساس نوع خودرو

ردیاب‌های خودروی وایزر در 3 مدل

طراحی و تولید شده‌اند که هر سه به دلیل ابعاد کوچک و مناسب، قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین و موتورسیکلت را دارند. اگر صاحب خودروهای سواری، کامیون، اتوبوس، وانت، مینی‌بوس و یا حتی صاحب موتورسیکلت هستید، ردیاب‌های وایزر به دلیل ابعاد استاندارد و مناسب بهترین انتخاب برای تامین امنیت وسیله نقلیه‌تان محسوب می‌شوند. با ردیاب وایزر، خودروی خود را به امن‌ترین نقطه‌ روی زمین تبدیل کنید!

قیمت ردیاب b60 با ردیاب خودروی F150 و همین طور ردیاب جی پی اس F100 به دلیل ویژگی‌ها و کاربردهای متنوعی که هر یک دارند، متفاوت خواهد بود.

نحوه انتخاب ردیاب بر اساس نوع خودرونحوه انتخاب ردیاب بر اساس نوع خودرو

کلام پایانی

برای خرید ردیاب انواع خودرو باید دقت زیادی داشته باشید و با توجه به معیارهایی که در این مقاله ذکر کردیم، ردیاب مناسب را برای خودرویتان انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا ردیاب جی پی اس مناسب را بر اساس نوع خودرویتان و همچنین انتظاراتتان از ردیاب انتخاب کنید.

گروه وایزر (www.wizer.ir) با ارائه‌ خدمات حرفه‌ای و باکیفیت‌ترین محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می‌باشد. از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
  • دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
  • توسعه‌ محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
  • دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ محصولات
  • محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ مصرف‌کننده‌ ایرانی
  • تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 15 سال سابقه


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ردیاب خودرو این روزها موردتوجه کاربران بسیاری قرار گرفته است و افراد زیادی برای محافظت از ماشین خود و جلوگیری از سرقت آن، اقدام به خرید انواع جی پی اس خودرو می‌کنند. اما سؤالی که ممکن است برای بسیاری وجود داشته باشد این است که آیا نصب جی پی اس خودرو آسان است؟

همان‌طور که می‌دانید ردیاب‌های وایزر در ۳ نوع متنوع و با ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود تولید می‌شوند. هر‌یک از موارد زیر جزو ردیاب‌های وایزر هستند:

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعة وایزر تهیه شده است، نحوة نصب جی پی اس خودرو را توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

نحوه نصب ردیاب خودرو

نحوه نصب ردیاب خودرو

مراحل نصب دستگاه ردیاب F150 روی وسیلة‌ نقلیه

ما در اینجا به طریقة نصب یکی از دستگاه‌های جی پی اس خودرو وایزر، یعنی ردیاب F150 پرداخته‌ایم و مراحل نصب آن را بازگو کرده‌ایم:

مرحلة اول: اتصال سیم اصلی به سوکت دستگاه (نحوة سیم‌کشی ردیاب خودرو)

جهت نصب دستگاه ردیاب F150 روی خودرو، ابتدا دستة سیم اصلی دستگاه را (در صورت صحت کامل سیم‌‌ها) به‌‌طور کامل درون سوکت دستگاه ردیاب وارد نمایید. بر بدنة هر سیم، برچسبی وجود دارد که نشان‌‌دهندة این است که به کدام سوکت وصل گردد.

سیم مشکی با برچسب (Line 14) GND و سیم قرمز با فیوز و برچسب (Line 15)12/24V و سیم نارنجی با برچسب (Line 13) ACC را به‌ترتیب به سر منفی و مثبت باتری خودرو و ACC پشت سوئیچ متصل نمایید.

مرحلة دوم: نحوة نصب کلید هشدار SOS دستگاه ردیاب

SOS یک علامت بین ‌المللی به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. در صورت آنکه می‌ خواهید کلید هشدار SOS را نصب و فعال نمایید، اکنون می ‌توانید کلید SOS را به‌وسیلة سیم مشکی متصل به آن، به دستة سیم اصلی (سیم مشکی و سفید کوتاه) متصل نمایید.

مرحلة سوم: طریقه و روش نصب رلة قطع برق دستگاه GPS

رله (Relay) برای قطع و وصل جریان برق به‌ کار می‌آید. از این کلید برای وسایل زیادی در منزل استفاده می‌‌شود؛ اما اتصال آن در دستگاه ردیاب خودرو جهت خاموش نمودن خودرو از راه دور است.

برای اتصال رلة قطع برق خودرو، سیم زرد (Line 9) Relay را به سیم تحریک رله (سیم ضخیم زرد رنگ) وصل کنید. همچنین سیم سفید رله را به سر مثبت باتری ۱۲ ولت و سیم سبز رله را نیز به خط استارت خودرو وصل کنید.

مرحلة چهارم: طریقة فعال‌سازی قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو توسط دستگاه GPS

در مراحل نحوة فعال‌سازی جی پی اس خودرو، برای آنکه از باز شدن درب خودرو مطلع شوید، لازم است سیم سبز با خط باریک سفید Input Line 6 را به ورودی درب یا لادری خودرو وصل کنید.

مرحلة پنجم: نحوة فعال‌سازی قابلیت ارتباط صوتی

در مراحل فعال كردن جي پي اس خودرو، در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ارتباط صوتی باید میکروفون (درصورت تمایل بلندگو) را نصب کنید. برای نصب میکروفون در خودرو باید فیش نری ۳/۵ میلی‌متری را به بدنة دستگاه وصل کنید. سپس سوکت دوسیمه (سیم‌های قهوه‌ای و مشکی) از این دسته‌سیم را به میکروفون (موجود در جعبة دستگاه) وصل کنید.

همچنین درصورت تمایل به نصب بلندگو، به‌‌طور جداگانه یک عدد بلندگو با فیش خروجی ۳/۵ میلی‌‌متری تهیه کرده و آن را به فیش مادگی ۳/۵ میلی‌متری (سیم‌های طوسی و مشکی) از این دسته‌سیم وصل کنید.

Y:\pouyan\seo\wizerco\Advertorial\1401\01.05\OK\1\2.png

مراحل نصب ردیاب F150 وایزر

مرحلة ششم: نحوة نصب کنترل‌کنندة قفل مرکزی دستگاه جی‌ پی‌ اس F150

قطعة کنترل‌‌کنندة قفل مرکزی برای صدور دستور به خودرو جهت قفل و باز کردن درب خودرو به ‌کار می‌رود. این ویژگی به راننده کمک می‌کند که در صورت سرقت خودرو، دستور قفل شدن درب‌‌ها را از راه دور به خودرو بدهد. در صورت تهیة ماژول کنترل‌‌کنندة قفل مرکزی، سیم زرد با خط باریک سفید با برچسب (Line 7)Output1 و سیم سفید‌ با خط‌ باریک قرمز (Line 8) Output2 مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم‌‌کارت مطمئن شوید و سپس روی دستگاه جی‌ پی‌ اس F100 قرار دهید و درنهایت ردیاب آماده است که به سامانة سرو وصل شود.

تیم وایزر در همة دستگاه‌هایی که به فروش می‌‌رساند دفترچة راهنمای نصب به زبان فارسی قرار داده است که علاوه بر توضیحات بالا، مراحل نصب دستگاه ردیاب را برای شما با تصاویر و دیاگرام ساده‌تر می‌کند.

Y:\pouyan\seo\wizerco\Advertorial\1401\01.05\OK\1\3.png

مراحل نصب ردیاب خودرو F150 وایزر

سخن پایانی

در این گزارش با طریقة نصب ردیاب جی پی اس خودرو آشنا شدید و متوجه شدید که کار آسانی است. با توجه به توضیحات داده‌شده، برای اینکه بتوانید ردیاب را بدون مشکل نصب کنید، پیشنهاد می‌دهیم این کار را به متخصصان مجموعه‌ای که از آن خریداری می‌کنید، بسپارید.

گروه وایزر با ارائة خدمات حرفه‌ای و باکیفیت‌ترین محصولات در کنار شما مشتریان گرامی است. از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعة وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تیم پشتیبانی تمام‌وقت
  • دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
  • توسعة محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
  • دارای یک سال گارانتی برای کلیة محصولات
  • محصولات با کیفیت بالا و شایستة مصرف‌کنندة ایرانی
  • تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقة کار


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

خودروهای ام وی ام (MVM) چند سالی است که مهمان خیابان‌های کشور هستند. ماشین‌های این برند چینی نسبت به خودروهای ایرانی از آپشن‌های بیشتری برخوردار هستند اما هنوز فاصله زیادی با برندهای معتبر دنیا دارند. یکی از مواردی که اغلب مردم سوال می‌کنند، این است که «آیا خودروی ام وی ام نیاز به ردیاب دارد؟»

دستگاه ردیاب جی پی اس (GPS) دستگاه‌های قابل حملی هستند که به صاحبان وسایل نقلیه اجازه می‌دهند تا خودروی خود را نظارت و ردیابی کنند. این دستگاه در خودروهای برند ام وی ام وجود ندارد! و آن دسته افرادی که می‌خواهند موقعیت مکانی وسیله نقلیه خود را تعیین کرده و از خودروی خود محافظت کنند، به این دستگاه نیاز دارند. در مجموعه وایزر به بررسی به عملکرد دستگاه ردیاب خودرو و دلایل استفاده از آن می‌پردازیم.

ردیاب و استفاده از آن برای خودروی ام وی ام

ردیاب و استفاده از آن برای خودروی ام وی ام

 

دستگاه ردیاب جی پی اس ام وی ام چیست؟

دستگاه ردیاب جی پی اس یک وسیله ردیابی است که روی خودروی ام وی ام نصب می‌شود. از آن جهت که خودروهای ام وی ام دزدگیر پیشرفته‌ای ندارند، نصب دستگاه ردیاب ضروری است. این ردیاب نه تنها می‌تواند داده‌های سرعت و موقعیت خودرو را در زمان حال ارائه دهد بلکه بیشتر افراد از عملکردهای مختلف این دستگاه مانند تاریخچه مسیرها، هشدار ضربه، هشدار حرکت، هشدارهای حصار جغرافیایی (Geofence) و غیره استفاده می‌کنند.

مالک خودرو می‌تواند مسیر حرکت وسیله نقلیه خود را بهتر درک کند و اطلاعات مربوط به نحوه رانندگی (سرعت، شتاب، مصرف سوخت و غیره) را بررسی کند. فقط باید دستگاه را به اپلیکیشن گوشی همراه متصل کنید، سپس می‌توانید اطلاعات لازم جهت مسیریابی و سایر ویژگی‌های مهم را به دست آورید.

هدف اصلی یک دستگاه ردیاب ماشین GPS این است که همیشه به شما اطلاع می‌دهد که وسیله نقلیه‌تان کجاست. به عنوان مثال، اگر ماشین شما دزدیده شد، ردیاب می‌تواند موقعیت آن را به پلیس اطلاع دهد. سپس پلیس به‌راحتی می‌تواند خودروی شما را بازیابی کند. در خودروهای ام وی ام مدل MVM 110، MVM 315، MVM 530 و MVM 550 می‌توان از انواع ردیاب‌ آهنربایی و یا جی پی اس مگنتی (مغناطیسی)، سیمی و غیره استفاده کرد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ماشین جک

مزدا 3

ماشین ساینا

نحوه استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس ام وی ام چگونه است؟

استفاده از ردیاب جی پی اس در خودروهای ام وی ام معمولاً آسان است اما این روند از دستگاهی به دستگاه دیگر کمی متفاوت خواهد بود. تفاوت اصلی منبع تغذیه است. اکثرا ردیاب جی پی اس‌های خودرو به برق خودرو متصل می‌شوند و از آن تغذیه می‌کنند. این گونه هرگز نگرانی‌ای در جهت تمام شدن باتری یا افتادن جی پی اس وجود ندارد.

بعضی ردیاب‌های خودرو طوری طراحی شده‌اند که به فندک یا سوکت لوازم جانبی خودرو متصل می‌شوند. نصب و استفاده از این ردیاب‌ها آسان است اما برخی از آنها وقتی که رانندگی نمی‌کنید، از باتری خودروی استفاده می‌کنند. در این صورت، باید ردیاب را از برق بکشید.

محبوب‌ترین ردیاب‌های جی پی اس ام وی ام با باتری کار می‌کنند، به این معنی که می‌توان آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کرد. از آنجایی که منبع تغذیه خارجی وجود ندارد، این نوع ردیاب باید به طور دوره‌ای برداشته و شارژ شود، در غیر این صورت کار نمی‌کند. این ردیاب‌ها به صورت مگنتی یا مغناطیسی روی خودرو نصب می‌شوند.

نحوه استفاده از ردیاب جی پی اس

نحوه استفاده از ردیاب جی پی اس

 

دلایل استفاده از ردیاب در خودروهای ام وی ام

وقتی در مورد دستگاه  GPS می‌شنویم، چیزی که به ذهنمان می‌رسد یک ردیاب مسیر یا یک ردیاب مکان است. اما این دستگاه می‌تواند قابلیت‌های بیشتری ارائه دهد. شما می‌توانید دلایل زیادی برای نصب ردیاب روی خودرو ام وی ام پیدا کنید. در ادامه به دلایل استفاده از ردیاب در این مدل خودروها می‌پردازیم:

1- جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه

هنگامی که یک دستگاه ردیاب را روی ماشین خود نصب می‌کنید، این امکان را دارد مکان وسیله نقلیه خود را بدانید، حتی اگر وسیله نقلیه شما به سرقت رفته باشد! علاوه بر این، می‌توانید هشدار حصار جغرافیایی را تنظیم کنید.

زمانی که خودروی شما خارج از محدوده تنظیم‌ شده باشد، هشدار حصار جغرافیایی می‌تواند به شما کمک کند تا زنگ هشدار را به سرعت از طریق ایمیل یا گوشی هوشمند دریافت کنید. تا زمانی که ماشین شما از محدوده مسافتی که تعیین کرده‌اید عبور کند، هشداری دریافت خواهید کرد. این ویژگی از دزدیده شدن خودروی شما جلوگیری می‌کند.

2- خاموش کردن موتور خودرو

جوانان دوست دارند با سرعت بیش از حد رانندگی ‌کنند. هنگامی که می‌دانید فرزند جوان شما در حال رانندگی است، می‌توانید از نرم‌افزار مخصوص جی پی اس برای اطلاع از وضعیت رانندگی او در زمان حال استفاده کنید.

در شرایط خاص، می‌توانید موتور ماشین را از راه دور قطع کنید تا امکان رانندگی وجود نداشته باشد. این یک ویژگی بسیار مفید است به‌خصوص اگر متوجه شوید که وسیله نقلیه شما از مسیر تعیین شده خود منحرف شده یا فرزند شما بدون اجازه شما سوار خودرو شده است. در مواقعی مانند این، قابلیت خاموش کردن موتور خودرو از راه دور می‌تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.

دلایل استفاده از ردیاب برای خودروی ام وی ام

دلایل استفاده از ردیاب برای خودروی ام وی ام

 

3- نظارت بر رفتار رانندگی

ما نمی‌توانیم مطمئن شویم که همه رانندگان ایمن رانندگی می‌کنند، آنها ممکن است عجولانه رانندگی کنند. امروزه تعداد تصادفات نیز به طرز نگران کننده‌ای افزایش یافته‌اند. بنابراین بهتر است از یک دستگاه ردیابی جی پی اس استفاده کنید که با آن می‌توانید رفتار رانندگی خود را توسط رایانه شخصی یا تلفن هوشمند کنترل نمایید.

ردیاب دارای تاریخچه مسافت پیموده شده، هشدار سرعت بیش از حد و غیره است. شما می‌توانید به‌ طور منظم مسیرهای رانندگی و مسافت پیموده شده خود را از طریق برنامه‌های نرم‌‌افزاری مربوطه بررسی کنید. این ویژگی به شما در کشف مشکلاتی که در حین رانندگی با آن مواجه می‌شوید و همچنین بهبود رفتار رانندگی شما کمک می‌کند.

4- بهینه سازی مسیرهای جاده‌ای

دستگاه ردیاب زمانی که شما از مسیر اصلی خود گم شده‌اید یا مسیر اشتباهی را رفته‌اید، بسیار مفید است. ردیاب می‌تواند مسیر را براساس میزان ترافیک و طول مسیر بهینه کند و اگر شما مسیر تعیین شده را دنبال نکنید، یک هشدار به شما ارسال می‌کند. این کار از دو جهت برای شما مفید خواهد بود، یکی اینکه در طول زمان کمتری به مقصد خود می‌رسید، دومی اینکه در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کنید.

5- صرفه‌جویی در وقت و هزینه

نصب ردیاب روی خودروی ام وی ام می‌تواند عملکرد و کارایی شما را افزایش دهد. از شروع تا پایان سفر می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. به ازای هر دقیقه‌ای که وسیله نقلیه شما در جاده است، متحمل هزینه می‌شوید.

با ردیابی جی پی اس شما قادر خواهید بود خودروی خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. به ویژه در زمانه امروز که قیمت بنزین و هزینه استهلاک خودرو ام وی ام بالاست، دستگاه ردیاب می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

نصب ردیاب برای خودروی MVM

نصب ردیاب برای خودروی MVM

 

کلام آخر

ردیابی GPS از شبکه‌ای از ماهواره‌ها برای تعیین موقعیت مکان یک دستگاه خاص (خودرو یا گوشی همراه) استفاده می‌کند. یک ردیاب جی پی اس از سه لایه برای تعیین موقعیت فیزیکی خود براساس فاصله آن از سه ماهواره GPS استفاده می‌کند. این همان فناوری است که توسط یک سیستم ناوبری قابل حمل یا داخل خودرو استفاده می‌شود.

تفاوت بین ردیاب جی پی اس و سیستم ناوبری خودرو در این است که سیستم ناوبری موقعیت و مسیرهای رانندگی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. در مقابل، یک ردیاب هم می‌تواند عادات رانندگی را ثبت ‌کند و هم موقعیت مکانی خودرو شما را نشان دهد. درنهایت، با نصب دستگاه ردیاب روی خودروی ام وی ام خود می‌توانید از سرقت وسیله نقلیه خود جلوگیری کنید و وضعیت رانندگی خود را بهبود دهید.


:: برچسب‌ها: ردیاب برای ام وی ام, خودروی ام وی ام, خودروی MVM, ردیاب خودرو ام وی ام, نصب ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

نوشتن قول‌نامه در زمان خرید و فروش خودروی دست دوم به همان اندازه که رایج است، ابهامات زیادی نیز دارد. برای مثال، هنوز بسیاری از افراد به‌درستی نمی‌دانند که چه مفادی را باید در قول‌نامه قید کنند. حتی برخی افراد سوال می‌کنند: «آیا قول‌نامه خودرو اعتبار قانونی دارد؟» در ابتدا باید بگوییم که نوشتن قول‌نامه کاملاً قانونی است و هر آنچه در آن قید شود، قبل استناد خواهد بود.

اگر طرفی از قرارداد از حقوق خود تخطی کند، طرف دیگر می‌تواند با در دست داشتن قول‌نامه از او شکایت کند. اما زمانی فرد می‌تواند حقوق خود را به‌طور کامل مطالبه کند که توانسته باشد یک قول‌نامه اصولی تنظیم کرده باشد. بنابراین آنچه در قول‌نامه ذکر می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور، ما در مجموعه جی پی اس خودرو وایزر در این بررسی موارد لازم برای نوشتن قول‌نامه خودرو را بیان می‌کنیم.

موارد مهم در هنگام قولنامه خودرو

موارد مهم در هنگام قولنامه خودرو

 

مشخصات خریدار و فروشنده را مشخص کنید

در جمله اول قرارداد باید اسامی کامل خریدار و فروشنده مشخص و دلیل نوشتن قرارداد قید شود. به عنوان مثال، «این قرارداد بین فروشنده X و خریدارY  برای یک دستگاه پژو 206 بسته شده است.» همچنین مهم است که مدارک شناسایی (شماره شناسنامه و کارت ملی)، شماره گواهینامه، شماره تماس و آدرس منزل خریدار و فروشنده را نیز قید کنید. اگر هم خریدار یا فروشنده یک شرکت حقوقی است، باید مشخصات شرکت اعم از نام شرکت، شماره ثبت، کد اقتصادی و آدرس در قول‌نامه قید شود.

مشخصات خودرو را قید کنید

تا حد امکان مشخصات ماشین را به طور شفاف و کامل بنویسید. اگر در قول‌نامه فقط مدل و سال خودرو به عنوان مثال «پژو 206 سال 1399» قید شود، مشخص نیست که منظور چه خودرویی است! فروشنده ممکن است چندین خودرو پروژه 206 سال 1399 داشته باشد. تا حد امکان جزئیات زیر را در قول‌نامه درج کنید:

  • رنگ خودرو
  • سال ساخت
  • مدل (هاچ‌بک، صندوق‌دار یا غیره)
  • سایر ویژگی‌های منحصر به فرد خودرو (فنی یا ظاهری)
  • شماره شناسایی خودرو  (VIN)
  • کیلومتر طی کرده
  • خرابی و تصادفی بودن ماشین (مشخص کردن ناحیه)

به عنوان مثال، «این وسیله نقلیه یک پژو 206 هاچ‌بک نقره‌ای سال 1399 با فضای داخلی چرم مشکی است. شماره VIN  خودرو .... است و کیلومتر طی شده تا تاریخ 22 مرداد 1341 برابر با 3 هزار کیلومتر است. خودرو هیچ گونه ضربه‌دیدگی، رنگ‌پریدگی، رنگ‌شدگی و پارگی در کابین ندارد. لاستیک 50 درصد کار کرده است و یک حلقه زاپاس نیز موجود است.»

نکته: بسیار مهم است که در قول‌نامه ذکر شود که خودرو را خریدار رویت کرده است و با آگاهی کامل قرارداد را امضاء می‌نماید. خریدار نمی‌تواند پس از امضای قول‌نامه ادعایی نسبت به عدم سلامت ظاهری و فنی خودرو داشته باشد.

مهمترین نکات قولنامه خودرو

مهمترین نکات قولنامه خودرو

 

از صحت اطلاعات مطمئن شوید

ادعاهای متقلبانه در مورد جزئیات خودرو یا شرایط فروش می‌توانند منجر به ابطال قول‌نامه شوند. مطمئن شوید که همه طرفین یکدیگر را درک می‌کنند و هیچکس در مورد وسیله نقلیه یا وجوهی که برای وسیله نقلیه رد و بدل می‌شود، اطلاعات غلط ارائه نمی‌دهد. به عنوان مثال، اگر قول‌نامه بسته شود، خودرو باید در پارکینگ بماند و فروشنده حق حرکت دادن ماشین را ندارد.

اگر در مدت زمان بین قول‌نامه و تعویض پلاک، خودرو صدمه ببیند (حتی یک خراش) و فروشنده این مورد را ذکر نکند، قول‌نامه باطل است و خریدار می‌تواند شکایت کند.» پس مهم است که خودرو همان مشخصاتی را داشته باشد که در زمان تعویض پلاک رویت می‌شود.

تاریخ فروش و قیمت خرید را ذکر کنید

تاریخ، مبلغ و روش پرداخت را شرح دهید. روش پرداخت می‌تواند نقدی، چک بانکی، چک کارت‌به‌کارت، حواله و غیره باشد. به عنوان مثال، «یک دستگاه پژو 206 در تاریخ 22 مرداد 1399 با مبلغ کل 300 میلیون و بیعانه 10 میلیون تومان به خریدار فروخته شد.» همچنین زمان حضور در مرکز تعویض پلاک یا دفتر اسناد رسمی (وکالت فروش) باید به طور واضح در قول‌نامه ذکر شود.

مابقی مبلغ در روز تعویض پلاک به حساب یا به صورت یک فقره چک به خریدار تحویل داده می‌شود.» فقط یادتان باشد به عنوان فروشنده به هیچ عنوان نباید خودرو را قبل تعویض پلاک در اختیار خریدار قرار دهید. اگر دسته‌چک دارید و چک می‌نویسید و تحویل فروشنده می‌دهید، مشخصات چک را در قول‌نامه قید کنید.

قولنامه خودرو و موارد مهم آن

قولنامه خودرو و موارد مهم آن

 

روش تحویل خودرو را ذکر کنید

روش تحویل خودرو به حضور خریدار و فروشنده در تعویض پلاک اشاره دارد. اگر فروشنده قصد حضور در تعویض پلاک را ندارد، باید به خریدار وکالت دهد. برای این کار می‌بایست هر دو طرف قرارداد به دفاتر رسمی بروند و خریدار با با هزینه شخصی، وکالت می‌گیرد که خودش خودرو را به مرکز تعویض پلاک ببرد.

خریدار باید تمام مبلغ را در دفتر رسمی به فروشنده پرداخت کند. سپس می‌تواند ماشین را با خود ببرد. در این صورت، خریدار مالک خودرو خواهد بود. در این زمان است که باید تمامی اسناد و مدارک خودرو اعم از برگه کمپانی، برگه بیمه، برگه پرداخت خلافی‌ها و دیگر اسناد به خریدار تحویل داده شود.

پر بازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

امنیت خودرو

استعلام خودروی سرقتی با شماره پلاک

هر دو طرف قول‌نامه را امضا کنید

هر یک از طرفین باید قول‌نامه را امضاء کنند. پس از امضا، یک کپی از قول‌نامه تهیه کنید. یکی از طرفین باید اصل و یکی از طرفین باید یک نسخه کپی را نزد خود نگه دارد. بعد از امضاء دو طرف نسبت به آنچه در قول‌نامه بیان شده است، هم خریدار و هم فروشنده موظف به اجرای وظایف خود هستند.

هرگونه تخطی باعث فسخ قرارداد خواهد شد. پس مهم است که شرایط فسخ نیز در قول‌نامه قید شود. شرایط فسخ و مبلغ فسخ باید به طور واضح بیان شوند. شرایط فسخ می‌تواند هر چیزی باشد که بیرون از توافق دو طرف است. برای مثال، اگر خریدار یا فروشنده به‌صورت یک‌طرفه قرارداد را فسخ کند، مشمول جریمه می‌شود.

قول‌نامه دستی معتبر است؟

اگر قرارداد کاملی ندارید، نگران نباشید! قول‌نامه دستی روی یک کاغذ ساده نیز معتبر است. فقط باید نکاتی که در بالا بیان شدن را مو به مو در قول‌نامه دستی قید کنید. در پایان، امضاء طرفین به قرارداد دستی اعتبار می‌بخشد.

اگر هم شاهدی در محل معامله نباشد و قول‌نامه دستی را امضاء نکند، باز هم قول‌نامه معتبر است. فقط یادتان باشد که متون قول‌نامه را خوانا و واضح بنویسید تا ابهامی در مفهوم کلمات وجود نداشته باشد. همیشه توضیه می‌شود که یک قول‌نامه تایپ شده تهیه کنید.

قولنامه دستی یا سیستمی؟

قولنامه دستی یا سیستمی؟

 

کلام آخر

خرید و فروش ماشین دست دوم می‌تواند دردسرساز باشد. موارد زیادی وجود دارند که باید در نظر بگیرید تا بتوانید معامله‌ای قانونی انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات خود را افزایش دهید. نوشتن قول‌نامه در شروع معامله بسیار حیاتی است.

قبل از اینکه خودرو به نام خریدار سند بخورد، باید یک قول‌نامه با مفاد قانونی تنظیم کنید. در قول‌نامه مواردی مانند مشخصات طرفین، مشخصات خودرو، شرایط فروش، مبلغ مورد توافق، زمان تحویل خودرو و هر آنچه در ذهن دارید را قید کنید.



:: برچسب‌ها: قولنامه, قولنامه خودرو, وایزر, ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینیم خودروی ما سرجایش نیست! خیلی از ماها مطمئناً هزینه زیادی برای خرید ماشین پرداخت کرده‌ایم و حتی برخی از ما کل سرمایه‌مان را در این راه گذاشته‌ایم. قیمت افسارگسیخته خودرو در کشور باعث شده است تا بیشتر مردم ماشین را به عنوان کالایی مناسب برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند و برای خرید خودرو اقدام کنند.

سرقت ماشین می‌تواند بدترین کابوسی باشد که در شرایط حال حاضر رخ دهد. اگر شما هم مانند بسیاری از شهروندان از ایران خودرو یک مدل ماشین خریداری کرده‌اید، زمان آن است که افزایش امنیت خودروی خود فکر کنید. سارقان خودروهای ایرانی را در عرض چند ثانیه و به‌راحتی سرقت می‌کنند. اما ما در این بررسی در مورد راه‌های بالا بردن امنیت ماشین‌های ایران خودرو و جلوگیری از سرقت آنها در وایزر صحبت می‌کنیم.

جلوگیری از سرقت ماشین های ایرن خودرو

جلوگیری از سرقت ماشین های ایرن خودرو

بالا بردن امنیت ماشین های ایران خودرو و جلوگیری از سرقت آنها

انواع خودروهای ایران خودرو مانند پژو 206، پژو 207، پژو 405، دنا پلاس، سمند و غیره، سیستم امنیتی پیشرفته‌ای ندارند. درحقیقت باید بگوییم: «ایران خودرو هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت خودروهای خود نمی‌کند!» پس خودتان هستید که باید فکری به حال خودروی خود کنید.

همان طور که سارقان روزبه‌روز مهارت‌های خود را توسعه می‌دهند، راهکارها و تجهیزات جدیدی نیز وارد بازار شده‌اند تا جلوی سرقت آنها را بگیرند. در ادامه به مهم‌ترین و موثرترین روش‌های افزایش امنیت ماشین‌های ایران خودرو می‌پردازیم:

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ضد سرقت کردن خودرو

قطع برق ماشین برای جلوگیری از دزدی

به خودروی خود دزدگیر نصب کنید

تقریباً همه شما با دزدگیر اتومبیل آشنا هستید. اگر در شهری بزرگ زندگی و کار می‌کنید، احتمالاً هر روز حداقل یک یا دو مورد صدای دزدگیر را شنیده‌اید. صدای دزدگیر زمانی فعال می‌شود که فردی قصد باز کردن درب، شکستن شیشه یا روشن کردن خودرو را دارد. برخی از آلارم‌ها با یک کد دسترسی غیرفعال می‌شوند، در حالی که برخی دیگر از راه دور با استفاده از سوئیچ خاموش خواهند شد.

یکی از مزیت‌های دزدگیر خودرو این است که کار را برای سارقان خودرو سخت‌تر می‌کند. صدای بلند دزدگیر می‌تواند توجه هر کسی را که در نزدیکی ماشین شماست را به خود جلب کند. اما عیب اصلی دزدگیر این است که توسط بسیاری از سارقان حرفه‌ای رمزگشایی می‌شود. همچنین دزدگیر با یک برخورد ساده نیز صدای هشدارش روشن می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از مردم صدای دزدگیر را الکی و صرفاً نشانه خراب شدن آن می‌دانند.

قفل فرمان را فراموش نکنید

قفل فرمان همان طور که از نامش پیداست، روی فرمان قفل می‌شود تا سارق نتواند فرمان را بچرخاند و خودرو را به حرکت درآورد. قفل فرمان معمولاً از فلز ساخته می‌شود تا در برابر برش مقاومت کند. همچنین این قفل به سمت داخل جمع می‌شود تا به‌راحتی در زیر صندلی قرار گیرد.

یکی از مزایای اصلی قفل فرمان این است که استفاده از آن ساده و آسان است. در عرض چند ثانیه روی فرمان قرار می‌گیرد و برای برداشتن آن فقط به یک کلید نیاز دارید. همچنین قفل فرمان ارزان‌ترین وسیله برای بالا بردن امنیت ماشین های ایران خودرو است.

یکی از معایب اصلی قفل فرمان این است که بسیاری از افراد از بستن مداوم آن خودداری می‌کنند زیرا این کار آنها را خسته می‌کند! در حالی که باز و بسته کردن این وسیله فقط چند به ثانیه نیاز دارد اما اگر در طول روز بارها مجبور شوید قفل فرمان را باز و بسته کنید، مطمئناً احساس ناراحتی خواهید کرد. عیب دیگر قفل فرمان این است که امنیت کمی دارد و سارقان به‌راحتی با زدن یک چکش به سر قفل آن را باز می‌کنند. اما برای یک راه پیشگیرانه همچنان روشی مفید است.

بالا بردن امنیت خودروهای ایران خودرو

بالا بردن امنیت خودروهای ایران خودرو

از کیل سوئیچ استفاده کنید

کیل سوئیچ به عنوان یک دستگاه مستقل یا با یک سیستم هشدار کار می‌کند. هنگامی که دزد سعی می‌کند بدون کلید ماشین را روشن کند، کیل سوئیچ سوخت ماشین یا سیستم برق را قطع می‌کند. کیل سوئیچ دقیقاً مانند دزدگیر ماشین با یک کلید پلاستیکی یا یک کد ورودی جدا می‌شود. یکی از مزیت‌های کیل سوئیچ این است که بعد از اینکه دزد وارد ماشین شد، روشن کردن خودرو برای او زمان زیادی می‌طلبد. همچنین هزینه خرید کیل سوئیچ کم است.

عیب اصلی کیل سوئیچ این است که برخی از افراد دوست ندارند هر بار که می‌خواهند ماشین خود را روشن کنند، یک کد وارد کنند یا یک کلید اضافی را بچرخانند. عیب دیگر این است که اگر کیل سوئیچ خراب شود، تا زمانی که آن را تعمیر نکنید، نمی‌توانید ماشین خود را روشن کنید. همچنین هیچ مانعی برای جلوگیری از نفوذ سارق به داخل خودرو وجود ندارد و اگر وسیله گران‌قیمتی در داخل داشته باشید، کیل سوئیچ محافظتی از آن انجام نمی‌دهد.

یک مدل قفل پدال تهیه کنید

با اتصال قفل پدال به پدال ترمز و کلاچ خودرو امکان حرکت نخواهد داشت. این قفل از فلز مستحکمی ساخته شده است، به طوری که بریدن آن بسیار دشوار خواهد بود. عدم جداسازی قفل پدال به خودی خود باعث می‌شود که وسیله نقلیه اساساً غیرقابل رانندگی باشد. همین امر این نوع قفل را به راه حلی مناسب برای بالا بردن امنیت ماشین های ایران خودرو و جلوگیری از سرقت آنها تبدیل کرده است.

مزایای اصلی قفل پدال شامل قیمت کم و کاربردی بودنش نسبت به قفل فرمان هستند. نقطه ضعفش این است که هر بار سوار ماشین می‌شوید باید آن را باز کنید و هر بار که از خودرو خارج می‌شوید، قفل را باید ببندید. باز و بسته کردن مدام قفل پدال برای بسیاری افراد به ویژه بانوان دشوار است. حتی اگر پدال‌های خودروی شما نسبت به صندلی دورتر باشند، بستن قفل پدال دشوارتر نیز می‌شوند.

راه های ضد سرقت کردن خودرو

راه های ضد سرقت کردن خودرو

ماشین خود را به دستگاه ردیاب GPS مجهز کنید

یک دستگاه ردیاب از فناوری جی پی اس برای تعیین موقعیت مکانی خودرو بعد از سرقت استفاده می‌کند. حتی بسیاری از دستگاه‌های ردیاب می‌توانند خودرو سرقت شده را از راه دور غیرفعال کنند. همچنین داشتن یک استیکر روی شیشه عقب که نشان می‌دهد که ماشین دارای ردیاب است، می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کند. سارقان نمی‌خواهند با سرقت خودرویی که پلیس می‌تواند آن را ردیابی کند، احتمال دستگیری خود را افزایش دهند.

دستگاه‌های ردیاب در صورت سرقت، خودروی شما را به‌راحتی پیدا کرده و در بازیابی ماشین تاثیر دوچندانی دارند. ممکن است تصور کنید سیستم‌های ردیابی گران هستند. اما به نسبت دزدگیرهای موجود در بازار و همچنین هزینه‌ای که برای خرید ماشین صرف می‌کنید، دستگاه ردیاب بهترین وسیله برای بالا بردن امنیت ماشین های ایران خودرو و جلوگیری از سرقت آنهاست.

از کدام راهکار برای بالا بردن امنیت ماشین های ایران خودرو استفاده کنیم؟

هیچ کدام از روش‌های بالا تضمین 100 درصدی به شما نمی‌دهند. سارقان امروزی به قدری مهارت دارند که می‌توانند خودروهای خارجی با حداکثر امنیت را به سرقت ببرند، حالا چه برسد به خودروهای ایران خودرو و سایپا که ضعیف‌ترین امنیت را دارند. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، استفاده از چندین روش مختلف برای مشغول کردن دزدان است. سارقان دوست ندارند زمان زیادی را برای باز کردن قفل و روشن کردن ماشین صرف کنند.

اولین کار که باید انجام دهید، استفاده از تجهیزاتی است که زمان سرقت را طولانی کند. اول یک دزدگیر خریداری کنید، سپس دستگاه ردیاب را روی ماشین خود و در مکانی پنهان نصب کنید تا سارقان برای پیدا کردن آن دچار مشکل شوند. بعد از آن به سراغ قفل پدال بروید. قفل پدال از قفل فرمان بهتر است و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند. از تجهیزات دیگر مانند کیل سوئیچ، قفل کاپوت و غیره نیز می‌توانید برحسب مقدار بودجه خود استفاده کنید.

کلام آخر

سارقان اغلب وسایل نقلیه را می‌دزدند تا لاستیک‌ها، قطعات و اجزای فلزی آنها را بردارند. برخی دیگر نیز اتومبیل‌ها را می‌دزدند تا از آنها به عنوان وسیله فرار استفاده کنند. پس فرقی نمی‌کند که یک سدان لوکس داشته باشید یا یک مدل ماشین از ایران خودرو، سرقت خودرو واقعیتی است که شاید با آن روبرو شوید. چندین وسیله برای بالا بردن امنیت ماشین‌های ایران خودرو و جلوگیری از سرقت آنها وجود دارند که می‌توانید براساس بودجه و نوع اتومبیل خود آنها را تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ردیاب ماشین, ردیاب ماشین ایرانخودرو, ایرانخودرو, جی پی اس وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

همانطور که همه می‌دانیم، رایج‌ترین عملکرد ردیاب جی پی اس خودرو، موقعیت‌یابی و هشدار ضد سرقت است. اما با توسعه فناوری‌های جدید در دستگاه‌های ردیاب، امروزه شاهد ظهور ویژگی‌های مختلف اعم از تاریخچه مسیر، هشدار حصار جغرافیایی، خاموش کردن خودرو از را دور و غیره هستیم.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که ردیاب جی پی اس به‌خصوص برای ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری ارائه کرده است، «برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو» است. از طریق این قابلیت می‌توان صحبت‌های داخل خودرو را شنود کرد. در این بررسی به طور کامل در مورد قابلیت برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو با استفاده از ردیاب جی پی اس در وایزر صحبت می‌کنیم.

ارتباط صوتی از طریق خودرو با ردیاب

ارتباط صوتی از طریق خودرو با ردیاب

ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو با ردیاب جی پی اس چیست؟

ردیاب می‌تواند یک ویژگی ارتباط صوتی داشته باشد که به افراد بیرون از خودرو کمک می‌کند تا صدای سرنشینان را بشنوند. ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو با استفاده از یک میکروفون انجام می‌شود. ارتباط بین دو طرف به مانند تماس تلفنی است اما به جای اینکه هر دو طرف به دستگاه دیگری متصل شوند (مانند گوشی همراه)، ردیاب وظیفه انتقال پیام صوتی را بازی می‌کند.

البته امکان صحبت کردن با فضای داخل خودرو وجود ندارد. این کار باعث می‌شود تا کلیه مکالمات داخل خودرو به صورت یکپارچه از طریق یک دستگاه شنود شود.

فرض کنید خودروی شما دزدیده شده است. سارقان در داخل خودرو در مورد این اتفاق و برنامه‌هایی که در آینده دارند با یکدیگر صحبت می‌کنند. شما از طریق دستگاه شنود می‌توانید از برنامه‌های آنها آگاه شوید و ببینید اکنون در کجای شهر هستند. همچنین قابلیت شنود به شما این امکان را  می‌دهد تا نسبت به وضعیت خودرو، اتفاقاتی که در مسیر رخ داده است و رویدادهای بعدی آگاه شوید.

ردیاب و امکان ارتباط صوتی با خارج از خودرو

ردیاب و امکان ارتباط صوتی با خارج از خودرو

مزایای ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو با ردیاب جی پی اس

ردیاب‌های مجهز به شنود دستگاه‌هایی هستند که معمولاً برای اهداف دیگری مانند مراقبت از عزیزان یا سرقت استفاده می‌شوند. یکی از کاربردهای این دستگاه قرار دادن آن در ماشین و گوش دادن به مکالمات داخل خودرو است. امکان شنود به‌خصوص در زمانی که ماشین به سرقت رفته است یا اتفاقات ناخوشآیندی که داخل خودرو رخ داده است (گروگان‌گیری)، می‌تواند بسیار مفید باشد. امکان شنود درنهایت به نیروهای پلیس کمک می‌کند تا خودرو را بازیابی کنند.

این دستگاه‌ها حتی در حین حرکت خودرو تکان نمی‌خورند و دارای آمپلی فایر و میکروفون هستند که به راحتی می‌توانند مکالمات داخل خودرو را شنود و ضبط کنند. دستگاه‌های ردیاب مجهز به شنود به صورت مخفی در خودرو قرار می‌گیرد. از آنجایی که برخی از این دستگاه‌ها کوچک هستند، می‌توان آنها را در هر مکانی از خودرو متصل کرد. دستگاه ردیاب بادوام است و به‌سختی قابل تشخیص خواهد بود. بنابرین وقتی خودرو به سرقت می‌رود، سارقان نمی‌توانند دستگاه را پیدا کنند.

همچنین ویژگی شنود می‌تواند برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مفید باشد. به این صورت که گفتگوی میان افراد در داخل خودرو شنود می‌کنند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. برای مثال، اگر یکی از مدیران زیرمجموعه شرکت در مشکوک به این باشد که خلاف اهداف سازمان رفتار می‌کند، قابلیت شنود می‌تواند قصد و نیت او را آشکار کند.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب ماهواره ای

نصب جی پی اس خودرو روی گوشی

ویژگی‌های دستگاه ردیاب جی پی اس مجهز به ارتباط صوتی

از مشخصات دستگاه ردیاب جی پی اس که به ارتباط صوتی مجهز است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی و سرعت عمل بالا در ارتباط با اتفاقات داخل خودرو
  • پیشگیری از مشکلات بعدی با شنود داخل کابین
  • اعلام میزان سرعت، حرکات و توقفات خودرو
  • کنترل و نظارت کامل ناوگان (امداد و نجات و حمل‌ونقل شهری)
  • قابلیت کنترل افراد مشکوک (سارقان یا گروگان‌گیران)
  • قابلیت کنترل رانندگان و جلوگیری از آزار و اذیت مسافران توسط راننده ماشین

مزایای ارتباط صوتی با ردیاب

مزایای ارتباط صوتی با ردیاب

کلام آخر

بیشتر ردیاب‌های خودرو قابلیت تماس صوتی را ندارد اما برخی دستگاه‌های پیشرفته و جدید امکان برقراری تماس صوتی را فراهم کرده‌اند. شما با خرید یک ردیاب جی پی اس که دارای قابلیت ارتباط صوتی با داخل کابین است، این امکان را دارید تا مکالمات داخل خودرو را شنود کنید. این دستگاه‌ها در داخل ماشین قرار می‌گیرند تا تمام مکالمات پخش کرده و ضبط کنند. این ویژگی به‌خصوص در زمان سرقت یا گروگان گیری بسیار مفید خواهد بود.


:: برچسب‌ها: ارتباط صوتی با ردیاب, ارتباط از خودرو با ردیاب, ردیاب جی پی اس, ردیاب خودرو, ردیاب خودرو وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

امروزه گردشگری رونق زیادی پیدا کرده است و سفر کردن یکی از مهم‌ترین تفریحات افراد مختلف محسوب می‌شود. سفر به نقاط مختلف دنیا، مناطق بکر و دست‌نخورده، طبیعت‌گردی، بازدید از سواحل و جنگل‌ها و... فعالیت موردعلاقه میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

اما با وجود لحظات لذت‌بخشی که سفر برای افراد رقم می‌زند، امنیت برای گردشگران اهمیت حیاتی دارد و باید قبل از سفر کردن، به‌ویژه زمانی که افراد قصد دارند به تنهایی عازم شهر یا منطقه‌ای شوند، تدابیر مختلفی برای این موضوع اندیشیده شود. یکی از این تدابیر استفاده از ردیاب است. در این مطلب به سراغ این موضوع رفته‌‌ایم و با شما درباره مزایا و کاربردهای ردیاب در حفظ امنیت گردشگران صحبت می‌کنیم. همراه ما در مجموعه جی پی اس وایزر باشید.

ردیاب برای گردشگران

ردیاب برای گردشگران

کاربرد ردیاب در حمل و نقل

این روزها دستگاه‌های ردیاب دارای تنوع زیادی هستند. این دستگاه‌ها بنا به نوع کارایی که دارند، در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شوند. همانگونه که گفتیم یکی از کاربردهای مهم دستگاه‌های ردیاب در صنعت گردشگری است. بالا بردن امنیت سفر با استفاده از ردیاب جی پی اس، تجربه یک سفر زیبا و آرام‌بخش را برای افراد ایجاد می‌کند. یکی از کاربردهای ردیاب برای مسافران، استفاده از ردیاب خودرو برای افزایش امنیت وسایل نقلیه‌ است.

استفاده از ردیاب خودرو نه تنها امنیت بالاتری را برای وسایل نقلیه گردشگران فراهم می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد شناسایی کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کمترین انرژی به مقصد موردنظر رسید.

ضمن اینکه بعضی از مقاصد گردشگری در مناطق کوهستانی قرار گرفته‌اند یا برای رسیدن به آن‌ها باید مسیر سختی را پیمود. در این زمان‌ها نیز ردیاب به کمک گردشگران می‌آید و به لطف ردیاب خودرو دیگر نیازی به نگرانی نیست، ردیاب خودرو ضمن مشخص کردن بهترین مسیر، تاریخچه سفرهای قبلی را در خود ذخیره می‌کند و در سفرهای بعدی نیز می‌توان از آن استفاده بهینه کرد.

با این کار حتی در بخشی از هزینه‌های سفر هم صرفه‌جویی خواهد شد. با این تفاسیر، استفاده از دستگاه‌ ردیاب در وسایل نقلیه، حس ایمنی و امنیت خاطر را برای گردشگران به همراه می‌آورد و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را از سفر به مناطق مختلف برای آن‌ها رقم می‌زند.

کاربرد ردیاب در حمل و نقل

کاربرد ردیاب در حمل و نقل

رصد لحظه‌ای مسیر مسافران توسط شرکت گردشگری

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه‌های ردیاب در سفرها، امکان بررسی لحظه‌ای مسیر رفت‌و‌آمد وسیله نقلیه توسط شرکت‌هایی است که مجری تورهای گردشگری هستند. فرض کنید در مسیر رفت یا برگشت از سفر، وسیله نقلیه مسافران با مشکل فنی مواجه شود که نیاز به تعمیر و بررسی‌ دارد.

آژانس گردشگری موردنظر با مشاهده توقف یا تغییر مسیر به‎وجود‎آمده، پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آورد و در صورت نیاز نیروهای امدادی را هر چه سریع‌تر به موقعیت مسافران اعزام می‌کند. تمام این امکانات در نهایت باعث می‌شود که گردشگران در سفر خود حس امنیت و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب کشتی

ردیاب کوهنوردی

ردیاب‌های شخصی برای سفر و گردشگری

بعضی از افراد که علاقه زیادی به سفر و گردشگری دارند و تنها سفر می‌کنند، می‌توانند با تهیه یک دستگاه ردیاب شخصی که به راحتی در جیب، کوله‌پشتی یا چمدان قرار می‌گیرد، امنیت سفر خود را افزایش داده و خیال اطرافیان‌شان را نیز از تنها سفر کردن خود راحت‌تر کنند. این دستگاه‌ها از طریق یک نرم افزار موبایلی قابل ردیابی هستند و اشخاصی که به آن دسترسی دارند، می‌توانند به راحتی از موقعیت جغرافیایی مسافران اطلاع داشته باشند.

حتی در بسیاری از تورهای گردشگری دیده می‌شود که بعضی افراد، از ردیاب جی پی اس برای اطلاع خانواده یا دوستان خود استفاده می‌کنند که حس امنیت فوق‌العاده‌ای را برای مسافران و خانواده‌های آن‌ها فراهم می‌کند.

ردیاب های شخصی برای سفر و گردشگری

ردیاب های شخصی برای سفر و گردشگری

مزایای دستگاه ردیاب در سفرهای خانوادگی

به احتمال زیاد در بعضی از سفرهای خانوادگی یا جمعی، کودکان و افراد سالمند هم حضور دارند. این افراد ممکن است به دلایل مختلف (خرید، غذا خوردن، پیاده روی، هیجانات کودکانه و...) از جمع جدا شوند. در بسیاری از مواقع مشاهده شده که افراد سالخورده یا کودکانی که از جمع یا خانواده جدا شده‌اند، مسیر برگشت را به خاطر نمی‌آورند.

در این شرایط، به همراه داشتن دستگاه ردیاب شخصی، می‌تواند به این افراد و خانواده آن‌ها حس امنیت بدهد. با به همراه داشتن ردیاب شخصی در مسافرت‌ها، دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن یا فاصله گرفتن کودکان یا افراد سالخورده و کم‌توان از جمع باشید.

کاربرد ردیاب برای افزایش امنیت کیف و چمدان‌ها در سفر

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد در زمان سفر، گم شدن یا دزدیده شدن کیف یا چمدان‌ها است. ممکن است شما هم این اتفاق تلخ را تجربه کرده باشید. اوج بد بودن این شرایط در سفرهای خارجی مشاهده می‌شود که در صورت گم شدن چمدان یا کوله‌پشتی، مسافران ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوند.

اما موقعیت مشابهی را تصور کنید که کیف یا چمدان شما به ردیاب جی پی اس مجهز شده باشد. در این شرایط ردیاب‌ به راحتی موقعیت کیف یا کوله‌پشتی گم‌شده را به دستگاه موبایل شما ارسال می‌کند. در این لحظه فقط کافی است به موقعیت نمایش داده شده در نقشه موبایل خود مراجعه کنید.

نقش ردیاب‌ها در سفرهای آفرودی با دوستان یا تور

خرابی خودروها و گم شدن در دل کویر یا جنگل یکی از نگرانی‌های اولیه در سفرهای آفرودی محسوب می‌شود. با این که احتمال رخ دادن این اتفاقات بسیار کم است اما عقل سالم همیشه شرط می‌کند که حواس‌مان به ایمنی باشد.

موقعیتی را فرض کنید که در دل کویر یا جنگل مشغول تفریح و تجربه آفرود‌سواری هستید و بنا به هر دلیلی از موقعیت تعیین شده خارج شده و مسیر برگشت را نمی‌شناسید! در این نوع از سفرها همیشه گفته می‌شود که بهتر است از دستگاه‌های ردیاب استفاده کرد. متأسفانه بعضی از افراد و خانواده‌ها در این زمینه تجربه‌های تلخی دارند که با استفاده از ردیاب جی پی اس هیچ وقت این اتفاقات رخ نمی‌داد.

بنابراین در این سفر هیجان‌انگیز نیز استفاده از ردیاب جی پی اس می‌تواند امنیت سفر را افزایش دهد. ضمن اینکه با توجه به اهمیت سالم بودن خودرو و نداشتن نقص فنی، ردیاب خودرو در این زمینه نیز می‌تواند به گردشگران کمک کند.

نقش ردیاب در سفر آفرودی یا تور

نقش ردیاب در سفر آفرودی یا تور

مزایای ردیاب شخصی برای گردشگران خارجی در ایران

همان‌طور که می‌دانید، جذب توریست و مسافران خارجی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و از جنبه‌های اقتصادی هم کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد کرد. این روزها شرکت‌ها و مؤسسات زیادی برای مسافران خارجی و جذب توریست در ایران فعالیت می‌کنند.

معمولاً بین این شرکت‌ها رقابت‌هایی وجود دارد که بعضی امکانات و خدمات، این شرکت‌ها را متمایز می‌کند. استفاده از دستگاه‌های ردیاب برای مسافران خارجی در صورت تمایل آن‌ها می‌تواند امنیت بیشتری را برای گردشگران به ارمغان آورد.

سخن آخر

در این مطلب به مزایا و کاربردهای ردیاب در حفظ امنیت گردشگران پرداختیم. به احتمال زیاد ضرب المثل "پیشگیری بهتر از درمان است" را بارها شنیده‌اید. این مثال در صنعت گردشگری و خلق تجربه‌های جذاب در سفرهای خانوادگی، دوستانه و تورهای گردشگری هم صادق است. ممکن است در سفرها و گردش‌های مختلف اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی رخ دهد که می‌توان قبل از سفر برای آن‌ها آماده بود.

یکی از این اقدامات مهم و کلیدی، تهیه دستگاه‌های ردیاب است. این دستگاه‌ها کاربردهای مختلفی دارند و در افزایش امنیت وسایل نقلیه، اشخاص و وسایل مسافران مانند کوله‌پشتی و چمدان‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: ردیاب گردشگری, ردیاب گردشگران, بهترین ردیاب خودرو, قیمت ردیاب خودرو, ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

چه کسی از خوردن غذای لذیذ آماده و داغ لذت نمی‌برد؟ در دنیای شلوغ امروز که معمولا تمام اعضای خانواده درگیری‌های خود را دارند و هم زن و هم شوهر کار می‌کنند، پخت‌وپز غذای خانگی در طول هفته به اتفاقی نادر تبدیل شده است.

این دغدغه‌‌ها و کمبود وقت اعضای خانواده باعث می‌شود چندین وعده در هفته از غذای آماده رستورانی استفاده شود. حالا اگر خستگی حاصل از کار روزانه و ترافیک و .... را در نظر بگیریم، گزینه سفارش غذا به درب خانه جذابیت بیشتری نسبت به رستوران و کافه رفتن پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه میزان محبوبیت سفارش غذا از رستوران‌ها و کافه‌ها در چند سال اخیر و با گسترش برنامه‌های مرتبط افزایش پیدا کرده است، رستوران‌ها و کافه‌ها باید دقت بیشتری در آماده‌سازی و رساندن غذای باکیفیت و داغ داشته باشند.

تحویل غذای آماده به یکی از بزرگترین و پررونق‌ترین بخش‌های کسب‌وکارهای فعال در زمینه تولید اغذیه تبدیل شده است و رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تهیه غذا با توجه به سیاست و بودجه و حجم سفارشات خود از انواع لوازم نقلیه برای ارسال غذاهای خود ارسال می‌کنند.

بدون توجه به عملکرد به موقع و درست، مراکز تولید غذا در معرض افت محبوبیت قرار می‌گیرند و از همین رو این کسب‌وکارها باید کنترل دقیقی روی سیستم ارسال سفارشات خود داشته باشند. در این مقاله با وایزر همراه باشید تا بدانید چرا استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران‌ها و کافه‌ها سودمند و حتی ضروری است.

ردیاب برای رستوران ها و کافه ها

ردیاب برای رستوران ها و کافه ها

ردیاب خودرو برای رستوران‌، راهی برای جلب بیشتر رضایت مشتری

تا چندین سال گذشته تنها شرکت‌های بزرگ بودند که برای مدیریت ناوگان وسیع خود از ردیاب خودرو استفاده می‌کردند ولی امروزه کسب‌وکارهای خرد هم از ردیاب جی پی اس برای بالابردن بهره‌وری بهره می‌برند. یکی از این کسب‌وکارها رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا هستند که با سفارش‌گیری و ارسال غذا به درب منازل فعالیت می‌کنند.

کنترل و مدیریت ناوگان برای رستوران‌ها و کافه‌ها اهمیت بالایی دارد، به گونه‌ای که اگر حتی غذا از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، در صورتی که سرد باشد و با تاخیر به دست مشتری برسد، دیگر غذای خوبی نیست و مشتری ناراضی خواهد بود. حال اگر این اتفاق به کررات رخ دهد، رستوران مشتری‌های خود را یکی پس از دیگری از دست مي‌دهد و به مرور به علت عدم کسب سود لازم برای ادامه فعالیت مجبور به تعطیل کردن رستوران یا کافه می‌شود.

فعالیت در زمینه تولید و توزیع غذا امری غیرقابل‌پیش‌بینی است و نیاز به نظارت دقیق در بخش‌های مختلف دارد. رستوران‌ها و کافه‌ها معمولا زمان‌بندی فشرده‌ای دارند و حجم کاری آن‌ها می‌تواند تاخیرهایی در پخت و ارسال غذا ایجاد کند.

با این وجود استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران می‌تواند فرشته نجاتی باشد که وجهه رستوران را حفظ و رضایت مشتری را کسب می‌کند. با استفاده از ردیاب خودرو برای کافه، پیک موتوری ارسال غذا می‌تواند مسیر کم‌ترافیک را انتخاب کند، از خرابی ناگهانی خودرو جلوگیری کند و سریع‌ترین حالت ممکن غذای داغ و تازه را به مشتری برساند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب مناسب برای صنایع پخش و توزیع

بهبود کسب و کارها با ردیاب جی پی اس خودرو

بازگردانی بسته های سرقت شده با دستگاه ردیاب

رستوران‌ها و کافه‌ها عموما از دو روش برای ارسال غذا استفاده می‌کنند که هر یک مزایا و معایب خود را دارد. برخی از پیک اختصاصی برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند که در محل رستوران یا کافه حضور دارند و به محض آماده‌سازی سفارش، به نقاط مختلف شهر ارسال می‌شوند.

نوع دیگر ارسال، استفاده از سرویس ثالث است. در این نوع ارسال، سفارش در برنامه یکپارچه‌ای ثبت می‌شود و نزدیک‌ترین پیک به محل کافه یا رستوران به آن‌جا ارسال می‌شود تا سفارش را دریافت و تحویل دهد. معمولا سرویس‌دهندگان پیک از ردیاب خودرو برای تشخیص موقعیت و اعزام راننده یا پیک استفاده می‌کنند که این موضوع کار را برای رستوران‌ها و کافه‌ها راحت می‌کند. این سرویس‌دهندگان با استفاده از GPS خودرو به مشتری و مدیران رستوران‌ها اجازه می‌دهند موقعیت آنی هر راننده را روی نقشه ببینند.

برای رستوران‌ها و کافه‌هایی که پیک اختصاصی دارند نیز داشتن چنین سیستمی ضروری است. مراکز تهیه و توزیع غذا که برای مجالس غذا تدارک می‌بینند و یا رستوران‌های بزرگی که شعب مختلفی در سطح شهر دارند عموما از پیک اختصاصی استفاده می‌کنند و با توجه به اعتبار و اسم مشهورشان باید کیفیت و سرعت بالایی در ارائه خدمات داشته باشند.

این رستوران‌ها که از جی پی اس خودرو برای ردیابی ناوگان ارسال غذای خود استفاده می‌کنند، می‌دانند که رضایت مشتری از دریافت یک غذای داغ و خوشمزه در زمانی معقول چیزیست که مشتری را به رستوران وفادار می‌کند و به رستوران اعتبار می‌بخشد. در ادامه مزیت‌های استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران را بررسی می کنیم.

جلب رضایت مشتری با ردیاب برای کافه و رستوران ها

جلب رضایت مشتری با ردیاب برای کافه و رستوران ها

چطور ردیاب خودرو به رستوران‌ها و کافه‌ها کمک می‌کند؟

استفاده از ردیاب خودرو مزیت‌های متنوعی دارد که باعث شده این تکنولوژی محبوبیت زیادی پیدا کند. حال کاربرد ردیاب جی پی اس برای رستوران‌ها و کافه‌ها چیست؟

1- پیگیری آنی موقعیت مکانی پیک

به کمک ماژول GPS که در ردیاب خودرو قرار دارد، مدیران رستوران‌ها می‌توانند مسیر پیک خود را ردیابی کنند و موقعیت آنی آن‌ها را ببینند و وقتی نوبت به ارسال غذای داغ می‌رسد، انتخاب سریع‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر برای رساندن غذا حیاتی می‌شود.

مدیر رستوران با کنترل مسیر و انتخاب بهترین مسیر برای پیک می‌تواند در این مسیر قدم بسیار موثری بگذارد و با نظارت کامل، مطمئن شود که غذا در بهترین شرایطش به دست مشتری می‌رسد.

2- ردیابی وسیله نقلیه مسروقه

اگر پیک‌های رستوران و کافه به سرقت روند، سیستم ردیاب خودرو می‌تواند خودرو را متوقف سازد و با ردیابی محل آن، به راحتی وسیله مسروقه را بازیابی کند. این ویژگی به رستوران کمک می‌کند که در صورت وقوع چنین اتفاقاتی سریعا پیک خود را بازیابی کنند و برای جایگزینی آن هزینه‌ای صرف نکند.

3- کاهش هزینه سوخت

وقتی مدیریت درستی با استفاده از ردیاب خودرو انجام شود و مسیرها با دقت و بدون خطا انتخاب شوند، هزینه سوخت مصرفی ناوگان ارسال غذا به صورت طبیعی کاهش پیدا می‌کند و این امر به نفع رستوران است.

4- تعیین محدودیت سرعت

در برخی موارد، غذای ارسالی کیک یا خوراکی حساسی است که در اگر با سرعت و بدون احتیاط حمل شود، ظاهرش خراب شده و دیگر ارزشی برای مشتری ندارد. در این صورت استفاده از ردیاب برای کافه یا قنادی به مدیر مجموعه کمک می‌کند که با تعیین محدودیت سرعت برای پیک خود، از سلامت ظاهری کالای خود اطمینان پیدا کند.

کلام آخر

شاید در ابتدا استفاده از ردیاب خودرو امری غیرضروری برای رستوران‌ها و کافه‌ها به نظر برسد ولی وقتی به محبوبیت اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم یکی از ویژگی‌های بارزی که این برنامه‌ها را در بین مردم رایج و محبوب کرده، قابلیت ردیابی لحظه‌ای سفارششان و ارسال سریع ‌آن‌هاست. از این رو رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانند از همین روش‌ها استفاده کنند تا مشتری‌های خود را همیشه راضی و وفادار نگه دارند.



:: برچسب‌ها: ردیاب رستوران, ردیاب کافه, ردیاب جی پی اس, ردیاب وایزر, ردیاب GPS ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

کوه‌نوردی یکی از ورزش‌های روح‌بخش است که افراد، چه به صورت حرفه‌ای و چه آماتور می‌توانند با انجامش لذتی وصف‌نشدنی کسب کنند. یکی از ویژگی‌هایی که کوه‌نوردی را به ورزشی مفرح وآرامش‌بخش تبدیل کرده، طبیعت بکر و وحشی کوهستان است که حضور انسان‌ها در آن کمتر مشاهده می‌شود.

ولی همین طبیعت بکر و زیبا می‌تواند بزرگترین دشمن کوه‌نوردان باشد. در هر صعود، مسیریابی از مهم‌ترین کارهایی است که یک کوه‌نورد باید انجام دهد و هرگونه خطایی در مسیریابی می‌تواند عواقب متنوع و گاهی مرگبار به همراه داشته باشد.

برای مسیریابی درست و دقیق و محافظت از وقت، انرژی و جان خود، کوه‌نوردان معمولاً از ردیاب کوه‌نوردی استفاده می‌کنند. جی‌پی‌اس کوه‌نوردی صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست هر کوه‌نورد است و تنها راهنمای قابل ‌اتکا برای مسیریابی محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی ضرورت همراه داشتن  و ویژگی‌های لازم این دستگاه نجات‌ردیاب کوهنوردیبخش بپردازیم، پس برای مطالعة این مطلب با وایزر همراه باشید.

ردیاب برای کوهنوردی

ردیاب برای کوهنوردی

ردیاب کوه‌نوردی، وسیله‌ای ضروری در کوله هر کوه‌نورد

کسی که تجربة کوه‌نوردی دارد کاملاً مطلع است که هیچ ‌چیز به اندازة گم ‌شدن در کوه باعث خراب شدن تجربة شیرین کوه‌نوردی نمی‌شود. مهم نیست کوه‌نوردی کارکشته باشید یا تازه به این حوزه وارد شده باشید، مسیریابی در تنگنای کوه‌ها کاری دشوار است و چهرة متغیر کوه این کار را حتی سخت‌تر هم می‌کند.

برخی کوه‌نوردان حرفه‌ای بر اساس تجربه و با استفاده از عناصر طبیعی مثل چشمه‌ها و رودها مسیریابی می‌کنند ولی این روش قابل ‌اطمینان نیست و کوه‌نوردان تنها با یک اشتباه ممکن است از مسیر خود خارج شوند و در دل کوه گم شوند. اگر کوه‌پیمایی کوتاه باشد شاید با به عقب برگشتن بتوان مسیر را بازیابی کرد ولی اگر پیمایش مسیری طولانی و چندروزه باشد، یک اشتباه کوچک ممکن است به خستگی، کمبود آذوقه و حتی سرما یا گرمازدگی خطرناکی بدل شود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

برق رسان اتومبیل

ردیاب حیوانات خانگی

در عین حال، کوه‌نوردان تازه‌کار نیز با اتکا بر جی‌پی‌اس موبایل خود به کوه می‌روند و تجربة کوه‌نوردی را برای خود تلخ می‌کنند. به این دلیل، استفاده از ردیاب کوه‌نوردی ضروری است و این دستگاه باید بخشی از لوازم کوله‌پشتی هر کوه‌نوردی، فارغ از سطح مهارت و تجربه‌اش، باشد.

با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفتة امروزی، دستگاه جی‌پی‌اس کوه‌نوردی عصای دست کوه‌نوردان شده است و مسیریابی با استفاده از آن احتمال مفقود شدن در کوه را به حداقل می‌رساند. دستگاه ردیاب کوه‌نوردی با استفاده از جی‌پی‌اس ماهواره‌ای، به صورت دقیق موقعیت مکانی را به کوه‌نوردان نمایش می‌دهد و آن‌ها را از مسیریابی اشتباه میان کوه‌هایی که همه یک‌شکل به نظر می‌رسند، بی‌نیاز می‌کند.

علاوه بر این، جدیدترین ردیاب‌‌های کوه‌نوردی قابلیت‌های جدید و بسیار کاربردی به این ردیاب جی‌پی‌اس اضافه کرده‌اند که نجات‌بخش جان کوه‌نوردان زیادی شده است.

ردیاب کوهنوردی وسیله ضروری برای کوهنوردان

ردیاب کوهنوردی وسیله ضروری برای کوهنوردان

ویژگی‌های یک ردیاب کوه‌نوردی بی‌نظیر

GPS کوه‌نوردی ویژگی‌های خاصی دارد که این وسیله را از گوشی موبایل هوشمند برتر می‌کند. دستگاه‌های جی‌پی‌اس کوه‌نوردی معمولاً در دو نوع معمولی و حرفه‌ای هستند که با توجه به قیمت و برند دستگاه‌ها، ویژگی‌های آنان متفاوت می‌شود. با این وجود هر دو نوع این دستگاه‌ها معمولاً کوچک و سبک هستند تا جای کمی بگیرند و وزن کمشان باعث می‌شود به راحتی و بدون خسته شدن در مدت طولانی در دست گرفته شوند.

ردیاب‌های کوه‌نوردی عموماً ضدآب هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین گیرنده‌های جی‌پی‌اس را داشته باشند تا بتوانند بهترین مسیر را برای شما پیش‌بینی کنند. جی‌پی‌اس ردیاب کوه‌نوردی می‌تواند با در نظر گرفتن سراشیبی و سربالایی‌های کوه، مسیری مناسب از لحاظ مسافت و زمان را برای شما بیابد. نکته مهم دیگری که باعث برتری دستگاه GPS کوه‌نوردی می‌شود، طول عمر طولانی باتری آن است. این دستگاه‌ها تا 35 ساعت می‌توانند روشن بمانند و در مسیریابی دستیاری خستگی‌ناپذیر باشند.

انواع حرفه‌ای‌تر ردیاب کوه‌نوردی قابلیت درخواست کمک و ارسال پیام را دارند که در مواقع بحرانی ناجی کوه‌نوردان است. دستگاه‌های حرفه‌ای می‌توانند چندین نوع نقشه را نشان دهند که با توجه به نیازتان می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

برخی از آن‌ها نیز قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت شما را دارند که به کمک آن می‌توانید به صورت زنده موقیعت خود را به افرادی که مایلید اطلاع دهید. علاوه بر این، این نوع ردیاب‌ها قابلیتی به اسم ژئوکشینگ دارند که مانند شکارگنج، نقاطی را روی نقشه نشان می‌دهد که در آنجا چیزی مخفی شده است. این قابلیت سرگرم‌کننده فقط برای کوه‌نوردان نیست و کسانی که به پیمایش‌های ماجراجویانه در طبیعت علاقه دارند، می‌توانند از آن لذت ببرند.

ویژگی های ردیاب کوهنوردی

ویژگی های ردیاب کوهنوردی

نکاتی برای خرید بهترین ردیاب کوه‌نوردی مطابق با نیاز شما

مانند خرید هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تحقیق درباره ردیاب کوه‌نوردی اولین قدم برای تهیة این دستگاه است. در ابتدا لازم است نیازهای خود را بشناسید و با توجه به آن و بودجة مورد نظرتان، ردیاب مناسبتان را انتخاب کنید. در هنگام خرید ردیاب کوه‌نوردی بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • قیمت دستگاه: بازة قیمتی در نظر داشته باشید و با توجه به نیازتان برای دستگاه هزینه کنید. قیمت ردیاب‌های کوه‌نوردی نسبت به امکانات، دقت و برند آن‌ها متغیر است و شناسایی نیازهایتان انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند.
  • امکانات دستگاه: اگر شما یک کوه‌نورد مبتدی هستید که کوه‌نوردی را فقط به چشم تفریح می‌بینید، شاید نیاز به بالاترین مدل ردیاب نداشته باشید. ولی اگر کوه‌نوردی حرفه‌ای هستید، داشتن دستگاهی با بیشترین امکانات که شامل قابلیت ارسال پیام‌های ماهواره‌ای می‌شود باشد، امری ضروری برای شماست.
  • خدمات پس از فروش: مثل سایر لوازم الکترونیکی، خرید از فروشندة مطمئن و اطمینان از برخورداری از خدمات پس از فروش، بسیار حائز اهمیت است. در مورد ردیاب کوه‌نوردی این مورد اهمیت خاصی پیدا می‌کند زیرا در طول پیمایش احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد.

نکات مهم خرید ردیاب کوهنوردی

نکات مهم خرید ردیاب کوهنوردی

کلام آخر

در انتها باید به این نکته اشاره کرد که با وجود تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود، مفقود شدن در کوه می‌تواند به افسانه‌ای قدیمی بدل شود؛ ولی این تنها در صورتی ممکن است که کوه‌نوردان از روش‌های تجربی فاصله بگیرند و با این ابزار کاربردی ارتباط بگیرند.

البته باید این نکته را گوشزد کرد که نباید هیچ‌وقت بدون داشتن نقشه و قطب‌نما به دل کوه زد زیرا اتفاقاتی مانند تمام شدن باتری دستگاه، اختلال در ماهواره‌های فرستندة سیگنال جی‌پی‌اس، صدمه به دستگاه و ... غیرقابل‌پیش‌بینی است.



:: برچسب‌ها: ردیاب کوهنوردی, ردیاب وایزر, خرید ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

بازار طلا از گذشته تا امروز همواره بازاری جذاب و دارای اهمیت بوده است. بازاری سودآور هم برای فروشندگان طلا و هم خریداران که یکی از مهم‌ترین بسترهای سرمایه‌گذاری نیز به شما می‌رود. اما نگهداری از طلا، همواره هم دغدغه فروشندگان آن بوده است و هم خریداران طلا، مطلبی بسیار مهم که موضوع این مقاله ما نیز هست.

در این مطلب به سراغ یکی از جدیدترین روش‌های جلوگیری از سرقت طلا رفته‌ایم و با شما درباره استفاده از ردیاب برای طلافروشی صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.  

ردیاب برای طلافروشی

ردیاب برای طلافروشی

روش‌های مختلف جلوگیری از سرقت طلا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فروشندگان طلا و جواهرات، سرقت اموال‌شان است. موضوعی که بارها در اخبار و شبکه‌های اجتماعی نیز آن را شنیده و گاهی اوقات نیز تصاویری از سرقت طلافروشی‌ها توسط سارقان مشاهده کرده‌ایم. طلافروشان هم از روش‌های مختلفی برای پیشگیری از سرقت طلا استفاده می‌کنند.

روش‌هایی چون نصب آژیر خطر، غیرقابل نفوذ کردن مغازه، استفاده از درب‌های ضدسرقت، نگه نداشتن پول نقد به مقدار زیاد، استفاده از گاوصندوق مناسب و ...  که هر یک به‌ نوبه خود می‌توانند امنیت طلافروشی را در برابر سارقان افزایش دهند.

اما یکی از جدیدترین روش‌ها برای جلوگیری از سرقت طلا و جواهر، استفاده از ردیاب برای طلافروشی است. روشی که با توجه به شگردهای مختلفی که سارقان برای دزدی از طلافروشی‌ها از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند تا حد زیادی به یاری این صنف بیاید.

روش های جلوگیری از سرقت خودرو

روش های جلوگیری از سرقت خودرو

ردیاب برای طلافروشی

گفتیم یکی از روش‌های جدید محافظت از طلا و جواهرت، استفاده از ردیاب برای طلافروشی است. روشی که روزبه‌روز در حال گسترش است و بسیاری از طلافروشان از ردیاب طلا برای محافظت از اشیاء با ارزش خود در برابر سارقان استفاده می‌کنند.

ردیاب‌ها، دستگاه‌های کوچک الکترونیکی هستند که روی وسایل مختلف می‌توان آن‌ها را نصب کرد و امکان دسترسی به موقعیت مکانی اشیایی که روی آن‌ها نصب شده‌اند را برای افراد فراهم می‌کنند‌. ردیاب‌ها امروزه در دنیا کاربردهای فراوانی دارند و روی وسایل مختلفی نصب می‌شوند.

از جمله مهم‌ترین کاربردهای آن‌ها، استفاده از این ردیاب‌ها برای افزایش امنیت خودرو است. همان گونه که گفتیم از ردیاب برای طلافروشی و افزایش امنیت کسب‌و‌کار طلافروشان هم می‌توان استفاده کرد.

ردیاب‌ها از دو بخش جی پی اس و سیم‌کارت تشکیل می‌شوند و اگر آن‌ها را برای مثال روی کیف حمل‌ونقل جواهرات نصب کنید، موقعیت مکانی اموال توسط جی پی اس دریافت می‌شود و سپس آن را به سیم‌کارت منتقل می‌کند.

استفاده از ردیاب برای طلافروشی

استفاده از ردیاب برای طلافروشی

مزایای استفاده از ردیاب برای طلافروشی

در طول زمان فناوری و پیشرفت آن به کمک حوزه‌های مختلف آمده و در زمینه افزایش امنیت اموال افراد در برابر سارقان نیز استفاده از فناوری‌های مختلف، کمک زیادی به‌ویژه به صاحبان مشاغل کرده است. یکی از مهم‌ترین این فناوری‌های جدید، ردیاب‌های جی پی اس هستند. از این ردیاب‌ها در زمینه‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها استفاده از ردیاب برای طلافروشی است.

ردیاب‌های gps را می‌توان روی جعبه یا کیف حمل‌و‌نقل جواهرات نصب کرد و حتی در صورت سرقت طلا، ردیابی اموال را آسان‌تر کرد. ردیاب‌ها به طلافروشان این امکان را می‌دهند تا از راه دور به اموال خود نظارت داشته باشند و امنیت بیشتری را برای این صنف در برابر سارقان به‌همراه می‌آورند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

جی پی اس فوتبال

ردیاب برای محموله بانکی

ردیاب‌های جی پی اس را حتی می‌توان روی وسیله نقلیه‌ای که طلا و جواهرات را حمل می‌کند نیز نصب کرد و با خیال راحت‌تر این کالای ارزشمند را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد. ردیاب خودرو از مطمئن‌ترین ابزارهای امنیتی برای نقل و انتقال کالاهای ارزشمندی چون طلا و‌ جواهرات به شمار می‌رود. به‌راحتی می‌توان از ردیاب به عنوان یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای دسترسی لحظه‌ای به محل طلا و جواهرات استفاده کرد و امنیت اموال را در برابر سرقت افزایش داد.

بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب برای طلافروشی این است که اضطراب طلافروش‌ها نیز کمتر می‌شود و خیال‌شان از حمل‌ونقل طلا و جواهرات و افزایش امنیت آن‌ها راحت‌تر خواهد شد. در امان بودن کسب‌وکار افراد از ضرر و زیان با استفاده از ردیاب برای طلافروشی، موجب آرامش خاطر طلافروشان می‌شود. کافی است یک دستگاه ردیاب روی جواهرات خود کار بگذارند و خیال‌شان راحت باشد که هر موقع که بخواهند به موقعیت مکانی اموال‌شان دسترسی خواهند داشت.

نکته مهم دیگر اینکه ردیاب‌ها علاوه بر اطلاعات مکانی مانند طول و عرض جغرافیایی، اطلاعات مختلفی هم از جزئیاتی چون سرعت و جهت حرکت در اختیار افراد قرار می‌دهند و از این نظر نیز می‌توانند ردیابی اموال را به امری راحت‌تر و آسان‌تر تبدیل کنند.

البته استفاده از ردیاب‌های باکیفیت و قابل اعتماد نیز در این پروسه اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به ارزش بالای طلا و جواهرات، بهتر است برای محافظت از آن‌ها نیز بودجه مناسبی اختصاص داده و از انواع روش‌های جلوگیری ازسرقت طلا با کیفیت بالا استفاده شود.

مزایای استفاده از ردیاب برای طلافروشی

مزایای استفاده از ردیاب برای طلافروشی

سخن آخر

در این مطلب به استفاده از ردیاب برای طلافروشی پرداختیم و گفتیم یکی از جدیدترین روش‌های جلوگیری از سرقت طلا و جواهرات استفاده از ردیاب جی چی اس است. این ردیاب‌ها را می‌توان روی جعبه، قفسه یا کیف حمل‌ونقل جواهرات نصب کرد و با خیال راحت در هر زمانی به موقعیت مکانی طلا و جواهرات دسترسی داشت و به‌راحتی آن‌ها را ردیابی کرد.



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس, ردیاب وایزر, ردیاب طلافروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خواننده‌ی این جمله برسد این است که اصلاً وایزر چیست؟ آیا برند خاصی است؟ چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟ شاید برای شما هم خیلی وقت‌ها این اتفاق افتاده که خودرویتان را در جایی پارک کرده‌اید و زمانی که برگشتید، متوجه شده‌اید که در محل پارک قرار ندارد و دچار استرس زیادی شده‌اید.

قطعاً فکرتان به حمل با جرثقیل یا سرقت خودرو می‌رود. در اینجاست که جمله‌ی "وایزر در کنار شماست" معنا پیدا می‌کند. وایزر با جی پی اس‌ های حرفه‌ای خود، هر گونه نگرانی صاحبان خودرو برای سرقت یا گم شدن خودرو را برطرف می‌کند. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی کامل وایزر و محصولات این شرکت آشنا شویم. با ما همراه باشید.

در گزارش با ما همراه باشید تا به سوال بسیاری از شما از "وایزر چیست" پاسخ داده و از خدمات و محصولاتی که این مجموعه ارائه می دهد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

تاریخچه وایزر

تغییر خودروسازان و ایمن‌سازی خودروها از درب کارخانه کار دشواری است، اما ایجاد امنیت با تکنولوژی‌های نوین امکان‌پذیر است. این تفکر، جرقه‌ای بود تا برند وایزر در سال 1395 کار خود را آغاز کند. در واقع، بعد از آن که سارق خودروی یکی از کارکنان شرکت گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، شرکت مادر وایزر، نتوانست به دلیل وجود سیستم ردیابی روی آن، خودرو را به سرقت ببرد، ایده‌ی اولیه‌ی تاسیس وایزر با هدف تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌ دهنده‌ی جی پی اس‌ های حرفه‌ای شکل گرفت.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر و تاریخچه آن

وایزر با تکیه بر تجربه و دانش شرکت مادر خود یعنی گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، شروع به ارائه و معرفی تکنولوژی‌های نوین و هوشمندی به بازار کرد تا ایمنی بیشتری را برای دارایی مشتریان، به خصوص صاحبان خودرو، فراهم کند. شرکت وایزر با ارائه‌ی جی پی اس‌ های باکیفیت و حرفه‌ای خودرو توانسته امنیت حداکثری را برای صاحبان وسایل نقلیه‌ی شخصی و عمومی فراهم کند.

سه عنصر کلیدی و مهم وایزر کیفیت، سادگی و امنیت است و تلاش کرده تا با تکیه بر این سه اصل محصولاتی با کیفیت، با قیمت مناسب، همراه با کاربری ساده و آسان به بازار عرضه کند. علاوه بر این، شرکت وایزر همواره تلاش کرده تا با ارائه‌ی خدمات پس از فروش حرفه‌ای خود، تجربه‌ ای لذت‌ بخش برای کاربران فراهم کند.

وایزر در کنار شماست! این مجموعه تلاش می‌کند تا با فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی هوشمندسازی و ایجاد امنیت برای وسایل نقلیه‌ی شما، آرامش و امنیت را برایتان به ارمغان آورد.

محصولات وایزر

این روزها با صنعتی شدن زندگی انسان، دغدغه‌ها و ذهن‌مشغولی‌ها در زندگی همه‌ی ما افزایش پیدا کرده و فراموش کردن هم به بخشی عادی در امور روزمره‌ مان تبدیل شده است. یکی از این فراموش‌ کاری‌ها جا گذاشتن سوییچ ماشین در داخل آن و در نتیجه قفل شدن خودرو است.

علاوه بر این فراموش‌کاری‌ها، با افزایش قیمت خودروها، میزان سرقت‌ها نیز افزایش یافته است. دیگر روش‌های قدیمی مثل استفاده از قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر راه مناسبی برای جلوگیری از سرقت‌ها نیست. اینجاست که محصولات وایزر با کیفیت حرفه‌ای و قیمت مناسب به کمک شما می‌آیند. در ادامه به معرفی جی پی اس‌های وایزر می‌پردازیم.

ردیاب جی پی اس F100-R وایزر

یکی از بهترین جی پی اس‌های وایزر ردیاب مدل F100-R است که ردیابی دقیقی را به کاربر ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این جی پی اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· قابلیت ارسال هشدار SOS؛

· امکان ارسال هشدار وارد شدن ضربه به خودرو؛

· امکان موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛

· قابلیت ارسال هشدار در زمان حرکت وسیله‌ی نقلیه؛

· قابلیت ارسال هشدار در زمان روشن و خاموش شدن غیر مجاز خودرو؛

· امکان برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو؛

· قابلیت متوقف ‌سازی خودرو از راه دور حین حرکت؛

· امکان مشاهده‌ی موقعیت خودرو، بدون محدودیت زمانی و مکانی؛

· امکان تعریف و دریافت هشدارهای متنوع؛

· دارای ابعاد کوچک و وزن کم؛

· نصب آسان؛

· مناسب برای انواع خودرو و موتورسیکلت؛

· قیمت مناسب.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

ردیاب جی پی اس F100-R وایزر

ردیاب جی پی اس B60 وایزر

‌اگر به دنبال بهترین ردیاب جی پی اس برای انواع خودرو و موتور سیکلت هستید، جی پی اس مدل B60 وایزر را حتماً مدنظر داشته باشید. این جی پی اس با ویژگی‌های منحصر به فرد، امنیت بیشتر و کاربری آسان‌تری را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های ردیاب جی پی اس B60 وایزر می‌توان موارد زیر را ارائه کرد:

· مناسب برای انواع خودرو  و موتور سیکلت؛

· مقاوم در برابر آب و گرد و غبار؛

· امکان مشاهده موقعیت خودرو بدون محدودیت؛

· امکان تعریف و دریافت انواع هشدار مانند هشدارهای سرعت غیر مجاز، محدوده‌ی حرکت غیر مجاز، ضربه و روشن یا خاموش شدن غیر مجاز؛

· قابلیت متوقف‌سازی وسیله نقلیه از راه دور و حین حرکت؛

· قابلیت قطع برق وسیله نقلیه؛

· موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛

· ابعاد کوچک؛

· قیمت مناسب.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

ردیاب جی پی اس B60 وایزر

ردیاب جی پی اس F150 وایزر

ردیاب مدل F150 وایزر، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ردیاب‌های بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این ردیاب عبارتند از:

· مناسب برای انواع خودرو و موتور سیکلت؛

· امکان مشاهده موقعیت خودرو در هر مکان و در هر زمان؛

· قابلیت تعریف و دریافت هشدارهای گوناگون از جمله هشدار عبور از محدوده سرعت و حرکت غیر مجاز، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، روشن یا خاموش شدن غیر مجاز خودرو و باز شدن درب خودرو؛

· استفاده بهینه از باتری وسیله نقلیه؛

· قابلیت ارسال هشدار SOS؛

· امکان اتصال به ماژول کنترل کننده قفل مرکزی (A100)؛

· قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور و حین حرکت؛

· طراحی سبک و کوچک.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

ردیاب جی پی اس F150 وایزر

وایزر همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد. محصولات وایزر با اپلیکیشن سرو تجربه‌ی کاربری آسان و به دور از پیچیدگی را به مشتریان ارائه می‌دهند. جی پی اس‌های وایزر در سه مدل‌ مختلف ارائه می‌شوند تا پاسخگوی نیاز تمامی کاربران با هر بودجه و هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای باشند.

تنها کافیست تا به وب سایت وایزر (www.wizerco.com) مراجعه کنید و با مشاهده لیست قیمت ردیاب خودرو وایزر، از قیمت جی پی اس های وایزر و کاربردها و ویژگی های هر یک بیشتر آشنا شوید.

گارانتی محصولات وایزر

محصولات وایزر با گارانتی 12 ماهه ارائه می‌شوند. در هنگام خرید ردیاب جی پی اس وایزر، حتماً دقت داشته باشید که نمایندگی‌های فروش کارت گارانتی را با اطلاعات دستگاه خریداری شده تکمیل کرده باشند. کارت گارانتی را در محلی امن نگهداری کنید زیرا تمامی خدمات گارانتی محصولات وایزر تنها با ارائه‌ی این کارت امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن ردیاب‌های وایزر

اپلیکیشن مخصوص ردیاب‌های وایزر اپلیکیشن «سرو» است. این اپلیکیشن کاربری آسانی دارد و در یک سال اول از شروع فعالسازی (365 روز بعد از فعال کردن اپ سرو) به صورت رایگان در دسترس کاربران است. علاوه بر این اپلیکیشن، می‌توانید با ثبت نام در سامانه‌ی تحت وب وایزر با استفاده از رایانه‌ی خود از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

اپلیکیشن سرو وایزر

چرا باید ردیاب جی پی اس وایزر را انتخاب کنیم؟

این روزها، وجود ردیاب جی پی اس بر روی خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه اهمیت بسیاری پیدا کرده است. جی پی اس امنیت وسیله‌ نقلیه‌ی شما را تامین می‌کند و به همین دلیل خرید بهترین مدل جی پی اس تضمین‌کننده‌ی حفظ سرمایه‌ی شماست.

وایزر با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و با وجود پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، خیال کاربران را از ایمنی وسیله‌نقلیه آسوده می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست. اگر می‌پرسید که چرا در میان انواع برندهای ردیاب موجود در بازار باید ردیاب جی پی اس وایزر را انتخاب کرد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

با وایزر، وسیله‌نقلیه‌ی شما همیشه در دیدرس است!

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جی پی اس‌های وایزر این است که وسیله‌نقلیه‌ی شما همیشه در دید شماست. فقط کافی است که یک گوشی همراه هوشمند داشته باشید تا بتوانید در هر لحظه، موقعیت خودرو یا موتور سیکلت خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

با فعال کردن قابلیت مشاهده‌ی موقعیت خودرو به صورت زنده در اپلیکیشن سرو، جی پی اس وایزر به صورت لحظه‌ای موقعیت خودرو را به شما نشان خواهد داد. با وایزر اطمینان خاطر را تجربه کنید.

با وایزر، کنترل وسیله‌نقلیه‌ی خود را حتی از راه دور در دست بگیرید!

یکی از قابلیت‌های خوب ردیاب‌های وایزر، امکان متوقف کردن خودرویتان از راه دور است. به کمک ردیاب‌های جی پی اس وایزر می‌توانید به صورت آنلاین موقعیت خودرو را مشاهده کنید و در صورتی که سارق در حال حرکت با خودرو است، در هر لحظه و هر مکان آن را از حرکت متوقف کنید.

با وایزر، هشدارهای ضربه به وسیله‌نقلیه را دریافت کنید!

یکی از قابلیت‌های ردیاب‌های جی پی س وایزر، دریافت هشدار ضربه است. این قابلیت با فعال کردن هشدار ضربه در اپلیکیشن سرو در دسترس کاربر خواهد بود. اپلیکیشن سرو به کاربر این امکان را می‌دهد تا میزان حساسیت سنسور ضربه‌ی ردیاب را بر روی یکی از سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کند.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

دلایل انتخاب وایزر

با وجود ردیاب وایزر، با شنیدن هر صدایی نگران سرقت خودرو نشوید!

با فعال کردن قابلیت هشدار باز و بسته شدن غیر مجاز درب خودرو در اپلیکیشن سرو، دیگر هر صدایی شما را نگران نخواهد کرد. وایزر آرامشی هوشمند را برای خودروی شما به ارمغان می‌آورد.

با وایزر، حتی پس از سرقت هم می‌توانید خودرویتان را بیابید!

به کمک ردیاب جی پی اس‌های وایزر و قابلیت موقعیت‌یابی لحظه‌ای آن، حتی اگر خودرویتان به سرقت رفته باشد، می‌توانید آن را روی نقشه ردیابی کنید و با اطلاع دادن موقعیت آن به پلیس، خودرو را پس بگیرید.

تضمین کیفیت با وایزر

داشتن گارانتی محصول برای مشتریان یکی از فاکتورهای اطمینان از کیفیت محسوب می‌شود. محصولات وایزر با گارانتی یک ساله ارائه می‌شوند تا کاربر از کیفیت محصولات وایزر آرامش خاطر داشته باشد.

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

چرا ردیاب های جی پی اس وایزر

نتیجه‌گیری

با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای نوین و هوشمندی اختراع شدند که بتوانند زندگی انسان را آسان‌تر و آرامش بیشتر را برای او فراهم کنند. یکی از تکنولوژی‌های جدید و کارآمد در زندگی انسان امروزی GPS است که وجود آن امنیت را برای سرمایه‌های انسان فراهم می‌کند.

با افزایش محبوبیت ردیاب‌های جی پی اس خودرو، شرکت‌های بسیاری شروع به تولید و عرضه‌ی این ابزارهای کارآمد کردند که یکی از این شرکت‌ها، وایزر بوده است. ما در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی کامل شرکت وایزر، محصولات و خدمات آن بپردازیم. با استفاده از جی پی اس‌های وایزر و از طریق اپلیکیشن سرو می‌توانید در هر لحظه و از هر فاصله‌ای ایمنی را برای خودرویتان فراهم کنید.



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو وایزر, خرید ردیاب وایزر, قیمت جی پی اس وایزر, نصب ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

استفاده از ردیاب خودرو نه تنها از سرقت خودرو جلوگیری میکند، بلکه از دیگر مزایای آن می توان به افزایش بهره وری راننده و همچنین کاهش مصرف سوخت نیز اشاره کرد.

قطعا برای بسیاری از کسانیکه قصد خرید ردیاب خودرو را دارند این سوال وجود خواهد داشت که قیمت خرید انوع ردیاب خودرو چند است؟ چه عواملی بر قیمت ردیاب خودرو تاثیرگذار هستند؟

کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با مفهوم جی پی اس خودرو و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

مختصری درباره مفهوم ردیاب جی پی اس خودرو

پیش از آن که به سراغ بررسی قیمت ردیاب خودرو و عوامل موثر بر آن برویم، بهتر است ابتدا نگاهی به مفهوم ردیاب خودرو و کاربرد آن داشته باشیم.

ردیاب یا جی پی اس خودرو (GPS) وسیله کوچک و سیم‌کارت‌خور است که در قسمت‌های مختلف ماشین نصب می‌شود و با وصل شدن به ماهواره‌های اطراف زمین، موقعیت لحظه ای خودرو را به صاحب خودرو نشان می‌دهد. این وسیله می‌تواند به نوعی کار دزدگیر را نیز انجام دهد زیرا اگر سارقی خودرو را به سرقت ببرد، صاحب خودرو می‌تواند ماشین خود را ردیابی کند یا به کمک کنترل از راه دور (به کمک اپلیکیشن یا پیامک) خودرو را خاموش کند و مانع از روشن شدن مجدد آن توسط سارق شود. از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نشان دادن موقعیت لحظه‌ای خودرو و ردیابی آن
  • امکان خاموش کردن ماشین از راه دور به کمک اپلیکیشن یا پیامک
  • امکان تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای عبور و مرور خودرو
  • ضبط مسیر پیموده شده توسط خودرو همراه با جزئیات زمان و تاریخ
  • امکان تعریف سرعت مجاز برای خودرو

ردیاب خودرو و عوامل تاثیرگذار در قیمت آن

از ردیاب‌ها می‌توان به عنوان بهترین سیستم ایمنی روی خودروهای سازمانی، خودروهای حمل کالا، سرویس مدارس، خودروهای شخصی و ... استفاده نمود. ردیاب خودرو مانند نگهبانی است که همیشه با خودروی شما همراه است و محل دقیق و دیگر جزئیات را به شما اطلاع می‌دهد. زمانی که برای خرید جی پی اس ماشین اقدام می‌کنید با دستگاه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که قیمت‌های متفاوتی دارند. در ادامه با علت متفاوت بودن قیمت ردیاب‌های خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب خودرو

تمامی موارد کاربردی ردیاب که در قسمت قبل به آن پرداختیم، سبب شده تا وجود ردیاب خودرو برای بسیاری از صاحبان خودرو ضروری شود. به همین دلیل کسانی که تصمیم به خرید ردیاب برای خودروی خود می‌گیرند، در اولین گام با سرچ در موتورهای جست‌وجو یا پرس‌و‌جو از فروشندگان ردیاب خودرو، برای کسب اطلاعات در مورد بهترین ردیاب خودرو اقدام می‌کنند. یکی از فاکتورهای خرید برای کاربران قیمت ردیاب خودرو است که به دلیل تفاوت‌های زیاد، کار را برای خریداران سخت می‌کند. اما چه عواملی در قیمت انواع ردیاب خودرو تاثیر گذارند؟

قیمت ردیاب GPS تنها تحت تاثیر تغییرات ارز نیست، بلکه به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که عبارتند از:

  • برند ردیاب خودرو؛
  • کیفیت ساخت ردیاب خودرو؛
  • نوع ردیاب خودرو؛
  • سرور پشتیبان نرم افزار ردیاب خودرو؛
  • پشتیبانی و گارانتی محصول؛
  • نصب آسان ردیاب خودرو؛
  • قدرت باتری و ماندگاری آن؛
  • امکانات جانبی ردیاب.

عوامل موثر در قیمت انواع ردیاب خودرو

در ادامه به هر یک از این عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو می‌پردازیم:

1.برند ردیاب خودرو، اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب

در دنیای ردیاب خودرو نیز مانند بسیاری از ابزار و وسایل دیگر نام برندهای مختلف از قاره‌های گوناگون به چشم می خورد. زمانی که به مغازه‌های خرید ردیاب مراجعه می‌کنید یا از فروشگاه‌های آنلاین خرید ردیاب دیدن می‌کنید، ردیاب‌های چینی، ایرانی و اروپایی را با برندهای مختلف مشاهده می‌کنید که کیفیت ساخت هر یک می‌تواند متفاوت باشد. البته مشهور بودن یک برند به معنای کیفیت ساخت بالای محصولات آن نیست. بهتر است علاوه بر خوشنام بودن برند، به منطقی بودن قیمت ردیاب نیز دقت کنید.

ضمن این که برخی ردیاب‌ها با برندهای متفرقه‌ای عرضه می‌شوند که به دلیل کیفیت پایین خیلی زود از کار می‌افتند و در زمان بروز مشکل، مثلاً در زمان سرقت، به درستی عمل نمی‌کنند و باعث خسارت صاحب خودرو می‌شوند. در نتیجه، خرید ردیاب ارزان قیمت به دلیل بی‌کیفیت بودن آن‌ها توصیه نمی‌شود.

2.کیفیت ساخت ردیاب خودرو، یکی از عوامل مهم در قیمت آن

کیفیت ساخت ردیاب جی پی اس خودرو اهمیت زیادی دارد. ردیابی که از مواد اولیه نامرغوب تولید شده باشد یا عملکرد نرم‌افزاری آن به درستی انجام نشود قابل اعتماد نیست. کیفیت ساخت بالای ردیاب باعث می‌شود که قیمت آن افزایش داشته باشد.

3.سیمی یا بی‌سیم بودن ردیاب، عامل موثر بر قیمت

نوع ردیاب، یعنی سیمی یا آهنربایی بودن آن، سومین عامل موثر بر قیمت آن است. ردیاب‌های سیمی بدون نیاز به باتری کار می‌کنند و صاحب خودرو بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، همیشه به اطلاعات دریافتی از ردیاب دسترسی دارد. نصب ردیاب سیمی تخصصی است.

منبع تغذیه‌ی ردیاب بدون سیم یا ردیاب مغناطیسی، باتری آن است. این ردیاب هم مانند ردیاب سیمی دقت بالایی دارد. نصب ردیاب بدون سیم آسان‌تر از ردیاب سیمی است. قیمت این دو نوع ردیاب با یکدیگر متفاوت است و لازم است که بر اساس نیازتان، یکی از انواع ردیاب خودرو را انتخاب کنید.

4.سرور پشتیبان نرم افزار ردیاب خودرو و تاثیر آن بر قیمت جی پی اس ماشین

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ردیاب خودرو، سامانه‌ی نرم افزار یا سرور شرکتی است که خدمات ردیابی دستگاه را پشتیبانی می‌کند. قوی بودن سرور و دسترسی بدون قطعی به آن، ویژگی‌های یک سرور خوب است.

قطع شدن مداوم اپلیکیشن ردیابی خودرو به دلیل ضعیف بودن سرور پشتیبان است و همین قطعی‌ها می‌تواند در زمان سرقت، صاحب خودرو را با دردسر مواجه کند. در هنگام خرید، از قوی بودن سرور اطمینان پیدا کنید.

قیمت انواع ردیاب خودرو

5.پشتیبانی و گارانتی، فاکتور موثر بر قیمت انواع ردیاب

شرکت‌های معتبر تولیدکننده‌ی ردیاب علاوه بر این که محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند، پشتیبانی پس از فروش حرفه‌ای دارند و با ارائه گارانتی به مشتری، خیال او را بابت خدمات پس از فروش آسوده می‌کنند. در هنگام خرید انواع ردیاب، به گارانتی و پشتیبانی آن دقت نمایید.

6.نصب آسان ردیاب GPS خودرو و تاثیرگذاری بر قیمت

نحوه‌ی نصب و نیاز به حضور نصاب برای نصب ردیاب جی پی اس ماشین یکی از عوامل موثر بر قیمت آن است.

7.قدرت باتری و ماندگاری آن، فاکتور تاثیرگذار بر قیمت ردیاب‌ مغناطیسی

کیفیت باتری و میزان شارژدهی آن از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب‌های آهنربایی است. هرچه باتری دوام بیشتری داشته باشد، قیمت ردیاب بیشتر خواهد بود.

8.امکانات جانبی ردیاب و تاثیر آن بر قیمت

داشتن امکانات دیگری به جز ردیابی نیز می‌تواند قیمت ردیاب را افزایش دهد. قابلیت شنود صوتی، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، داشتن دوربین برای مشاهده داخل خودرو، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ردیاب خودرو است.

کلام پایانی

خرید ردیاب خودرو شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر برسد اما زمانی که برای خرید یک ردیاب خوب جست‌وجو می‌کنید، با انواع مختلف ردیاب‌ها با قیمت‌های متفاوت مواجه می‌شوید. دلیل این تفاوت قیمت‌ها را می‌توان در برند محصول، نوع ردیاب، کیفیت ساخت، گارانتی داشتن آن و امکانات جانبی خلاصه کرد.

با بررسی دقیق عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب، بر حسب نیاز و بودجه‌ی خود، بهترین نوع ردیاب را انتخاب نمایید. همچنین با مراجعه به وب سایت وایزر می توانید از انواع ردیاب های این شرکت و همینطور لیست قیمت ردیاب خودرو وایزر نیز آشنا شوید.

گروه وایزر با ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای و باکیفیت‌ترین محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می‌باشد. از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 15 سال سابقه

تیم وایزر دارای هر یک از ردیاب های F100R، ردیاب F150  و همینطور ردیاب خودرو B60 بوده که هر یک از کاربردهای و مزایای خاص خود برخوردار هستند که می توانید متناسب با بوجه و امکاناتی که مد نظر دارید، مدل ردیاب مورد نظر خود را از مجموعه وایزر خریداری نمایید.

ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل‌نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه وایزر (www.wizer.ir) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی‌های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های خود آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.

 


:: برچسب‌ها: قیمت ردیاب خودرو, عوامل تاثیرگذار قیمت ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ردیاب خودرو یکی از مهمترین ابزارهای پر کاربرد این روزها برای تمام خودروها می باشد که جهت جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از دیگر مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس می توان به افزایش بهره وری رانندگان و همینطور صرفه جویی در مصرف سوخت نیز اشاره کرد.

همانطور که می دانید جی پی اس (GPS) مخفف کلمه Global Positioning Systems بوده و به معنای سیستم موقعیت یاب جهانی می باشد. در بیانی کلی باید بگوییم GPS سامانه ای است که به کمک ۲۴ ماهواره قرار گرفته در مدار زمین (که نواستار نامیده می‌ شوند)، موقعیت جغرافیایی گیرنده ‌های این ماهواره ‌ها را مشخص می ‌کند. به بیان ساده ‌تر، جی پی اس سیستم موقعیت ‌یابی است که هر وسیله دارای گیرنده جی پی اس را به راحتی ردیابی می‌کند.

ردیاب خودرو در انواع مختلف وجود دارد که کاربران می توانند متناسب با نوع نیاز خود هر یک را بررسی، انتخاب و خریداری کنند. کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران کدامند؟

همانطور که گفتیم ردیاب ها در انواع گوناگون وجود داشته که هر کدام متناسب با کاربردهایی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پر فروش ترین ردیاب های خودرو در ایران بیشتر آشنا کنیم:

ردیاب جی پی اس F۱۰۰-R وایزر

یکی از بهترین جی پی اس‌های وایزر ردیاب مدل F۱۰۰-R است که ردیابی دقیقی را به کاربر ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب F۱۰۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت ارسال هشدار SOS؛
  • امکان ارسال هشدار وارد شدن ضربه به خودرو؛
  • امکان موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛
  • قابلیت ارسال هشدار در زمان حرکت وسیله‌ی نقلیه؛
  • قابلیت ارسال هشدار در زمان روشن و خاموش شدن غیر مجاز خودرو؛
  • امکان برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو؛
  • قابلیت متوقف ‌سازی خودرو از راه دور حین حرکت؛
  • امکان مشاهده‌ی موقعیت خودرو، بدون محدودیت زمانی و مکانی؛
  • امکان تعریف و دریافت هشدارهای متنوع؛
  • دارای ابعاد کوچک و وزن کم؛
  • نصب آسان؛
  • مناسب برای انواع خودرو؛
  • قیمت مناسب.
پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس F۱۰۰-R وایزر

ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر

‌اگر به دنبال بهترین ردیاب جی پی اس برای انواع خودرو و موتور سیکلت هستید، جی پی اس مدل B۶۰ وایزر را حتماً مدنظر داشته باشید. این جی پی اس با ویژگی‌های منحصر به فرد، امنیت بیشتر و کاربری آسان‌تری را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر می‌توان موارد زیر را ارائه کرد:

  • مناسب برای انواع خودرو  و موتور سیکلت؛
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار؛
  • امکان مشاهده موقعیت خودرو بدون محدودیت؛
  • امکان تعریف و دریافت انواع هشدار مانند هشدارهای سرعت غیر مجاز، محدوده‌ی حرکت غیر مجاز، ضربه و روشن یا خاموش شدن غیر مجاز؛
  • قابلیت متوقف‌سازی وسیله نقلیه از راه دور و حین حرکت؛
  • قابلیت قطع برق وسیله نقلیه؛
  • موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛
  • ابعاد کوچک؛
  • قیمت مناسب.
پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر

ردیاب جی پی اس F۱۵۰ وایزر

ردیاب F۱۵۰ وایزر، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ردیاب‌های بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این ردیاب عبارتند از:

  • مناسب برای انواع خودرو و موتور سیکلت؛
  • امکان مشاهده موقعیت خودرو در هر مکان و در هر زمان؛
  • قابلیت تعریف و دریافت هشدارهای گوناگون از جمله هشدار عبور از محدوده سرعت و حرکت غیر مجاز، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، روشن یا خاموش شدن غیر مجاز خودرو و باز شدن درب خودرو؛
  • استفاده بهینه از باتری وسیله نقلیه؛
  • قابلیت ارسال هشدار SOS؛
  • امکان اتصال به ماژول کنترل کننده قفل مرکزی (A۱۰۰
  • قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور و حین حرکت؛
  • طراحی سبک و کوچک.

 

وایزر همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد. محصولات وایزر با اپلیکیشن سرو تجربه‌ی کاربری آسان و به دور از پیچیدگی را به مشتریان ارائه می‌دهند. جی پی اس‌های وایزر در سه مدل‌ مختلف ارائه می‌شوند تا پاسخگوی نیاز تمامی کاربران با هر بودجه و هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای باشند.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس F۱۵۰ وایزر

اپلیکیشن ردیاب‌های وایزر

از مهمترین ویژگی های ردیاب های وایزر، اپلیکیشن مخصوص ردیاب‌های وایزر یعنی اپلیکیشن «سرو» است. این اپلیکیشن کاربری آسانی دارد و در یک سال اول از شروع فعالسازی (۳۶۵ روز بعد از فعال کردن اپ سرو) به صورت رایگان در دسترس کاربران است. علاوه بر این اپلیکیشن، می‌توانید با ثبت نام در سامانه‌ی تحت وب وایزر با استفاده از رایانه‌ی خود از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

گارانتی محصولات وایزر

یکی دیگر از مواردی که موجب متمایز شدن ردیاب های وایزر نسبت به رقبای خود شده این است که محصولات وایزر با گارانتی ۱۲ ماهه ارائه می‌شوند. در هنگام خرید ردیاب جی پی اس وایزر، حتماً دقت داشته باشید که نمایندگی‌های فروش کارت گارانتی را با اطلاعات دستگاه خریداری شده تکمیل کرده باشند. کارت گارانتی را در محلی امن نگهداری کنید زیرا تمامی خدمات گارانتی محصولات وایزر تنها با ارائه‌ی این کارت امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

در این گزارش با پرفروش ترین ردیاب های ایران، یعنی انواع ردیاب های شرکت وایزر آشنا شدید. شما عزیزان می توانید با مطالعه کاربردها و ویژگی های هر یک از ردیاب های نام برده شده، متناسب با نیاز و کاربری که دارید، ردیاب جی پی اس مورد نیاز خود را از مجموعه وایزر با قیمت متناسب خریداری کنید.

از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
  • دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
  • توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
  • دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
  • محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
  • تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه

ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل‌نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه وایزر (www.wizer.ir) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی‌های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های خود آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: ردیاب جی پی اس خودرو, نصب ردیاب خودرو, ردیاب GPS خودرو, خرید ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ردیاب ها چقدر دقیق هستند؟

امروزه تکنولوژی و علم حرف اول را در تمامی صنایع می‌زنند و همراه شدن با آن‌ها از ملزمات زندگی مدرن است. یکی از فناوری‌هایی که در سال‌های اخیر موجب تسریع کارها و راحت‌تر شدن زندگی شده، فناوری ردیاب جی پی اس است که به صورت روزانه برای مسیریابی، فرستادن موقعیت فعلی، پیدا کردن وسیله‌نقلیه‌ی دزدیده شده و ... از آن استفاده می‌کنیم.

در اکثر مواقع، دقت ردیاب جی پی اس و اطلاعات ارسالی آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ با این حال گاهی ممکن است ردیاب به دلایلی نتیجه مطلوبی ارائه ندهد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا پس از معرفی ردیاب‌های جی پی اس، انواع و کاربردهای آن، به عوامل موثر در دقت ردیاب و اطلاعات ارسالی آن بپردازیم.

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر دقت ردیاب

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر دقت ردیاب

مختصری درباره ردیاب‌های جی پی اس

فناوری جی پی اس یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی برای اولین بار در دهه 1960 میلادی توسط ایالات متحده آمریکا به منظور استفاده در عملیات‌های نظامی توسعه یافت. سرانجام در دهه 1980، با توجه به پتانسیل بالای جی پی اس در تسریع زندگی و بهبود حمل و نقل، این فناوری در اختیار عموم قرار گرفت. سیستم ردیابی جی پی اس از 24 ماهواره در فضا، واحد نظارت و دستگاه‌های گیرنده جی پی اس تشکیل شده است.

یک دستگاه گیرنده جی پی اس می‌تواند با دریافت سیگنال‌های ارسالی از ماهواره‌ها و محاسبه اختلاف زمانی بین هر ماهواره، موقعیت مکانی خود را مشخص کند. به طور کلی سیستم ردیابی جی پی اس تاثیر به سزایی در سودآوری شرکت‌ها گذاشته و محیط کسب و کار و همچنین محیط زندگی را به مکانی امن‌تر و راحت‌تر برای بقا تبدیل کرده است.

زندگی مدرن به قدری به جی پی اس وابسته است که در سال 2017 دولت بریتانیا در گزارشی عواقب قطع شدن ماهواره‌ها و اختلال در این سیستم را روزانه 1 میلیون پوند تخمین زد. ردیاب‌های جی پی اس انواع مختلف دارند که از میان آن‌ها می‌توان به ردیاب خودرو و موتور سیکلت، ردیاب شخصی برای افراد کم توان و کودکان و ردیاب دوچرخه اشاره کرد. هر یک از این ردیاب‌ها کاربردهای مختلف و دقت عملکرد متفاوتی دارند.

ردیاب جی پی اس خودرو چیست

ردیاب جی پی اس خودرو چیست

دلایل اهمیت دقت ردیاب جی پی اس

با پیشرفت روزافزون علم، جی پی اس به جزئی جدایی ناپذیر زندگی اکثر ما تبدیل شده است. فناوری به کار برده شده در سیستم جی پی اس ردیاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند موقعیت مکانی دقیقی را با خطای تقریبا 10 متر به کاربر ارائه دهد. در بعضی از دستگاه‌های جی پی اس پیشرفته‌تر، دقت ردیاب بالاتر می‌رود و مقدار خطای آن ممکن است به 1 متر برسد.

در شرایط اضطراری، برای مثال در عملیات‌های نظامی یا امداد و نجات، دقت ردیاب و به حداقل رساندن درصد خطای اطلاعات ارسالی آن نقش حیاتی را ایفا می‌کند. همچنین امروزه در بسیاری از نقاط جهان، ربات‌ها و پهپادها وظیفه‌ی ارسال بسته‌های پستی و سفارشات را به عهده گرفته‌اند؛ از این رو هر گونه اختلال در سیگنال ردیاب موجب به وجود آمدن مشکلات اساسی در ارسال کالا خواهد شد.

از لحاظ امنیتی نیز، در مواقعی که خودرویی به سرقت می‌رود، کودکی دزدیده می‌شود یا سالمندی به دلیل اختلال حواس گم می‌شود، و در حالی که دقیقه‌ها از اهمیت زیادی در چنین لحظاتی برخوردارند، دقت بالای ردیاب در پیدا کردن موقعیت آن‌ها بسیار مهم است.

عوامل موثر در دقت ردیاب

همان‌طور که پیش از این گفته شد، سیستم ردیاب جی پی اس از 24 ماهواره تشکیل شده است که به دور زمین می‌چرخند و به طور همزمان سیگنال ارسال می‌کنند و ردیاب با دریافت سیگنال‌ها و محاسبه فاصله بین هر ماهواره موقعیت مکانی خود را مشخص می‌کند. ردیاب جی پی اس تنها در صورتی قادر به انجام این کار است که فاصله حداقل چهار ماهواره تایید شود.

هر چه دستگاه گیرنده جی پی اس ماهواره‌های بیشتری را تشخیص دهد، دقت آن نیز بالاتر خواهد رفت. سیگنال‌های ماهواره‌های جی پی اس در فضا بسیار دقیق هستند اما با این حال عوامل مختلفی می‌تواند دریافت آن را توسط ردیاب‌ها مختل کند. در ادامه 7 موردی که در بهبود عملکرد و دقت ردیاب تاثیر دارند را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو

عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو

· انرژی کافی دستگاه ردیاب جی پی اس

یکی از نکاتی که در هنگام نصب ردیاب‌های سیمی باید به آن توجه کرد، اتصال صحیح آن به منبع انرژی است. نبود انرژی و ولتاژ کافی و مورد نیاز دستگاه منجر به ایجاد اختلال در عملکرد و دقت ردیاب می‌شود. این مشکل در دراز مدت می‌تواند به دستگاه آسیب برساند و حتی باعث از کار افتادن آن شود. بنابراین توصیه می‌شود نصب ردیاب را به فردی متخصص و مجرب در این زمینه سپرده و ولتاژ مورد نظر دستگاه را نیز هنگام نصب در نظر بگیرید. برای ردیاب‌های آهنربایی که نیاز به سیم‌کشی ندارند، از شارژ به موقع باتری آن غافل نشوید تا از اختلال در عملکرد آن جلوگیری شود.

· نبود موانع برای سیگنال

همان‌طور که می‌دانید، وجود سازه‌های بتنی و فلزات می‌تواند در فرایند ارسال و دریافت سیگنال مشکل ایجاد کند. از این رو، بهتر است برای بالا بردن دقت ردیاب از تجهیزات الکترونیکی و فلزات تا حد ممکن دوری کنید. همچنین نقطه‌ای از ماشین را برای نصب ردیاب انتخاب کنید که کمترین اختلال را در سیگنال ایجاد می‌کند.

· نصب درست دستگاه ردیاب

هنگام نصب دستگاه، باید به نکات و علائمی که بر روی دستگاه به عنوان راهنمای نصب یا محل قرارگیری آنتن وجود دارد توجه کرد. رعایت کردن این نکات و دستورات دفترچه راهنمای مخصوص هر دستگاه قطعاً در بهبود عملکرد آن نقش به سزایی دارد.

دیگر مقالات وایزر را در این بخش دنبال نمایید

انواع جی پی اس خودرو

مشخصات بهترین ردیاب خودرو

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

· شرایط آب و هوایی

متاسفانه یکی از عوامل اجتناب‌ناپذیری که بر روی دقت ردیاب تاثیر می‌گذارد، شرایط آب و هوایی است. ردیاب‌های جی پی اس در هوای صاف بیشترین میزان دقت را دارند. آب و هوایی ابری، برف و باران شدید و یا طوفانی می‌تواند موجب اختلال و ضعیف شدن سیگنال‌های دریافتی شود و دقت ردیاب را پایین بیاورد.

· دمای محیط دستگاه

تمام دستگاه‌های الکترونیکی دارای یک دمای به خصوص برای عملکرد بهینه هستند. دستگاه‌های ردیاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هنگام خرید و نصب دستگاه به این مشخصه آن هم دقت کنید و تا حد امکان دستگاه را در محلی با دمای ملایم‌تر قرار دهید. دمای خارج از بازه دمایی تعیین شده برای دستگاه می‌تواند دقت ردیاب را کاهش داده و یا حتی آسیب جدی به آن وارد کند.

· کیفیت دستگاه ردیاب جی پی اس

یک دستگاه ردیاب مناسب باید از مواد اولیه با کیفیت تشکیل شده باشد تا در برابر شرایط فیزیکی از جمله ضربه، رطوبت و گرد و غبار آسیب نبیند. همچنین هر دستگاه الکترونیکی یک عمر مفید دارد؛ پس از پایان این مدت، برای افزایش دقت ردیاب و بهبود عملکرد آن باید دستگاه قدیمی را با ردیاب‌های جدید موجود در بازار تعویض کرد.

· پیروی از ساختار ارتباطی داخلی

اکثر ردیاب‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند، تنها با سیم‌کارت و از طریق وصل شدن به دکل‌های مخابراتی سطح کشور می‌توانند اطلاعات را ارسال و دریافت کنند. با توجه به این قانون که تمام دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور در کشور شامل طرح رجیستری می‌شوند، شرکت‌های فروشنده ردیاب باید حتما دستگاه‌های رجیستر شده و سازگار با ساختارهای ارتباطی داخلی کشور را ارائه کنند. همچنین در انتخاب سیم‌کارت برای ردیاب حتما به پوشش‌دهی اپراتور مورد نظر توجه کنید زیرا هرگونه ضعف و مشکل در سیم‌کارت منجر به کاهش شدید آنتن‌دهی و دقت ردیاب جی پی اس می‌شود.

عوامل تاثیرگذار در دقت انواع ردیاب خودرو

عوامل تاثیرگذار در دقت انواع ردیاب خودرو

کلام پایانی

با در نظر گرفتن نقش مهمی که ردیاب‌های جی پی اس در حفظ امنیت خودرو، کودکان، موتور سیکلت و ... ایفا می‌کنند، میزان دقت ردیاب و عملکرد صحیح آن به دغدغه‌ی کاربران تبدیل شده است. در این مقاله به صورت کامل به عوامل تاثیرگذار بر دقت ردیاب و سیگنال‌های دریافتی آن پرداختیم. رعایت هر یک از نکات ذکر شده می‌تواند در بهبود عملکرد دستگاه تاثیر به سزایی بگذارد.


:: برچسب‌ها: دقت ردیاب خودرو , ردیاب جی پی اس خودرو , ردیاب GPS ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

فناوری جی پی اس یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی یکی از خلاقانه‌ترین اختراعات زمان ما محسوب می‌شود. با ادامه‌ی پیشرفته‌تر شدن این تکنولوژی، هر ساله سیستم‌های ناوبری بیشتری در سراسر جهان به استفاده از آن برای پیشگیری از سرقت، حفظ ایمنی و نظارت بر وسایل‌نقلیه‌ی خود رو می‌آورند.

اما مزایای ردیاب جی پی اس خودرو تنها به این موارد محدود نمی‌شود. کاربرد دیگر ردیاب خودرو که موجب محبوبیت بیش از پیش آن شده، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور است که در مواقع سرقت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم پس از معرفی ردیاب جی پی اس خودرو و مزایای آن به صورت خلاصه، به قابلیت کنترل خودرو از راه دور و امکان خاموش کردن آن به وسیله‌ی موبایل بپردازیم.

معرفی ردیاب جی پی اس خودرو

سرویس جی پی اس برای اولین بار توسط ایالات متحده آمریکا و به منظور استفاده در عملیات‌های نظامی در دهه 60 میلادی توسعه یافت. سرانجام در دهه 80 میلادی، با توجه به پتانسیل جی پی اس در تسریع زندگی و راحت‌ کردن حمل و نقل، در دسترس عموم قرار گرفت. سیستم موقعیت‌یابی جهانی یا جی پی اس از 24 ماهواره در فضا تشکیل شده است که برای پخش سیگنال به صورت همزمان هماهنگ شده‌اند.

یک دستگاه گیرنده‌ی جی پی اس، برای مثال ردیاب جی پی اس خودرو، این سیگنال‌ها را دریافت می‌کند و می‌تواند با محاسبه‌ی اختلاف زمانی هر ماهواره، موقعیت مکانی خود را تعیین کند. در حال حاضر، با پیشرفت علم و مقرون به صرفه‌ شدن این تکنولوژی، امکان استفاده از ردیاب جی پی اس برای همه فراهم شده است.

یکی از کاربردهای مهم سیستم جی پی اس در ردیابی خودرو است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. دستگاه ردیاب GPS خودرو یک دستگاه قابل حمل و سیم‌کارت خور است که به کاربران امکان نظارت و ردیابی موقعیت خودرو را می‌دهد.

اگرچه دستگاه‌های جی پی اس خودرو شبیه به سیستم‌های ناوبری داخل خودرو هستند، اما چند تفاوت کلیدی میان ردیاب و رهیاب خودرو وجود دارد. ردیاب‌ها به منظور جلوگیری از سرقت خودرو و افزایش نظارت و کنترل بر خودرو استفاده می‌شوند اما رهیاب‌ها فقط برای یافتن مسیر استفاده می‌شوند.

مزایای کلی خرید ردیاب جی پی اس خودرو

استفاده از ابزارهای ایمنی قدیمی خودرو مانند دزدگیر و قفل پدال و فرمان چند سالی است که کارایی خود را از دست داده‌اند. با در نظر داشتن ضعف‌های سیستم دزدگیر ماشین، سارقین به راحتی می‌توانند عملکرد آن را مختل کنند. از این رو، صاحبان خودرو به دنبال وسیله‌ای مطمئن‌تر برای حفظ امنیت ماشین خود هستند و اغلب ردیاب جی پی اس خودرو را برای این کار انتخاب می‌کنند.

دستگاه ردیاب جی پی اس می‌تواند با برقراری ارتباط با ماهواره‌ها، اطلاعات و موقعیت خود را به صورت لحظه به لحظه برای صاحب خودرو ارسال کند. این ویژگی مهم در ردیاب‌ها منجر به استفاده‌ی انبوه از آن در صنعت ناوبری و سیستم امنیتی خودروها شده است. در ادامه به کاربردهای اصلی ردیاب جی پی اس خودرو اشاره خواهیم کرد:

  • با استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو می‌توان محدوده سرعت و محدوده‌ی جغرافیایی برای ماشین تعیین کرد. این ویژگی کمک می‌کند که در صورت تخطی راننده از محدوده‌ی جغرافیایی تعیین شده‌ی سرقت خودرو و عبور از محدوده‌ی مجاز، ردیاب پیام هشداری برای صاحب خودرو بفرستد.
  • اطلاعاتی از جمله مسافت دقیق پیموده شده، زمان توقف و حرکت و سرعت حرکت خودرو را می‌توان از طریق ردیاب به دست آورد و عملکرد وسیله را به طور کامل کنترل نمود.
  • در ردیاب‌هایی که مجهز به میکروفون هستند و قابلیت شنود دارند، می‌توان با ارسال پیامک حاوی کد مربوطه به ردیاب، صدای داخل کابین و اطراف خودرو را شنید.
  • اگر خودرو به صورت غیرمجاز روشن یا خاموش شود، ردیاب جی پی اس خودرو هشداری برای مالک ارسال خواهد کرد.
  • با نصب ردیاب جی پی اس، امکان نظارت و خاموش کردن خودرو از راه دور به وسیله اپلیکیشن موبایل یا ارسال پیامک فراهم می‌شود.

قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور به کمک ردیاب

همان‌طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین ردیاب‌های خودرو است. با نصب ردیاب جی پی اس، در صورت دزدیده شدن خودرو می‌توانید پیامکی حاوی کد دستوری مربوطه را به سیمکارت داخل ردیاب ارسال کنید تا دستگاه اقدام به خاموش کردن خودرو کند. به این صورت دیگر سارقین قادر به روشن کردن خودرو بدون اجازه‌ی شما نخواهند بود و مجبور به رها کردن ماشین می‌شوند. در چنین شرایطی می‌توانید با موقعیت‌یابی ماشین به وسیله‌ی ردیاب آن را به راحتی پیدا کنید.

ردیاب‌ها دارای دو رله قطع‌کن هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانند خودرو را در سرعت‌های مختلف خاموش کنند. برای خاموش کردن ماشین از راه دور، دو روش وجود دارد:

  1. در روش اول باید از «در حرکت بودن خودرو» مطمئن شوید، سپس دستور خاموش شدن آن را ارسال می‌کنید.
  2. در روش دوم، اگر از وضعیت خودرو خبر ندارید، لازم است دستور خاموش کردن خودرو را ارسال کنید تا دستگاه ردیاب با در نظر گرفتن شرایط خودرو، تصمیم به خاموش کردن آن بگیرد.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، اگر خودرو در سرعت بالا ناگهان خاموش شود، خطرات بسیاری از جمله واژگونی ماشین و تصادفات شدید جان راننده و سالم ماندن خودرو را تهدید می‌کند. به همین دلیل است که ردیاب‌هایی که قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را دارند، به دلایل امنیتی تنها در سرعت‌های محدود و مشخصی اقدام به خاموش کردن ماشین می‌کنند. بنابراین، اگر در سرعت‌های بالا دستور خاموش شدن ماشین را بدهید، ردیاب بالافاصله دستور را اجرا نمی‌کند و زمانی که سرعت خودرو به حداکثر 20 کیلومتر در ساعت رسید، آن را خاموش می‌کند تا از بروز خطر واژگونی خودرو جلوگیری شود.

نصب دستگاه رله قطع‌کن بر روی خودرو این مزیت را به همراه دارد که پس از پارک ماشین، هیچ سارقی بدون اجازه‌ی مالک نمی‌تواند آن را روشن کند. پس از نصب رله قطع‌کن و با استفاده از نرم افزار مربوط به آن در تلفن همراه، می‌توانید به ردیاب دستور دهید که تا اطلاع ثانوی و دریافت دستور جدید به هیچ عنوان به خودرو اجازه‌ی روشن شدن ندهد.

در این صورت تنها از طریق دریافت پیامک از طرف مالک خودرو می‌توان آن را دوباره روشن کرد. همان‌طور که می‌دانید ردیاب‌های موتور سیکلت بسیاری نیز در بازار وجود دارد که از سرقت آن جلوگیری می‌کند؛ اما باید در نظر داشته باشید که نصب رله قطع‌کن بر روی موتور سیکلت توصیه نمی‌شود. موتور سیکلت نوسانات برقی و لرزش بسیاری دارد، به همین خاطر نصب رله قطع‌کن بر روی آن می‌تواند مشکلات فنی مختلفی را به وجود آورد.

دیگر مقالات مجموعه وایزر را در این بخش دنبال نمایید

انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب

GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه عملکرد ردیاب پلیس به چه صورت می باشد

امکان نصب چند ردیاب به صورت همزمان بر روی خودرو

با نصب ردیاب جی پی اس خودرو تا حد زیادی می‌توان از امنیت وسیله‌ی خود اطمینان حاصل کرد. اما احتمال کمی هم وجود دارد که به دلیل اختلال در آنتن‌دهی اپراتور سیم‌کارت داخل ردیاب، قرار گرفتن در آب و هوای نامطبوع، تمام شدن باتری یا بروز مشکل در سیستم برق خودرو، ردیاب نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

همچنین ممکن است سارق ردیاب مخفی‌ شده را پیدا کنید و آن را دور بیاندازد. این احتمالات کوچک باعث شده‌اند که برخی از مالکان خودرو از بیشتر از یک ردیاب جی پی اس خودرو و اپراتورهای مختلف استفاده کنند تا در صورت بروز مشکل در عملکرد یک ردیاب، ردیاب دیگر همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

کلام پایانی

در این مطلب دریافتیم که بسیاری از مالکان خودرو برای اطمینان از امنیت وسیله‌نقلیه خود به نصب ردیاب جی پی اس خودرو روی آورده‌اند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب که منجر به محبوبیت روزافزون آن شده است، قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور است.

مالکان خودرو می‌توانند با ارسال دستور مربوطه به ردیاب، خودرو را در سرعت زیر 20 کیلومتر در ساعت خاموش کرده یا پس از پارک، اجازه روشن شدن را به خودرو ندهند. این مزیت مهم و کاربردی ردیاب جی پی اس خودرو تا حد بسیار زیادی از دزدیده شدن ماشین جلوگیری می‌کند.



:: برچسب‌ها: ردیاب جی پی اس خودرو, ردیاب خودرو وایزر, خرید ردیاب خودرو, جی پی اس خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

درست مانند انسان‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند نیز قادر به رسیدن به دستاوردهای بزرگ و چشمگیری هستند، اما اگر دائما و با سرعت کامل در حال کار باشند، خیلی زود از پا درآمده و خراب می‌شوند و هیچ چیز بدتر از این نیست که در هنگام نیاز، با باتری ضعیف یا موبایل خاموش مواجه شوید.

این روزها، زود تمام شدن باتری به یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های کاربران تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شده است و همه‌ی ما ترجیح می‌دهیم که دیر به دیر گوشی‌مان را شارژ کنیم. در بسیاری از موارد، کاربران باید در بهترین حالت حداقل روزی یک بار تلفن همراه خود را به طور کامل شارژ کنند.

از سوی دیگر، ردیاب‌های خودرو که بر روی موتورسیکلت و دوچرخه نصب می‌شوند یا ردیاب‌های فردی که برای کودکان، سالمندان، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی استفاده می‌شوند، همه از طریق نرم‌افزار جی پی اس در تلفن‌های همراه نظارت می‌شوند؛ در نتیجه، داشتن شارژ باتری کافی برای گوشی‌های هوشمند در حفظ امنیت وسیله یا شخص نقش بسیار مهمی دارد.

در ادامه این مطلب قصد داریم که راه‌های صرفه‌جویی شارژ باتری زمان استفاده از نرم‌افزار جی پی اس را به شما معرفی کنیم تا در مواقع ضروری و برای پیدا کردن خودرو یا وسایل قیمتی خود، دغدغه تمام شدن باتری گوشی و خاموش شدن آن را نداشته باشید. با ما همراه باشید.

معرفی مختصری درباره ردیاب‌ها و نرم‌افزار جی پی اس

فناوری GPS که مخفف عبارت Global Positioning System و به معنای سیستم موقعیت‌یابی جهانی است، برای اولین بار در دهه 60 میلادی به خاطر کاربرد نظامی آن توسط ایالات متحده آمریکا توسعه یافت. پس از دو دهه، این فناوری سرانجام در دسترس عموم نیز قرار گرفت. امروزه یکی از موارد استفاده‌ی گسترده از این تکنولوژی در زمینه ردیاب‌ها است.

به طور کلی ردیاب‌های جی پی اس نقش به سزایی در تسریع حمل و نقل، آسان‌تر شدن زندگی و حفظ امنیت وسایل و افراد دارند. ردیاب‌هایی که در دسترس عموم هستند و کاربرد همگانی دارند به چند دسته ردیاب خودرو، ردیاب موتورسیکلت، ردیاب شخصی برای افراد کم‌توان و کودکان، ردیاب حیوانات اهلی و ردیاب دوچرخه تقسیم می‌شوند که تقریبا برای استفاده از اکثر این دستگاه‌ها باید نرم‌افزار جی پی اس مخصوص دستگاه را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده تا بتوانید به صورت 24 ساعته و لحظه‌ای موقعیت و امنیت وسیله یا شخص را نظارت کنید.

راه‌های پیشنهادی برای صرفه‌جویی شارژ باتری

با در نظر گرفتن اهمیت در دسترس بودن و عملکرد مناسب تلفن همراه در حفظ امنیت وسیله‌ی تحت نظارت، بسیاری از افرادی که از ردیاب استفاده می‌کنند، به دنبال راه‌هایی کارآمد برای صرفه‌جویی شارژ باتری گوشی هوشمند خود هنگام استفاده از نرم‌افزار جی پی اس هستند. در ادامه چند روش کاربردی را برای پیشگیری از خاموش شدن تلفن همراه در مواقع ضروری معرفی خواهیم کرد.

تنظیم اعلانات

روشن بودن بی‌وقفه و دائمی اعلانات و هشدارهای نرم‌افزار جی پی اس زمانی که نیازی به آن‌ها نیست، تنها منجر به زودتر تمام شدن شارژ باتری می‌شود. اگر از موقعیت و امنیت ماشین خود مطمئن هستید، برای مثال خود در حال استفاده از آن هستید، یا نگاهی گذرا به نقشه و اطلاع از موقعیت خودرو برای شما کافی است، بهتر است اعلانات و هشدارهای نرم‌افزار جی پی اس را خاموش کنید تا برای مواقع ضروری شارژ کافی در اختیار داشته باشید.

دیگر مقالات پربازدید ردیاب وایزر را در این بخش دنبال نمایید

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

آشنایی با جدیدترین ردیاب جهان، ردیاب دوربینی

چگونه از موبایل به عنوان ردیاب خودرو استفاده کنیم

تغییر نقشه‌ها

نرم‌افزار جی پی اس جزئیات کاملی را از جاده و نقشه‌ ارائه می‌دهد. بعضی از این جزئیات شاید برای شما مفید نباشد و اضافه تلقی شود اما با این حال نشان دادن این جزئیات مقدار زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند. برای صرفه‌جویی شارژ باتری بهتر است در قسمت تنظیمات، نشان دادن این چنین جزئیات را غیرفعال کنید و تنها در صورت در دسترس داشتن شارژر یا با کامپیوتر و لپ تاپ جزئیات کامل نقشه را ببینید.

کاهش نور صفحه

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش عمر باتری، کم کردن روشنایی صفحه است. شاید واضح و ابتدایی به نظر برسد اما استفاده از این روش تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. همچنین مطمئن شوید که حالت روشنایی خودکار روشن است تا اگر در محیط تاریک قرار گرفتید، صفحه به طور خودکار کم نور شود.

تشخیص نرم‌افزارهای پر مصرف

بسیاری از برنامه‌های محبوب، شارژ باتری را به سرعت تمام می‌کنند، به ویژه برنامه‌هایی که از نظر گرافیک و صدا قوی هستند. بنابراین زمانی که دسترسی به شارژر و منبع برق ندارید از چنین برنامه‌هایی و به ویژه از بازی‌های ویدیویی استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که تنها نرم‌افزارها را کوچک نکنید، بلکه آن‌ها را ببندید.

برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند می‌توانند تخلیه‌کننده باتری باشند. همچنین با مراجعه به Settings>Battery می‌توانید لیست نرم‌افزارهای پر مصرف را مشاهده کنید و  استفاده از آن‌ها را به حداقل برسانید. 

فعال کردن حالت صرفه‌جویی شارژ باتری

اکثر تلفن‌های همراه هوشمند از قابلیت صرفه‌جویی شارژ باتری پشتیبانی می‌کنند. این حالت را فعال کنید تا بتوانید زمان بیشتری از موبایل خود استفاده کنید.

خاموش کردن بلوتوث و NFC

ممکن است حالت NFC و بلوتوث تلفن بدون اطلاع کاربر روشن باشد که مصرف باتری را خیلی بالا می‌برد.

استفاده از تصاویر پس زمینه تیره‌تر

با استفاده از تصاویر پس زمینه‌ی مشکی و تیره به جای تصاویر روشن، می‌توانید مدت زمان بیشتری را از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

غیرفعال کردن دستورهای حرکتی

بعضی از تلفن‌های همراه قابلیت‌هایی مانند تشخیص جهت نگاه Eye-Tracking یا فرمان حرکتی بدون لمسAir Gesture دارند که کاربرد زیادی ندارند اما میزان مصرف باتری را افزایش می‌دهند.

غیرفعال کردن ویبره و صداهای غیرضروری

اعلان‌های نرم‌افزارهای غیرضروری را خاموش کنید تا صدا و لرزش اضافه تولید نشود و باتری کمتری مصرف شود.

غیرفعال کردن حالت انیمیشن

تلفن‌های همراه برای اضافه کردن جذابیت‌های بصری از قابلیت انیمیشن استفاده می‌کنند که برای صرفه‌جویی شارژ باتری می‌توانید این حالت را غیرفعال کنید. استفاده از روش‌های توصیه شده در این مقاله می‌تواند میزان مصرف شارژ باتری را هنگام استفاده از نرم‌افزار جی پی اس تا حد زیادی کاهش دهد و در نتیجه در مواقع ضروری و حساسی که به دنبال پیدا کردن موقعیت وسیله خود هستید، با خاموش شدن تلفن همراه خود مواجه نخواهید شد.



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس خودرو, ردیاب خودرو وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ماشین شما، تلفن همراه شما و حتی ساعت‌های مدرن شما به لطف تکنولوژی GPS به صورت دقیق موقعیت مکانی‌تان را روی هر کجای این کره خاکی نشان می‌دهند. این کار به کمک دریافت سیگنال‌های ماهواره‌هایی انجام می‌شود که در فاصله 20 هزار کیلومتری زمین قرار دارند. جی پی اس همیشه فعال است و هیچ هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنید و شاید اصلاً تا به حال به این فکر نکرده‌اید که جی پی اس چگونه کار می‌کند.

سیستم موقعیت‌‌یابی جهانی (GPS) از دهه 1970 میلادی که توسعه یافت، به ابزاری مهم و ضروری در همه چیز تبدیل شد، از عملیات نظامی گرفته تا سفرهای جاده‌ای. با پیشرفت علم، تلاش برای بهبود ویژگی‌ها و افزایش دقت این سیستم نیز افزایش یافت. چندی پیش ایالات متحده آمریکا اعلامم کرد که بعد از 25 سال از راه‌اندازی سیستم جهانی GPS، قصد دارد که نسل جدیدی از جی پی اس‌ها را راه‌اندازی کند که دقت بالاتر و امکانات بیشتری دارد. در این مطلب سعی داریم تا با نسل جدید GPS و تحولات آن در آینده آشنا شویم. با ما همراه باشید.

نسل جدید GPS و تحولات آن در آینده

نسل جدید GPS و تحولات آن در آینده

مختصری از ماهواره‌های امروزی GPS

اولین ماهواره‌های GPS در سال 1978 توسط وزارت دفاع آمریکا به فضا فرستاده شد. از آن سال تاکنون سازمان‌های بسیاری برای بهبود و اصلاح آن تلاش کرده‌اند. هر چه تلاش‌ها برای بهبود و کامل‌تر شدن جی پی اس‌ها افزایش می‌یافت، تقاضای کاربران برای بهبود خدمات دریافتی نیز بیشتر می‌شد. با قدیمی شدن جی پی اس‌های فعلی، تلاش‌ها برای توسعه این سیستم جهانی برای استفاده‌های نظامی و غیرنظامی افزایش یافت.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از وب سایت ردیاب وایزر دنبال نمایید

بررسی تفاوت بین GPS و GPRS

فناوری ای جی پی اس (AGPS) چیست؟

لاکهید مارتین (Lockheed Martin)، اَبَرشرکت هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی یکی از شرکت‌هایی بوده است که 21 ماهواره GPS IIR را طراحی و تولید کرده و به فضا فرستاده است. این شرکت نقش بسزایی در پیشرفت جی پی اس‌ها داشته است. شرکت آمریکایی لاکهید مارتین در پروژه اخیر خود تصمیم گرفته تا نسل جدید GPS‌ها را به جهان معرفی کند.

نام این پروژه GPS Block III یا به اختصار GPS III نام گرفت. پیش‌تر نام این پروژه Block IIIA بود و سپس به GPS Block III تغییر داده شد. اولین ماهواره از این پروژه در دسامبر 2018 به فضا پرتاب شد. ایالات متحده برای راه‌اندازی کامل جی پی اس 3 تاکنون سه ماهواره به فضا فرستاده است و دهمین ماهواره که آخرین ماهواره ارسالی این پروژه است در سال 2023 میلادی به فضا فرستاده می‌شود. این GPS نسل جدید سه برابر بیشتر از GPS فعلی دقت دارد.

ویژگی های ماهواره های GPS امروزی

ویژگی های ماهواره های GPS امروزی

نسل جدید GPS چه تحولاتی در آینده خواهد داشت؟

ماهواره‌های‌ جی پی اس 3 عمری 15 ساله خواهند داشت که دو برابر بیش از بعضی از ماهواره‌های فعلی است. GPS III سه برابر بیشتر از جی پی اس‌های کنونی دقت دارد که این به معنای آن است که دقت محدوده نمایش از 5 تا 10 متر کنونی به دقت 1 تا 3 متر خواهد رسید.

سیگنال‌های دریافتی نسل جدید GPS  نیز قوی‌تر از سیگنال‌های فعلی است. محدوده نمایش داده شده از این طریق به جای پنج تا ده متر از دقت یک تا سه متر برخوردار خواهد بود. هدف از اجرای برنامه GPS Block III افزایش قابلیت اطمینان، دقت و یکپارچگی سیگنال است.

تحولات نسل جدید ماهواره های GPS

تحولات نسل جدید ماهواره های GPS

میزان گستردگی استفاده از نسل جدید GPS نیز افزایش خواهد یافت و خدمات آن به افراد بیشتری ارائه خواهد شد؛ این امر به دلیل سیگنال غیرنظامی جدید L1C است که با دیگر سامانه‌های ماهواره‌ای ناوبری جهانی (GNSS) تبادل و همکاری خواهد داشت. در آینده، دستگاه‌های گیرنده‌ جی  پی اس قادرند اطلاعات مکانی را به یک‌باره از چندین سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی دریافت کنند و از این اطلاعات برای ردیابی دقیق استفاده کنند.

ماهواره‌های نسل جدید و قدیم GPS

شکل نسل جدید GPS در فضا ترکیبی از ماهواره‌های فعلی و ماهواره‌های جدید است. ماهواره‌های نسل جدید و قدیم را در جدول زیر با ویژگی‌ها مشاهده می‌کنید:

ماهواره‌های قدیمیماهواره‌های جدید
GPS IIA satellite GPS IIR satellite GPS IIR-M satellite GPS IIF satellite GPS III satellite
BLOCK IIA BLOCK IIR BLOCK IIR-M BLOCK IIF GPS III/IIIF
0
ماهواره عملیاتی
8
ماهواره عملیاتی
7
ماهواره عملیاتی
12
ماهواره عملیاتی
4
ماهواره عملیاتی
  • کد عادی / اکتسابی (C/A)  روی فرکانس L1 برای کاربری غیرنظامی

  • کد کنترل شده دقت یا کد P(Y) روی فرکانس‌های L1 و L2 برای کاربری نظامی
  • عمر ماهواه طراحی شده: 7.5 سال
  • بین سال‌های 1990 تا 1997 به فضا ارسال شد.
  • آخرین ماهواره در سال 2019 از ماموریت به زمین برگشت.
  • کد عادی / اکتسابی  (C/A) روی فرکانس L1 برای کاربری غیرنظامی
  • کد کنترل شده دقت یا کد P(Y) روی فرکانس‌های L1 و L2 برای کاربری نظامی
  • عمر ماهواه طراحی شده: 7.5 سال
  • پرتاب در سال‌های 1997 تا 2004
  • تمامی سیگنال‌های اکتسابی
  • دومین سیگنال غیرنظامی روی L2 (L2C)
  • سیگنال‌های کد M نظامی جدید برای بهبود بیشتر دستیابی امن و ضد پارازیت سیگنال‌های GPS
  • سطوح قدرتی منعطف برای سیگنال‌های نظامی
  • عمر ماهواه طراحی شده: 7.5 سال
  • پرتاب در سال‌های 2005 تا 2009
  • تمامی سیگنال‌های ماهواره BLOCK IIR-M
  • سیگنال‌های سوم غیرنظامی روی فرکانس L5
  • ساعت‌های اتمی پیشرفته
  • بهبود دقت، مقاومت سیگنال و کیفیت
  • عمر ماهواه طراحی شده: 12
    سال
پرتاب در سال‌های 2010 تا 2016
  • تمامی سیگنال‌های ماهواره BLOCK IIF
  • چهارمین سیگنال نظامی روی L1 (L2C)
  • بهبود قابلیت اعتماد، دقت و یکپارچکی سیگنال
  • عمر ماهواه طراحی شده: 15 سال
  • جی پی اس IIIF: بازتاب‌دهنده لیزر؛ طراحی شده برای برنامه جستجو و نجات
  • اولین پرتاب در سال 2018

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد GPS III که نسل جدید ماهواره‌های جی پی اس است صحبت کردیم. به کمک نسل جدید جی پی اس، که توسط شرکت لاکهید مارتین طراحی و ساخته شده است، انتظار می‌رود که در آینده شاهد افزایش دقت جی پی اس‌ها تا 3 برابر بیشتر از نسل کنونی GPS باشیم.

این موضوع به ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر کمک خواهد کرد. همچنین نسل جدید جی پی اس‌ها برای کاربردهای نظامی، هشت برابر قوی‌تر خواند بود و در برابر موانع و پارازیت‌ها بهتر عمل خواهند کرد.

آخرین اخبار و مطالب تکمیلی را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر

جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

مشخصات دستگاه ردیاب ضدسرقت F150 وایزر



:: برچسب‌ها: جی پی اس , جی پی اس خودرو , ردیاب خودرو , ردیاب ماشین , ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

در سراسر دنیا، آمبولانس وسیله‌ ای مهم و حیاتی محسوب می‌شود که اتصال آن به ماهواره‌ها و اینترنت اهمیت زیادی در لحظات حیاتی بیمار دارد. به عقیده اکثر رانندگان اتوبوس و کارکنان اورژانس، وجود ردیاب خودرو نقشی مهم و اساسی در انجام عملیات اورژانسی و کمک رسانی به بیمار دارد.

سرعت در انتقال بیمار، ناوبری قوی و انتخاب مسیر مناسب در موفقیت عملیات اورژانسی اهمیت دارند و جان بیمار را در بسیاری از موارد نجات می‌دهند. مدیران ناوگان که خدمات خود را به صورت شبانه‌ روزی ارائه می‌دهند، برای ارتقای سطح خدمات خود و همچنین ایمنی نیروهای امدادی خود نیاز دارند تا به کمک ردیاب ماشین، بر ناوگان آمبولانس نظارت داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر اهمیت جی پی اس در ماشین‌های اورژانس تصمیم گرفتیم تا در این مطلب در مورد فواید نصب ردیاب خودرو بر روی آمبولانس‌های بیمارستان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت ردیاب برای آمبولانس ها

اهمیت ردیاب برای آمبولانس ها

ردیابی آمبولانس چیست؟ 

ردیاب‌ یا جی پی اس ابزاری کوچک، دقیق و کاربردی است که امروزه استفاده از آن بر روی انواع خودروها در مشاغل گوناگون گسترش یافته است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه ردیاب‌ها، موقعیت‌یابی خودروها است اما در کنار آن کاربردهای دیگری مانند کنترل از راه دور، نظارت بر خودرو، امکان شنود کابین، بررسی مسیر حرکت، بررسی سرعت و ... را هم دارند.

این وسیله کاربردی امروزه برای مدیران ناوگان آمبولانس به ابزاری حیاتی تبدیل شده است. تفاوت تیم اورژانس با دیگر مشاغل در ماهیت خدمات آن‌ها است، در واقع این افراد با جان سایرین سر و کار دارند و حفظ جان بیماران برای آن‌ها و مدیران مهم است.

مدیران ناوگان آمبولانس به کمک ردیاب نه تنها می‌تواند آمبولانس را ردیابی کند، بلکه می‌تواند بر عملکرد راننده آمبولانس و تیم اورژانس هم نظارت داشته باشد. به همین دلیل استفاده از جی پی اس روی آمبولانس بر کارایی و عملکرد، سرعت در ارائه خدمات، ایمنی عملیات  و نظارت دقیق بر خودرو تاثیر دارد. در ادامه به بررسی فواید نصب ردیاب روی آمبولانس‌های بیمارستان می‌پردازیم.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری چیست؟

راهنمای خرید بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت

ردیاب موتور سیکلت چیست و مناسب ترین ردیاب برای موتور سیکلت ها کدامند

نصب ردیاب بر روی آمبولانس‌ها چه فایده‌ای دارد؟

سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS) امروزه به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد، مورد استقبال فراوان از سوی مشاغل مختلف قرار گرفته است. آمبولانس‌های بیمارستان نیز به دلیل فواید جی چی اس، مجهز به این ابزار ایمنی هستند. در زیر به مهم‌ترین فواید نصب ردیادب بر روی آمبولانس‌های بیمارستانی می‌پردازیم.

کنترل مسیر حرکت راننده آمبولانس به کمک ردیاب خودرو

در عملیات آمبولانس‌ها، ثانیه‌ها در حفظ جان بیمار نقش ایفا می‌کنند. مدیران ناوگان آمبولانس با استفاده از جی پی اس و با توجه به شرایط جوی و ترافیک جاده‌ای، می توانند نزدیک‌ترین تیم را به محل حادثه اعزام کنند. هم چنین از طریق همین ردیاب می‌توانند مسیر حرکت راننده را کنترل کنند و بررسی کنند که وی از مسیر انتخاب شده حرکت کند.

تصمیم به اعزام نیروی کمکی توسط ردیاب

در بسیاری از عملیات‌های کمکی آمبولانس‌ها، نیروهای اعزام شده نیاز دارند تا نیروی کمکی بیشتری ارسال شود. در این شرایط، مدیران ناوگان آمبولانس به کمک جی پی اس ردیاب، اطلاعات دقیقی از محل حادثه به نیروهای کمکی ارسال می‌کنند. در این شرایط نیز بهترین و نزدیک‌ترین مسیر به نیروی کمکی پیشنهاد می‌شود.

دلایل استفاده از ردیاب برای آمبولانس ها

دلایل استفاده از ردیاب برای آمبولانس ها

بررسی رفتار راننده آمبولانس به کمک ردیاب

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب جی پی اس برای مدیران ناوگان فعال در صنف‌های مختلف، فراهم کردن امکان نظارت بر رفتار راننده است. این ویژگی به بهبود خدمات ارائه شده و ایمنی بیشتر مسافران می‌انجامد. برای مدیران ناوگان اورژانس نیز الگوی رفتاری صحیح راننده اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر چه سرعت حین حرکت آمبولانس بسیار مهم است و بیمار باید در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان انتقال داده شود، اما نباید به حدی باشد که خطری برای افراد داخل ساختمان و سایر ماشین‌های در حال تردد ایجاد کند. نظارت بر سرعت راننده و تعریف سرعت مجاز حرکت به کمک ردیاب امکان‌پذیر است. در صورت تخطی راننده هشداری به صاحب ناوگان ارسال خواهد شد.

همچنین محدوده جغرافیایی حرکت راننده نیز به کمک ردیاب تعیین می‌شود و در صورتی که راننده از این محدوده عبور کند، مدیر ناوگان بلافاصله هشداری را دریافت می‌کند. مسیر حرکت، توقف در مسیر، زمان دقیق رسیدن به محل اعزام و سرعت غیرمجاز از جمله مواردی هستند که می‌توان به کمک ردیاب، رفتار راننده را بر اساس آن‌ها سنجید.

مدیریت هزینه‌ها به کمک ردیاب

همان طور که اشاره کردیم، کاربرد ردیاب تنها معطوف به ردیابی و موقعیت‌یابی آمبولانس نیست. مدیران ناوگان با نصب ردیاب به دو طریق هزینه‌های آمبولانس را مدیریت می‌کنند:

  1. با انتخاب مسیر کوتاه‌تر به کمک ردیاب، میزان مصرف سوخت پایین می‌آید. هر چه مسیر کوتاه‌تر و کم‌ترافیک‌تر باشد، هم میزان مصرف سوخت کم‌تر می‌شود و هم هزینه‌های تعمیر و نگهداری کاهش می‌یابد و خرابی کمتری اتفاق می‌افتد.
  2. ردیاب‌های مجهز به سنسور سوخت میزان مصرف سوخت را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهند. در صورتی که میزان مصرف سوخت آمبولانس از حد مجاز فراتر رود، مدیر ناوگان هشداری را دریافت می‌کند که به او کمک می‌کند تا علت مشکل را دریابد و به رفع آن بپردازد.

نصب ردیاب خودرو بر روی آمبولانس‌های بیمارستان تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد و بازدهی اقتصادی را افزایش می‌دهد.

فواید نصب ردیاب بر روی آمبولانس های بیمارستان

فواید نصب ردیاب بر روی آمبولانس های بیمارستان

اطلاع از وضعیت فنی آمبولانس به کمک ردیاب

همان طور که گفتیم، ثانیه‌ها نقش حیاتی در خدمات آمبولانس‌ها دارند. حال تصور کنید که حین انتقال بیمار به بیمارستان و یا حین اعزام تیم به محل حادثه، موتور خودرو یا دیگر قطعات آن با مشکل مواجه شوند و آمبولانس از حرکت باز بماند. قطعاً اطلاع از وضعیت آمبولانس و اطمینان از نداشتن مشکل فنی اهمیت زیادی دارد.

ردیاب دیاگ خودرو بهترین ابزار برای بررسی وضعیت سلامت آمبولانس و جلوگیری از بروز خرابی حین عملیات است. ردیاب دیاگ با اتصال به کامپیوتر آمبولانس، مشکلات فنی را گزارش می‌دهد و در صورتی که یکی از ناوگان ایراد فنی داشته باشد، آمبولانس دیگری به محل اعزام می‌شود.

جلوگیری از سرقت آمبولانس به کمک ردیاب

حفظ ایمنی آمبولانس و سرنشینان آن در برابر سرقت یکی از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب است. در صورتی که سارقان اقدام به سرقت آمبولانس کنند، هشداری برای مدیران ناوگان ارسال می‌شود و آن‌ها را مطلع می‌کند. سپس به کمک موقعیت‌یابی دقیق جی پی اس، می‌توانند آمبولانس به سرقت رفته را ردیابی کنند و اقدامات لازم برای یافتن آن را انجام دهند.

نتیجه گیری

در این مطلب به مهم‌ترین فواید نصب ردیاب خودرو بر روی آمبولانس‌های بیمارستان پرداختیم. این فناوری پیشرفته با ارائه امکانات مناسب به یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای امنیتی برای مشاغلی مانند آتش نشانی‌ها، اورژانس‌ها، حمل و نقل عمومی و ... تبدیل شده است. نیروهای اورژانس و مدیران ناوگان آمبولانس که با جان افراد سر و کار دارند، به کمک ردیاب می‌توانند خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند و عملیات موفقیت‌آمیزی را تجربه کنند.

پربازدیدترین مقالات وایزر را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب جی پی اس ضرورتی برای حفاظت خودروها

برای تامین امنیت خودرو دزدگیر تصویری بهتر است یا ردیاب

با GPS موقعیت خودروی مسروقه را تا درب خودرو ردیابی کنید

 


:: برچسب‌ها: ردیاب آمبولانس , ردیاب , ردیاب وایزر , جی پی اس وایزر , ردیاب خودرو , ردیاب جی پی اس خودرو , ردیاب جی پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان ماشین، نگرانی و ترس از به سرقت رفتن خودرو است، به خصوص اگر خودرویشان از آن دسته ماشین‌هایی باشد که صاحب آن مجبور است اکثر زمان‌ها، آن را بیرون از پارکینگ و در خیابان پارک کند و سیستم ایمنی خودروهم ضعیف باشد.

نیسان وانت یکی از انواع ماشین‌هایی است که معمولاً صاحب آن ناچار است تا برای انجام کار با آن و حمل بار، زمان‌های طولانی آن را در خیابان پارک کند. گاهی نیز به دلیل مشغله و ازدحام کاری به طور کلی استفاده از ابزارهای ایمنی مانند دزدگیر و قفل پدال و فرمان را فراموش می‌کند.

هزینه بالای خرید خودرو باعث شده تا صاحب ماشین تلاش کند تا عاقلانه‌ترین راه، یعنی جلوگیری از به سرقت رفتن، را انتخاب کند با ورود ردیاب‌ها یا همان جی پی اس‌ها بخش عمده نگرانی‌های صاحبان خودرو از بین رفت. اما اگر شما هم صاحب وانت هستید و تصمیم دارید که برای افزایش ایمنی ماشینتان، یک ردیاب خوب برای نیسان وانت بخرید، آیا می‌دانید که بهترین جی پی اس نیسان وانت کدام جی پی اس است؟ در این مطلب سعی داریم تا به صورت تخصصی راهنمای خرید بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

مختصری در مورد عملکرد جی پی اس نیسان وانت

ظهور ردیاب‌ در صنعت خودرو را می‌توان انقلابی در ایمنی و امنیت ماشین‌ها دانست. این وسیله کوچک و کاربردی بر روی انواع ماشین‌ها، از خودروهای شخصی گرفته تا خودروهای سنگین و یا موتور سیکلت، نصب می‌شود و با اتصال به ماهواره‌های مستقر در مدار زمین، اطلاعات کاملی در مورد مکان قرارگیری خودرو به صورت لحظه‌ای دریافت می‌کند و از طریق جی پی آر اس (سیم کارت) مختصات دریافتی را به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

ردیاب نیسان وانت نیز دقیقاً همین عملکرد را دارد. صاحب این وسیله نقلیه با نصب ردیاب یا GPS می‌تواند در هر لحظه و در هر نقطه از کره زمین، محل قرارگیری خودروی خود را بررسی کند. در واقع ردیاب نیسان وانت عملکردی پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌ تر از دزدگیر دارد و علاوه بر این‌ که از سرقت خودرو پیشگیری می‌کند، در صورت به سرقت رفتن، برای یافتن آن کمک بسیاری به صاحب خودرو می‌کند و محل دقیق خودروی مسروقه را نشان می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب وبسایت ردیاب وایزر را در این بخش دنبال نمایید

سیستم ضدسرقت موتورسیکلت

جلوگیری از سرقت خودروی مزدا 3

سری جدید ردیاب وایزر با قابلیت های بی نظیر به بازار عرضه شد

کاربردهای GPS نیسان وانت

جی پی اس نیسان علاوه بر موقعیت‌یابی، کاربردهای دیگری نیز برای صاحب نیسان وانت دارد که عبارتند از:

  • ردیابی وانت به صورت لحظه‌ای
  • امکان کنترل از راه دور و خاموش کردن ماشین حین حرکت
  • امکان تعریف محدوده سرعت مجاز برای وانت و ارسال هشدار در صورت سرعت غیر مجاز
  • امکان تعیین محدود مجاز جغرافیایی برای حرکت و ارسال هشدار در صورت عبور از محدوده مجاز
  • ثبت و ارائه اطلاعات در مورد مسیر پیموده شده به همراه تاریخ و زمان دقیق
  • هشدار در زمان باز و بسته شدن درب خودرو
  • هشدار در زمان روشن شدن موتور

کاربردهای جی پی اس برای نیسان وانت نشان می‌دهد که تجهیز خودرو به این ابزار تا چه حد ضروری است و چقدر می‌تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرد.

کاربرد جی پی اس برای انواع خودرو

کاربرد جی پی اس برای انواع خودرو

برای نیسان وانت دزدگیر بهتر است یا جی پی اس؟

یکی از ماشین‌های پرکاربرد در بسیاری از اصناف و مشاغل، نیسان وانت است. این ماشین در جاده‌های شهری و بین شهری تردد بسیاری دارد اما علاوه بر این که سیستم ایمنی این خودروی پرکاربرد ضعیف است، رانندگان این خودرو معمولاً به دلیل مشغله زیاد در کار حمل و نقل، گاهی حواسشان نسبت به خودرو پرت می‌شود؛ به همین دلیل این خودرو مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد و به راحتی و در مدت کوتاهی می‌توانند نیسان وانت را به سرقت ببرند.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نصب انواع دزدگیر یا قفل فرمان و قفل پدال برای جلوگیری از سرقت کافی است اما دزدگیرها تنها با ایجاد سر و صدا، اعلام سرقت می‌کنند. اگر صاحب خودرو در محلی باشد که متوجه دزدگیر نشود یا سارق حرفه‌ای باشد و دزدگیر را از کار بیاندازد، نیسان وانت به راحت به سرقت می‌رود. اما ردیاب علاوه بر هشدارهایی که برای صاحب خودرو در هر لحظه و با هر اتفاقی ارسال می‌کند، موقعیت مکانی ماشین را لحظه‌ به‌ لحظه گزارش می‌دهد و حتی در صورت سرقت می‌توانید به محلی که ردیاب نشان می‌دهد بروید و خودرویتان را بیابید.

البته تمامی موارد و کاربردهای ردیاب در صورتی است که بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت را تهیه کنید تا موقعیت دقیق خودرو را به شما نشان دهد و هشدارها را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما مخابره کند. در صورتی که جی پی اس از کیفیت مناسب برخوردار نباشد، امکاناتی که ارائه می‌دهد، دقیق و کاربردی نخواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ردیاب نیسان وانت می‌پردازیم.

بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت

زمانی که برای خرید ردیاب نیسان وانت اقدام می‌کنید، با انواع جی پی اس‌ها مواجه می‌شوید که شاید کار را برای شما برای انتخاب و خرید یک جی پی اس خوب سخت کند. به طور کلی ردیاب‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ردیاب آهنربایی (بی سیم)
  2. ردیاب سیمی (معمولی)

در ادامه به بررسی هر یک از این دو ردیاب می‌پردازیم تا کار انتخاب بهترین جی پی اس نیسان وانت برایتان آسان‌تر شود.

ردیاب آهنربایی برای نیسان وانت

ردیاب‌ مغناطیسی یکی از بهترین انواع ردیاب‌ها است که امکان نصب آن برای هر خودرویی از جمله نیسان وانت وجود دارد. یک ردیاب خوب آهنربایی با مگنتی قوی طراحی می‌شود و بدون نیاز به سیم‌کشی در خودرو به راحتی نصب می‌شود. نصب این ردیاب‌ها آسان است و بلافاصله بعد از روشن شدن و اتصال به خودرو، کار خود را شروع می‌کنند.

در صورتی که بهترین ردیاب آهنربایی را برای نیسان وانت تهیه کنید، علاوه بر آن که موقعیت‌یابی دقیقی خواهید داشت، باتری به کار رفته در آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و شارژ آن خیلی زود به اتمام نمی‌رسد. اما بهرحال برای ردیاب‌هایی آهنربایی نیاز است تا هر چند وقت یک‌بار شارژ باتری انجام شود تا در زمان نیاز ناگهان دستگاه خاموش نشود. این ردیاب‌ها مجهز به سنسور شارژ باتری هستند و در صورتی که شارژ رو به اتمام باشد، با پیامک صاحب خودرو را مطلع می‌کنند.

بهترین ردیاب جی پی اس برای نیسان وانت

بهترین ردیاب جی پی اس برای نیسان وانت

ردیاب سیمی برای نیسان وانت

ردیاب‌های سیمی برای نصب، نیاز به سیم‌کشی داخل خودرو دارند. موقعیت‌یابی این ردیاب‌ها نیز مانند ردیاب مغناطیسی دقیق است. تنها تفاوت آن‌ها نحوه نصب ردیاب است که جی پی اس سیمی نیاز به نصب تخصصی دارد. این ردیاب به دلیل عدم نیاز به شارژ باتری طرفداران زیادی دارد. ردیاب معمولی انرژی مورد نیاز خود را از برق خودرو تامین می‌کند؛ در صورتی که برق خودرو قطع شود، ردیاب به باتری داخلی خود وصل می‌شود و هشداری مبنی بر قطع شدن برق برای صاحب خودرو ارسال می‌کند.

برای وانت نیسان ردیاب بی‌سیم بهتر است یا سیمی؟

هر دو نوع ردیاب می‌توانند برای انواع خودروها استفاده شوند. تنها تفاوت آن‌ها در نحوه نصب و منبع انرژی آن‌ها است. اگر می‌خواهید نصب آسان‌تری داشته باشید و می‌توانید که در زمان مناسب باتری جی پی اس را شارژ کنید، می‌توانید بهترین برند ردیاب بی‌سیم را خریداری کنید. اما اگر نگران تمام شدن شارژ هستید و برای نصب ردیاب می‌توانید به صورت تخصصی نصب را انجام دهید، ردیاب سیمی می‌تواند بهترین جی پی اس برای نیسان وانت شما باشد. فراموش نکنید که در هنگام خرید جی پی اس برای نیسان وانت، ردیابی را انتخاب کنید که سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دقیق دارد.

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

نتیجه گیری

در این مطلب با کاربرد ردیاب جی پی اس برای نیسان وانت آشنا شدید و اهمیت آن در این نوع از خودروها را دریافتید. امیدواریم با بررسی دقیق ویژگی‌های دو نوع ردیاب بی‌سیم و سیمی، بهترین GPS خودرو برای نیسان وانت را انتخاب کنید.

 


:: برچسب‌ها: ردیاب نیسان وانت , ردیاب , ردیاب وایزر , جی پی اس وایزر , ردیاب خودرو , ردیاب جی پی اس خودرو , ردیاب جی پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

شاید اگر تصمیم به خرید ردیاب داشته باشید، یکی از سوالاتی که در ذهنتان مطرح می‌شود این باشد که اگر سارق، ردیاب را غیرفعال کند چه خواهد شد؟ یا این که با وجود ردیاب خودرو چگونه در زمان باز شدن درب ماشین در زمان سرقت متوجه خواهید شد؟

ردیاب یا جی پی اس ابزاری است که با هشدارهای مختلف در شرایط متفاوت صاحب خودرو یا صاحب وسیله مجهز به GPS را از مشکلات به وجود آمده مطلع می‌کند. این هشدارها از طریق سنسورهای مختلفی ایجاد می‌شوند که در ردیاب به کار رفته است. سنسور ضربه، سنسور رطوبت، سنسور دما و سنسور شارژ باتری از جمله سنسورهایی هستند که وظیفه انتقال هشدار به صاحب دستگاه را دارند. در این مطلب سعی داریم تا به بررسی انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب بپردازیم. با ما همراه باشید.

هشدار افزایش سرعت

هشدار افزایش سرعت

هشدار دهنده ردیاب چیست و چگونه کار می‌کند؟

ردیاب یا همان جی پی اس تراکر (GPS Tracker) یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی است که با نصب آن در تمامی انواع خودروها یا مجهز کردن شخص یا وسیله به آن، می‌توان نظارت بیشتری بر عملکرد و وضعیت آن‌ها داشت. این ابزار نوین فقط برای ردیابی و موقعیت‌یابی طراحی نشده است، بلکه کاربردها و قابلیت‌های گوناگونی را به صاحب ردیاب ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها هشدار دادن در موقعیت‌های مختلف و اضطراری است.

این کار به کمک سنسورهای مختلفی انجام می‌شود که در ردیاب تعبیه شده‌اند و با حس کردن موقعیت غیرعادی، از طریق پیامک، خطر را به صاحب جی پی اس اعلام می‌کنند. این سنسورها می‌توانند شامل سنسور موقعیت، سنسور دما، سنسور سوخت، سنسور رطوبت و ... باشند. سنسورها با دریافت مغایرت اطلاعاتی که برای آن‌ها از پیش تعیین شده، هشدارهای لازم را ارسال می‌کنند تا اقدامات ضروری بلافاصله انجام شود.

مطالب مرتبط با ابن مقاله را در این بخش از وایزر دنبال نمایید

انواع جی پی اس خودرو

معرفی انواع ابزار محافظتی خودرو

انواع مختلف ردیاب های شخصی را می شناسید

ردیاب در چه صورتی هشدار می‌دهد؟

جی پی اس ماشین یا ردیاب‌ شخصی در شرایط مختلف و از راه دور می‌تواند با الارم‌های مختلف، شما را از وضعیت خودرو و فرد مجهز به ردیاب در موقعیت‌های مختلف آگاه کند. همان طور که گفتیم، این هشدارها به کمک دریافت اطلاعات از سنسورها عمل می‌کنند و از طریق پیامک به صاحب جی پی اس ارسال می‌شوند. مهم‌ترین و رایج‌ترین مواردی که جی پی اس اعلام هشدار می‌کند، عبارتند از:

  • زمانی که سارق به خودرو ضربه ای وارد کند
  • زمانی که درب ماشین توسط سارق باز شود
  • در صورتی که سارق بتواند خودرو را روشن کند
  • زمانی که سارق، خودرو را به حرکت درآورد
  • زمانی که ماشین از محدوده جغرافیایی تعیین شده برای آن عبور کند
  • زمانی که سرعت ماشین بیش از حد تعیین شده باشد
  • در صورتی که شارژی باتری ردیاب رو به اتمام باشد
  • زمانی که فرد مجهز به ردیاب از محدوده حرکتی عبور کند (این ویژگی برای سالمندان و کودکان کارآمد است).

این هشدارها ضامن ایمنی شما و خودرویتان است و به کمک آن‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک اس ام اس از هر گونه مشکلی اطلاع پیدا کند. این هشدارها تنها محدود به ردیاب خودرو نیست؛ تمامی ردیاب‌ها در شرایط مختلف و در صورت سرقت وسیله‌ای که مجهز به GPS است یا در صورت گم شدن فردی که GPS دارد، اعلام هشدار می‌کنند و وضعیت را گزارش می‌کنند.

هشدار دهنده دستگاه ردیاب چند نوع است؟

همان طور که ملاحظه کردید، ردیاب‌ها در شرایط مختلف الارم‌های لازم را اعلام می‌کنند. در ادامه به انواع هشدار دهنده‌ دستگاه ردیاب به صورت جزئی تر می‌پردازیم.

هشدار نسبت به موقعیت خودرو یا شخص

یک ردیاب خوب این امکان را به شما می‌دهد تا با تعیین محدوده حرکتی، بتوانید از خروج خودرو یا فرد مجهز به ردیاب از محدوده تعیین شده اطلاع پیدا کنید. این کاربرد در زمان‌های زیر بسیار کارآمد است:

  • زمانی که مدیریت ناوگان برای رانندگان مسیر مشخصی برای رسیدن به مقصد تعیین کرده است تا امنیت مسافران تامین شود. سرویس مدارس، خودروهای حمل و نقل شهری و برون شهری از جمله خودروهایی هستند که از این ویژگی می‌توانند برخوردار شوند.
  • زمانی که خودرو به سرقت رفته است و با خروج آن از محدوده حرکتی، صاحب خودرو بلافاصله متوجه خواهد شد؛
  • زمانی که فرد سالمند دچار اختلال حواس (مانند افراد مبتلا به آلزایمر) و یا کودکان از خانه خارج شده‌اند و از محدوده تعریف شده برای جی پی اس خارج شده اند.

در صورتی که هر یک موارد بالا اتفاق بیفتد، ردیاب به سرعت پیامکی به شما ارسال می‌کند که موقعیت دقیق خودرو یا شخص نشان می‌دهد.

انواع هشداردهنده دستگاه ردیاب

انواع هشداردهنده دستگاه ردیاب

هشدار نسبت به ضربه و شوک

اگرچه ردیاب‌ها به صورت کاملاً مخفی نصب می‌شوند اما در صورتی که سارقین با گشتن خودرو متوجه وجود ردیاب شوند و بتوانند آن را جدا کنند، به دلیل تکان خوردن ردیاب، بلافاصله سنسور شوک عمل خواهد کرد و پیامکی مبنی بر جدا شدن ردیاب و وارد شدن ضربه به آن به شماره از پیش تعیین شده ارسال خواهد کرد.

هشدار نسبت به ضربه و شوک در ردیاب خودروهشدار نسبت به ضربه و شوک در ردیاب خودرو

هشدار نسبت به تغییر دما و رطوبت

ردیاب‌ها فقط برای جلوگیری از سرقت یا نظارت بر رفتار راننده طراحی نشده‌اند، بلکه کاربردهای متنوعی دارند. یکی از کاربردهای مهم آن‌ها اعلام تغییر دما و رطوبت در خودروهای حمل مواد غذایی تازه و گوشت است که به کمک سنسور دستگاه انجام می‌شود.

در ردیاب‌ها امکان تعریف حداقل و حداکثر دما و رطوبت وجود دارد و زمانی که دما و رطوبت از این مقدار فراتر رود یا کاهش یابد، هشداری اعلام خواهد شد تا از بروز مشکل جلوگیری شود. به کمک سنسور دما و رطوبت ردیاب می‌توان از سلامت مواد غذایی حین حمل اطمینان یافت.

هشدار مصرف سوخت خودرو

سنسور سوخت یکی از کاربردی‌ترین سنسورها برای ارزیابی و تعیین میزان سوخت وسیله نقلیه است. کنترل میزان سوخت مصرفی ماشین به خصوص برای شرکت‌های حمل و نقل و توزیع کالا اهمیت بسیاری دارد. با نصب جی پی اس بر روی خودرو و به کمک سنسور سوخت آن، می‌توان در صورت افزایش مصرف سوخت مجاز با هشدار ارسالی ردیاب از موضوع مطلع شود. این کار به کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف بیش از حد سوخت کمک بسزایی می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد سنسور سوخت می توانید مقاله "نحوه صرفه جوبی در مصرف سوخت به کمک ردیاب خودرو" را مطالعه فرمایید.

هشدار در زمان اتمام شارژ باتری ردیاب

در صورتی که ردیاب بدون سیم (ردیاب آهنربایی) است و به کمک باتری کار می‌کند، باید مراقب میزان شارژ باتری باشید. البته در صورتی که فراموش کرده‌اید میزان شارژ را چک کنید، زمانی که باتری ردیاب تمام شود، ردیاب به شماره‌ای که از پیش برای آن تعریف کرده‌اید بلافاصله پیامکی ارسال می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد تا باتری را شارژ کنید. این موضوع فقط مختص ردیاب بدون سیم نیست! ردیاب‌های سیمی نیز به باتری ماشین متصل هستند و در صورتی که باتری ماشین قطع شود، ردیاب به مدت 48 ساعت از شارژ باتری داخلی خود استفاده می‌کند اما با قطع باتری خودرو بلافاصله هشداری به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

هشدار در زمان اتمام شارژ باتری ردیابهشدار در زمان اتمام شارژ باتری ردیاب

نتیجه گیری

ردیاب‌ها ابزاری همه کاره و دقیق هستند که چه از آن‌ها برای خودرو استفاده کنید و چه سایر وسایل ارزشمند، خیالتان از بابت ایمنی و امنیت آن‌ها آسوده خواهد بود. با وجود انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب، اطمینان خواهید داشت که تمامی تغییر وضعیت‌ها به شما اطلاع داده می‌شود و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل اقدام کنید.


:: برچسب‌ها: ردیاب , ردیاب وایزر , جی پی اس وایزر , ردیاب خودرو , ردیاب جی پی اس خودرو , ردیاب جی پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

انواع مختلف ردیاب های شخصی را می شناسید

ردیاب کودک یا جی پی اس کنترل افراد 
 

معرفی انواع مختلف ردیاب شخصی و کاربرد آن برای افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی 

شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟ باید بدانید ردیاب شخصی کوچک یک دستگاه جی پی اس کوچک است که به همراه افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی حمل می شود و مسیر حرکت و سرعت آن ها را به تلفن همراه شما یا سیستم کامپیوتر تان می فرستد و قابلیت ثبت اطلاعات حرکتی را تا چندین سال دارد.
بنابراین دستگاه ردیاب شخصی درحقیقت نوعی وسیله ی الکترونیکی است که دارای ابعادی کوچک و سبک بوده و داخل کیف یا چمدان قرار داده می شوند، یا مانند بند ساعت به دور مچ دست یا پا و به دور گردن (جی پی اس حیوانات خانگی) بسته می شود. 
ردیاب شخصی عموماً در ابعاد کوچک ساخته می شود تا به راحتی در قسمتی از کیف یا بدن قرار گیرد و به سهولت حمل شود. شما می توانید دستگاه ردیاب را به کودک یا فرد مسن و ناتوان خانواده تان بدهید و از دلواپسی آن ها آسوده شوید.
به علاوه برای نگهداری از حیوانات خانگی داشتن یک دستگاه ردیاب کوچک ضروری به نظر می رسد.
همچنین ردیاب شخصی برای حفاظت و نگهداری از کیف و چمدان ها در سفر یا اشیای قیمتی مانند تبلت، موبایل و لپ تاپ قابل استفاده است.
از کاربردهای دیگر ردیاب شخصی می توان به کنترل و نظارت دائمی از کارمند، بازاریاب و تراکت پخش کن اشاره کرد و حتی کنترل افراد مجرم که در دست قانون هستند. 

چرا از ردیاب استفاده می شود؟


برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک مورد نظر طراحی شده باشد. 
انتخاب یک دستگاه مناسب از بین مدل های متنوع ردیاب ممکن است گیج کننده باشد و موجب سردرگمی شما در انتخاب یک نمونه ی مناسب شود. اینجا می توانید اطلاعات ضروری مربوط به ردیاب شخصی را به دست آورید. قبل از آن باید بدانید که ردیاب های شخصی افراد با ردیاب خودرو و وسایل نقلیه از نظر منبع تغذیه و برخی از قابلیت های دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال دستگاه ردیاب F150 یک نمونه ردیاب خودرو است که در مقاله "مشخصات دستگاه ردیاب ضد سرقت F150 وایزر" توضیحات کامل آن را می توانید بخوانید. این دستگاه برای هر خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت قابل استفاده است.
 
خرید ردیاب کوچک یا جی پی اس ردیابی افراد 
 
مقاله ی "ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر" نیز درباره ی یک دستگاه ردیاب مناسب وسایل نقلیه ی موتوری توضیح می دهد. وجه مشترک این دستگاه های ردیاب این است که برای خودروهای شخصی طراحی شده اند و سیستم امنیتی به شما اجازه می دهد که تنها به یک تلفن همراه یعنی تلفن همراه صاحب خودرو متصل شوید.

10 مورد از مهمترین ویژگی های ردیاب شخصی


اکنون به موضوع ردیاب شخصی باز می گردیم. از مهم ترین ویژگی های ردیاب شخصی افراد موارد زیر است که باید قطعا در خرید ردیاب شخصی به آن ها دقت نمایید:
توان نگهداری شارژ باتری داخلی به مدت طولانی
آنتن دهی مناسب
قابلیت ارتباط صوتی
ابعاد کوچک و وزن سبک
چگونگی اتصال به بدن یا اشیا
قابلیت ردیابی لحظه ای و آنلاین
قابلیت اتصال به اپلیکیشن ردیابی در موبایل و / یا کامپیوتر 
سهولت در استفاده از دستگاه و اپلیکیشن
گارانتی و پشتیبانی محصول
ارزش و قیمت محصول متناسب با کیفیت دستگاه

نحوه ی شارژ ردیاب های شخصی

 
تفاوت ردیاب افراد با سایر ردیاب های وسایل نقلیه عموما به دلیل شکل دستگاه و ساختار منبع تغذیه ی آن است. باید توجه داشته باشید که ردیاب وسایل نقلیه به باتری خودرو متصل می شوند در صورتی که ردیاب شخصی افراد باید دارای منبع تغذیه داخلی قدرتمندی باشند تا بتوانند مدت زمان طولانی کار کند. معمولاً جی پی اس های شخصی یا جی پی اس همراه کوچک بین یک تا چند روز می توانند شارژ خود را حفظ کنند. اما ردیاب وسیله ی نقلیه با قابلیت اتصال به باتری خودرو، محدودیت زمانی نخواهد داشت مگر در زمانی که اتصال آن به باتری خودرو قطع گردد. در هر صورت شما می توانید دستگاه های ردیاب شخصی را مجدداً توسط برق شهری یا کابل مخصوص از طریق خودرو شارژ نمایید. 

آنتن دهی ردیاب افراد


میزان آنتن دهی دستگاه ردیاب شخصی باید بالا باشد زیرا افراد قادر هستند به هر مکانی از جمله مکان های سرپوشیده و مسقف بروند و این امر میزان کنترل و ردیابی شما را کاهش خواهد داد. بنابراین در خرید دستگاه ردیاب به میزان آنتن دهی آن توجه نمایید. 
 
ردیاب شخصی بدون نصب و ردیاب تلفن همراه 
 

انواع ردیاب های شخصی از نظر شکل ظاهری

ساعت هوشمند ردیابی

یک نمونه از ساده ترین و راحت ترین نوع ردیاب افراد، ساعت هوشمند برای بستن به دور مچ دست کودک، افراد مسن یا بیمار است. برخی از این ساعت های هوشمند علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی دارای دکمه ی اضطراری SOS، تماس صوتی و پایش تناسب اندام هم هستند. 

ساعت هوشمند ردیابی کودکانه

برخی از ساعت های ردیابی هم مختص کودکان ساخته شده اند. این ردیاب ها با ظاهری کودکانه طراحی شده که کودک راحت تر بپذیرد آن را به دور مچ خود ببندد. همچنین قابلیت بازی و فعالیت های آموزشی که در این ساعت های هوشمند برنامه ریزی شده است علاوه بر سرگرم نمودن کودکان، امکان تعامل کودکان با والدین را افزایش می دهند. اما باید توجه داشته باشید که محافظت از دست سارقان نیز از وظایف دستگاه های ردیاب است. اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. بنابراین شما قادر به ردیابی دقیق نخواهید بود. دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. این راه یکی از روش های محافظت از کودکان در مسیر مدرسه نیز به شمار می رود.

ردیاب جی پی اس کوچک مکعبی و دایره ای شکل


ردیاب های دایره ای یا مکعبی شکل کوچک که می توان آن ها را به گردن آویزان کرد یا در قسمتی از کیف قرار داد. این نوع ردیاب ها با توجه به نوع و ساختار باتری می توانند برای ردیابی کودک، نوجوان، سالمندان، حیوانات، اشیای قیمتی، وسایل نقلیه مانند دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو نصب و استفاده شود. 
 
قیمت ردیاب شخصی 

خرید ردیاب کوچک

اگر نگران رفت وآمد فرزند عزیزتان یا افراد ناتوان خانواده و حیوانات خانگی تان می باشید بهتر است یک دستگاه ردیاب برای آن ها تهیه نمایید. ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که انواع ویژگی های مربوط به ایمنی، امنیت و ردیابی را برای با ارزش ترین دارایی هایتان مهیا می کنند. 
آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی انواع ردیاب شخصی افراد، استعلام از قیمت ردیاب کوچک و نحوه نصب ردیاب خودرو کسب کنید؟ پس با تیم وایزر تماس بگیرید.
 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وبسایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.
 

ردیاب وسایل شخصی، ردیاب کودک و ردیاب حیوان خانگی
 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: ردیاب شخصی, انواع ردیاب شخصی, خرید ردیاب خودرو, مشخصات دستگاه ردیاب ضد سرقت, اپلیکیشن ردیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

انواع ردیاب حیوانات

ردیابی حیوانات گمشده
 
در جستجو گر گوگل "آگهی حیوانات گمشده" را سرچ کنید و ببینید چه آمار بالایی از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه در اینترنت پیدا می کنید؟ امروزه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت های مختلف، صفحاتی صرفاً جهت درج آگهی حیوانات گمشده ساخته شده اند و هر روز تعدادی از صاحبان این حیوانات آگهی حیوان گمشده شان را در آن درج می کنند و گاهی مژدگانی با مبالغ بسیار بالایی در نظر می گیرند که نشان از میزان غم و امید به پیدا شدن حیوان دوست داشتنی شان را دارند که به آن وابسته شده اند.
اگر شما از یک حیوان خانگی مثل سگ، گربه، طوطی و پرنده های زینتی، همستر و ... مراقبت می کنید یا تصمیم دارید یکی از این موجودات جذاب را به خانه ی خود بیاورید، حتماً به شیوه های مناسب نگهداری از این موجودات دوست داشتی توجه کنید. 
آیا برای قبول سرپرستی یک حیوان خانگی دوست داشتنی آماده هستید؟
 
اگر هم اکنون شما صاحب یک حیوان خانگی هستید می دانید که نگهداری و مراقبت از یک موجود زنده هم زیبا و هم نگران کننده و بسیار سخت است و برای آن که به خوبی از عهده ی این مسئولیت برآیید باید اصولی را رعایت نمایید. شاید از همان ابتدا آگاهی لازم را نداشته اید ولی باید در حالت یادگیری دائمی بوده باشید تا به درستی از حیوان خود مراقبت نمایید. البته میزان توجه و زمانی که برای یک نوع حیوان صرف می کنید با حیوان دیگر متفاوت خواهد بود. مثلا سگ ها نیاز به توجه بیشتری نسبت به گربه ها دارند و پرندگان نیز نسبت به سگ ها و گربه ها کمتر نیاز به مراقبت و توجه عاطفی خواهند داشت. 
 
 
اگر اکنون تمایل به خرید یک حیوان خانگی دارید بهتر است با همه ی مسئولیت های نگهداری حیوانات و هزینه های جانبی آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید و قبول مسئولیت نمایید. اگر می خواهید از بروز هر نوع فاجعه اجتناب کنید، همه ی جوانب را در نظر بگیرید و به مواردی که در زیر به آن اشاره کرده ایم توجه کنید:
کلی ترین و مهم ترین نکته آن است که باید مسئولیت پذیر باشید و متعهدانه به نگهداری و تربیت حیوان خود توجه کنید. 
نکته دوم در نظر گرفتن هزینه های جانبی نگهداری از حیوانات است. این هزینه ها شامل داروها، غذا، محل خواب، وسایل بازی و دستگاه های امنیتی و نگهدارنده ها ی آن ها می باشد که گاهی هزینه های شما را ماهیانه بین چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان افزایش می دهد.
نکته ی سوم مربوط به محل نگهداری این حیوانات است. اگر شما یک حیوان خانگی دارید باید خانه ی خود را متناسب با حیوان خود در نظر بگیرید دقیقا مانند زمانی که شما یک کودک نوپا دارید. مسلما در خانه تان محدوده های ممنوعه وجود دارد که یا به دلیل وجود خطر یا دلایل دیگر اجازه ورود به آن محدوده را به حیوان خود نمی دهید. در چنین شرایطی باید آموزش های لازم را به مرور به حیوان بدهید اما حیوانات بازیگوش هستند و زمان زیادی باید صرف تربیت آن ها کنید. 
نکته ی دیگر درباره ی افرادی است که ساعات طولانی مدت بیرون از خانه کار می کنند یا دائما در سفر هستند. برای آن که از موقعیت و حال و هوای حیوان تان باخبر باشید می توانید از دستگاه GPS استفاده نمایید. با نصب یک دستگاه جی پی اس کوچک و سبک از همه ی مسیرهای حرکتی آن باخبر می شوید و هشدارهای لازمه را دریافت می کنید.
 
چه زمانی و چرا باید از ردیاب حیوانات استفاده نمایید؟
 
آمار فرار، گم شدن و سرقت حیوانات خانگی بسیار بالا است. به همین خاطر استفاده از یک دستگاه ردیاب برای حیوانات ضروری است. جلوگیری از به سرقت رفتن حیوانات در شهرهای شلوغ یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه نمایید.
حیوانات خانگی به شما وابسته شده اند و فرار ناگهانی و گم شدنشان موجب بروز خطرات مختلفی برایشان می گردد. آن ها نمی توانند از خود در برابر خطرات بیرون از منزل مراقبت نمایند و به سرعت غذای خود را بدست آورند. بنابراین استفاده از یک دستگاه موقعیت یاب شما را سریعا از مکان آن ها مطلع می گرداند. 
یکی دیگر از دلایل ضروری برای استفاده از دستگاه های ردیابی، جلوگیری از صدمه روحی به شما و اطرافیان تان است که با حیوان خانگی زندگی می کردند. گاهی کودکان به شدت به حضور یک حیوان خانگی وابسته می شوند و هر نوع صدمه به حیوانات در روحیه ی آن ها تاثیرات منفی طولانی مدت خواهد گذاشت.
 
مشخصات ردیاب حیوانات
ردیاب حیوانات دارای ابعاد کوچک، سبک و قابل حمل است و به راحتی به قلاده حیوان نصب می شود. 
استفاده از ردیاب حیوانات معمولاً مانند استفاده از ردیاب افراد است. یعنی همان طور که ردیاب افراد دارای منبع تغذیه قوی هستند ردیاب حیوانات نیز باتری قوی دارند که بتوانند شارژ خود را برای ساعات طولانی و حتی روزها حفظ کنند. 
قدرت آنتن دهی هم در ردیاب حیوانات اهمیت دارد تا در هر مکان و شرایطی امکان دریافت موقعیت وجود داشته باشد. 
همچنین ردیاب حیوانات قابلیت ارسال اطلاعات به تلفن همراه صاحب خود را دارند تا از هر فاصله ای بتواند موقعیت و مسیر حرکت را شناسایی نماید.
این ردیاب ها اطلاعات را به صورت پیامک یا آنلاین از طریق اپلیکیشن ردیابی ارسال می کند. 
 
ردیاب حیوانات چه کاربردهای مهمی دارند؟
 
دستگاه ردیاب برای حفظ امنیت حیوانات خانگی در برابر سرقت، یا ورود به محدوده های خطرناک و در زمان هایی که از شما فاصله گرفته اند مفید و کاربردی است. اگر شما فردی شاغل هستید که ساعات طولانی در طول روز بیرون از منزل هستید یا دائماً در سفر هستید بهتر است از یک دستگاه ردیاب استفاده نمایید تا وضعیت و موقعیت مکانی حیوان دوست داشتنی تان را ببینید. اگر از محدوده ی مشخص خارج شده یا وارد محدوده ی غیر مجاز شده پیامک و هشدار دریافت کنید. 
6 نکته ی مهم در انتخاب ردیاب حیوانات در هنگام خرید
قدرت و دقت بالا آنتن دهی
وزن سبک و نصب آسان
پشتیبانی شرکت تولید کننده
ردیابی آنلاین و لحظه ای
قابلیت هشدار خروج از محدوده ی تعریف شده
قابلیت نمایش تاریخچه ی مسیرهای حرکت و مکان های رفت و آمد در گذشته
ردیابی آسان با کمک اپلیکیشن ردیابی


:: برچسب‌ها: ردیابی حیوانات خانگی, ردیاب حیوانات, خرید ردیاب حیوانات خانگی, نصب ردیاب حیوانات, ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

لیست نمایندگی های رسمی ردیاب GPS خودرو وایزر در سراسر ایران

وایزر برای دسترسی همه کاربران دستگاه های ردیاب وایزر به خدمات و آخرین اطلاعات سیستم ماهواره ای، نمایندگی های رسمی خود را مستقیما در شهرستان ها فعال نموده است. لیست نمایندگی های مجاز فروش و نصب ردیاب های وایزر را می توانید در صفحه نمایندگی ها با نام، شماره ی تماس و آدرس مشاهده کنید. 
هم اکنون وایزر در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، مرکزی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد نمایندگی رسمی و فعال دارد. اگر به راهنمایی بیش تر برای یک انتخاب مطمئن جهت تجهیز خودروی خود به آخرین سیستم ضد سرقت نیازمند هستند حتماً با نزدیک ترین نمایندگی ردیاب خودرو شهر خود تماس بگیرید. 
همچنین برای افزایش اطلاعات و خرید بهتر یک دستگاه ردیاب ماهواره ای ادامه ی این مقاله را بخوانید:
آیا برای خرید ردیاب ماشین نیاز به راهنمایی دارید؟
نگران خودروی خود نباشید، ردیاب وایزر هوای خودروی شما را دارد.
برای خودروی شخصی چه دستگاه ضد سرقتی بخرم؟
بهترین ردیاب شخصی برای موتورسیکلت کدام است؟
تفاوت دستگاه های ریاب شخصی و ردیاب ناوگان حمل و نقل
 
آیا برای خرید ردیاب نیاز به راهنمایی دارید؟
 
در شرایط کنونی جامعه ی ایران که میزان سرقت از وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده است، انتخاب یک دستگاه ضد سرقت قوی برای هر خودرو ضروری به نظر می رسد. در حالی که یکی از مشکلات عمده ی صاحبان وسایل نقلیه عدم شناخت درست دستگاه های ضد سرقت است. اکثر مردم نمی دانند چه دستگاه ضد سرقتی برای خودرویشان مناسب است و نمی توانند به فروشنده های خرده فروش و گارانتی محصولات شان اعتماد کنند. به علاوه رشد تکنولوژی باعث ورود دستگاه های متنوع به بازار شده است به طوری که هم اکنون تعداد زیادی دستگاه ردیاب با اسامی و برندهای مختلف در بازار وجود دارد و این امر موجب سردرگمی افرادی است که می خواهند خودروی خود را به یک وسیله ی ضد سرقت مناسب و کاربردی مجهز کنند. این مشکل بغرنج تر می شود وقتی می بینیم ورود دستگاه های بی کیفیت چینی به داخل کشور روزبه روز بیش تر می شود و به این ترتیب قدرت تشخیص و انتخاب درست را بسیار سخت و دلهره آور می کند. عملکرد ضد سرقتی ردیاب جی پی اس بر وسایل نقلیه مجهز به آن به گونه ایست که در هر وسیله نقلیه به نحوی متفاوت می باشد.
یکی از مهم ترین عواملی که به شما کمک می کند تا از انتخاب یک دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو پشیمان نشوید، مشورت با متخصصین و افراد آگاه در این زمینه است. ما به شما برای یک انتخاب درست و منطقی مشاوره خواهیم داد و پس از خرید شما را تنها نمی گذاریم. تیم وایزر در سال های گذشته تمام تلاش خود را برای رفع نیاز مشتریان خود نموده است. تیم پشتیبانی وایزر برای راهنمایی یک انتخاب درست و خدمات پس از فروش با شما در ارتباط کامل است و هوای خودروی شما را خواهد داشت. 
 
قیمت جی پی اس وایزر 

نگران خودروی خود نباشید، ردیاب وایزر هوای خودروی شما را دارد

اکنون که می دانید برای خرید خودرو باید به نمایندگی ردیاب وایزر مراجعه کنید، دیگر نگران امنیت خودروی خود نباشید. تجربه نشان داده است که تجهیز خودروها به تمامی وسایل و ابزار ضد سرقت مانند انواع قفل فرمان و پدال و دزدگیرهای تصویری، تنها برای بازداری سارقان کارساز است و راهکاری مناسب برای صاحبان خودرو پس از سرقت ندارد. اما به کمک یک دستگاه ردیاب می توانید تا هر مکانی در دورترین نقطه ی کشور یا خارج از مرز ایران، خودروی خود را ببینید و سرعت و محل های توقف آن را بازبینی کنید. این دستگاه ها شما را از ضربه ی ناگهانی، باز شدن درب خودرو، حمل غیر مجاز و یا روشن شدن خودرو آگاه می کند و پس از آن شما می توانید با درخواستی که به دستگاه می فرستید، به صورت آفلاین یا آنلاین مسیر حرکت و موقعیت وسیله ی نقلیه را ردیابی نمایید. بنابراین می توانید بدون نگرانی خودروی خود را در هر فاصله ای پارک کنید و به کار خود بپردازید. 

برای خودروی شخصی چه دستگاه ضد سرقتی بخرم؟

وایزر برای دارندگان خودروهای شخصی بهترین پیشنهادات را دارد. محصولاتی با کیفیت بالا که توسط تیم مجرب، با بیش از 15 سال سابقه ارائه می گردد. این شرکت، به جای گسترش محصولات و تمرکز بر سود افزایی، هدف خود را بر ارائه ی محصولات باکیفیت و پشتیبانی قوی گذاشته و در این راستا تمرکز خود را اختصاصا بر ردیاب های شخصی وسایل نقلیه قرار داده است. از این رو بر خلاف شرکت هایی که انواع گسترده ای از ردیاب های شخصی و ناوگان های حمل و نقل، ردیاب افراد و ردیابی حیوانات خانگی را تولید و عرضه می کنند، وایزر بر کیفیت تولید و پیشتیبانی قوی متمرکز است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که جهت خرید ردیاب برای خودروی شخصی از دستگاه های تخصصی و ضد سرقت وایزر استفاده نمایید.
 
بهترین ردیاب خودرو و متورسیکلت

بهترین ردیاب برای موتورسیکلت کدام است؟

موتورسیکلت سواران از آن دسته از صاحبان وسایل نقلیه هستند که دائما باید تمام حواس خود را به موتورسیکلت خود بدهند. این وسیله ی نقلیه ی کار راه انداز آن قدر سبک و سریع است که ربودن آن برای سارقان حرفه ای و غیر حرفه ای مثل آب خوردن است. بارها دیده یا شنیده ایم که غفلت کوچکی موجب وسوسه ی یک رهگذر شده و موتورسیکلت به سرقت رفته و هیچ گاه پیدا نشده است. اما با نصب یک دستگاه ردیاب موتورسیکلت که آن هم از نوع ردیاب شخصی وایزر است می توان همیشه حواستان به این وسیله ی سریع السیر و سبک، حتی از فاصله های دور باشد. سیستم ضد سرقت موتورسیکلت به گونه ای متفاوت با خودرو و وسایل نقلیه دیگر می باشد.

تفاوت دستگاه های ریاب شخصی و ردیاب ناوگان حمل و نقل

همانطور که گفته شد محصولات وایزر تاکنون برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها طراحی شده اند. یعنی سیستم نرم افزاری این دستگاه های ردیاب به گونه ای تنظیم شده اند که تنها به یک تلفن همراه اطلاعات مسیریابی را ارسال می کند. برخلاف آن، دستگاه های ردیابی ناوگان های حمل ونقل که اطلاعات را از چندین خودرو دریافت و به تعدادی تلفن همراه منتقل می نماید. بنابراین بهترین و امن ترین انتخاب برای وسایل نقلیه ی شخصی دستگاه های ردیابی است که قابلیت ارسال اطلاعات را تنها به گوشی همراه صاحب آن دارد. 
شما می توانید اطلاعات تخصصی ردیاب خودرو وایزر را از طریق مطالعه ی مقالات پیشین دریافت نمایید و جهت کسب مشاوره ی تخصصی با شماره ی پشتیبانی ردیاب وایزر 02186045860 تماس بگیرید. 
 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید به وبسایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.


:: برچسب‌ها: نمایندگی ردیاب خودرو, لیست نمایندگی ردیاب خودرو, خرید ردیاب وایزر, قیمت جی پی اس وایزر, بهترین ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر 

تیم پشتیبانی ردیاب وایزر به منظور حمایت از تمام وایزری ها در سراسر کشور و افزایش دسترسی کاربرانِ دستگاه های ردیاب وایزر به خدمات و آخرین اطلاعات تکنولوژی ماهواره ای بر آن شد که محصولات را توسط نمایندگی های رسمی خود مستقیما در شهرستان ها ارائه دهد. از این رو هم اکنون وایزر در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، مرکزی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد نمایندگی رسمی و فعال دارد. 
شما می توانید اطلاعات تخصصی انواع ردیاب خودرو را از طریق مطالعه ی مقالات پیشین دریافت نمایید و جهت کسب مشاوره ی تخصصی با شماره ی پشتیبانی وایزر 02186045860 تماس بگیرید. 
همچنین می توانید لیست نمایندگی نصب جی پی اس خودرو اصفهان را در صفحه ی نمایندگی های وایزر در سراسر ایران مشاهده کنید. 
 
نصب جی پی اس خودرو اصفهان 
 

معرفی شرکت وایزر و گروه تحقیقات کاوشکام آسیا

تیم متخصص وایزر با تمرکز بر ارائه ی ابزارهای هوشمند برای وسایل نقلیه ی شخصی در تلاش است بهترین دستگاه های ردیاب جی پی اس ماشین خودروهای شخصی را با بالاترین کیفیت و خدمات به شما هم وطنان گرامی ارائه دهد. این تیم با اتکاء بر تجربه ی 25 ساله ی شرکت مادر خود، گروه کاوشکام آسیا یکی از توانمند ترین شرکت های ارائه دهنده ی ردیاب در ایران می باشد که هدف اصلی خود را بر ارائه ی راهکارهای موثر برای حفاظت و امنیت دارایی ها و اموال شما گذاشته است. 
گروه تحقیقات کاوشکام آسیا به عنوان یکی از مجرب ترین پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در ایران است که توسط چند تن از اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده و در زمینه ی خدمات مهندسی و ارائه ی راهکارهای فنی و مهندسی در زمینه ی سیستم های الکترونیکی مخابراتی و فناوری و ارتباطات فعال است. بهره مندی از نیروهای مجرب و مسئولیت پذیر و توسعه ی پایدار از جمله دلایل موفقیت این شرکت در طی 25 سال گذشته می باشد. 
طرح تجهیز همه ی خودروها به سیستم ردیاب
 
افزایش آمار سرقت، مسئولین را بر آن داشت که در برخی از استان های کشور طرح تجهیز همه ی خودروها به سیستم ردیاب GPS را مطرح نمایند. این طرح با هدف افزایش امنیت در جامعه و به صفر رساندن میزان سرقت خودرو بیان گردید. تا اجرایی شدن این طرح، مسئولین نیروی انتظامی دائماً به دارندگان وسایل نقلیه هشدار می دهند خودروی خود را به بالاترین ابزارهای امنیتی مجهز کنند تا گرفتار عواقب سرقت نگردند. در این راستا پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های GPS وایزر برای حفاظت از خودروهای شخصی است. در ادامه چگونگی دسترسی به نمایندگی های فروش و خدمات وایزر را معرفی می کنیم. 
 
دو خبر از اتفاقات سرقت خودرو و موتورسیکلت در استان اصفهان
 

کشف 305 دستگاه وسیله ی نقلیه مسروقه در اصفهان در آذر ماه 98

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان در آذر ماه سال جاری 305 دستگاه وسیله ی نقلیه مسروقه در طی 15 روز کشف شد. از این تعداد 266 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته بود. این آمار نشان می دهد که با وجود تلاش نیروی انتظامی، میزان سرقت وسایل نقلیه در استان اصفهان بالا است و صاحبان خودرو ها و سایر وسایل نقلیه باید استفاده از ابزارهای پیشگیری کننده را مهم بدانند. 

انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان 

همچنین به گزارش همین خبرگزاری در مهرماه سال جاری، ماموران کلانتری 23 اصفهان با برخورد به یک خودروی مشکوک و متوقف نمودن آن موفق به کشف باند سارقان و پارکینگ خودروی سرقتی شدند که در آن 50 قطعه پلاک سرقتی و قطعات اوراقی خودروهای سرقتی کشف شد. سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت "این سارقان پس از سرقت خودروها، آن ها را اوراق کرده و قطعات خودروها را می فروختند. وی به صاحبان خودرو هشدار داد که در نگهداری از اموال خود توجه کرده، هرگونه امکان سرقت را به صفر برسانید و از وسایل و تجهیزات امنیتی و بازدارنده استفاده کنید."

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر در استان اصفهان

نمایندگی فروش و نصب ردیاب خودرو وایزر در اصفهان توسط افراد مجرب صورت می پذیرد که می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی ردیاب خودرو های سبک و سنگین به نمایندگی وایزر مراجعه نمایید. اگر می خواهید مستقیما لیست نمایندگی های فروش ردیاب خودرو در اصفهان را ببنید اینجا را کلیک کنید. به مرور زمان تعداد نمایندگی ردیاب وایزر در استان شما افزایش خواهد یافت و می توانید هر نوع تغییری را در همین صفحه دنبال نمایید.
 
نمایندگی جی پی اس خودرو 

برخی از ویژگی ها و مزایای خرید ردیاب از نمایندگی های رسمی وایزر در اصفهان:
با مراجعه به مراکز رسمی وایزر می توانید دستگاه های باکیفیت و با اصالت قطعات را برای خودروی شخصی خود انتخاب نمایید. 
با مراجعه به نماینده ی رسمی محصولات وایزر، می توانید با مشاورانی که دارای مجوز تخصصی هستند، مکالمه و مشورت کنید.
به اطلاعات کافی درباره ی آخرین تکنولوژی روز دنیا در سیستم های ماهواره ای GPS دسترسی یابید.
با تیم فنی و مجرب ارتباط بگیرید که شما را از پیش از وقوع حادثه سرقت و نیز پس از سرقت جهت بازپس گیری خودرو راهنمایی می کنند.
خدمات سخت افزاری و نرم افزاری دائمی ارائه می دهند.
پشتیبانی نرم افزار و اپلیکیشن سرو جهت ردیابی آنلاین
به روزرسانی اپلیکیشن ردیاب خودرو جهت استفاده آسان و کاربردی
دسترسی به سرور قدرتمند و با سرعت بالا با مجوز سازمان ارتباطات رادیویی
ردیابی آنلاین با کمترین خطا در موقعیت یابی
ارسال داده های موقیعت مکانی و زمانی به هر دو سیستم اندروید و iOS
ارسال پیامک موقیعت مکانی و زمانی به صورت آفلاین

خرید ردیاب وایزر در اصفهان و پشتیبانی محصول

توانمندی تیم وایزر بنابر دانش و تجربه ی 25 ساله ی شرکت کاوشکام آسیا و سال ها تجربه در زمینه ی محصولات و خدمات مرتبط مهمترین نقطه ی قوت محصولات وایزر نسبت به سایر ردیاب ها می باشد که موجب گردید بیش از سایر دستگاه های ض دسرقت مورد توجه کاربران قرار گیرد. 
هموطنان ساکن اصفهان می توانند هر گونه سوال و مشکلات خود را در زمینه ی انتخاب و استفاده از بخش سخت افزاری دستگاه یا نرم افزاری ردیاب را با ما مطرح نمایند و مطمئن باشند که تیم مجرب پشتیبانی وایزر، شما را در لحظات بحرانی سرقت همواره حمایت خواهد نمود.
 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر در اصفهان 
 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: نمایندگی ردیاب وایزر اصفهان, نمایندگی و پشتیبانی وایزر, نمایندگی خرید ردیاب وایزر, نمایندگی نصب ردیاب وایزر اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

جی پی اس چیست؟ اهمیت آن در کجاست؟

تعریف جی پی اس GPS به طور ساده یعنی استفاده از تکنولوژی موقعیت یاب جهانی جهت ایجاد امکان ردیابی برای افزایش رفاه زندگی. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تر اصطلاح جی پی اس را بررسی کنیم می توانیم به همه ی اجزا و فرایند سیستم ماهواره ای GPS مانند 32 ماهواره ی شناور در جو زمین، گیرنده های دیجیتال، دستگاه های GPS و سیستم های نرم افزاری اشاره کنیم. بنابراین سیستم موقعیت یاب جهانی GPS شامل طیف وسیعی از ارتباطات بین فرستنده های دیجیتال و گیرنده های روی زمین است که هر یک به نوعی می تواند نقشی در موقیعت یابی داشته باشد. GPS از ضروریات زندگی معاصر است که می توان نهایت کاربری را از آن در زندگی شهری و صنعتی امروز انتظار داشت. در کنار استفاده از قابلیت مسیریاب GPS، به کار بردن دستگاه ردیاب به عنوان موقیعت یاب اشیای متحرک و ابزار بازدارنده ی سارقان را نباید از یاد برد. چرا که مراقبت از اعضای خانواده و اموال برای دارنده ی آن مهم و ضروری است و از دست دادن آن لطمه ای قوی به هر فرد و خانواده می زند. 

کاربرد جی پی اس چیست؟ 

مهم ترین کاربرد های جی پی اس: با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، 2 مقدار را برای هر شی می توان در هر نقطه ی زمین تعیین کرد: موقعیت دقیق زمانی و مکانی فرد. 
همچنین می توان سرعت، شتاب، مسیر، زمان و فاصله را به دست آورد. به همین دلیل ابتدا از GPS در نقشه برداری، کشتیرانی و خلبانی استفاده می شد. ویژگی های جی پی اس خودرو در گذشته به اندازه امروز نبوده و به بر این اساس جی پی اس در ابتدا بیشتر کارکرد نظامی داشت. 
 
جی پی اس آنلاین یا جی پی اس ماهواره ای
 
امروزه یکی از بزرگترین بازارها برای GPS، ترافیک جاده ای است. یک وسیله نقلیه از طریق سیستم GPS قادر به مسیریابی است و می تواند بهتر مسیر خود را تا مقصد بیابد. همچنین در مواقعی که ترافیک سنگین است با کمک GPS مسیر بهتری را که دارای ترافیک کمتری است پیدا کند و در هنگام سفر زمان را برآورد نماید. 
در اوقات فراغت نیز استفاده از GPS در حال افزایش است. در پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی یک گیرنده ی جی پی اس می تواند خدمات مناسبی را فراهم کند. در کل GPS را می توان در هر جایی که سیگنال های ماهواره ای قابل دریافت است، مورد استفاده قرار داد. 
همچنین استفاده از انواع GPS در تکنولوژی ارتباطات روند رو به رشدی دارد. برای مثال از GPS برای هماهنگ کردن شبکه های ارتباطی سراسر جهان استفاده می شود. از سال 2001 کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا (FCC) در حال افزایش تقاضای سیستم GPS است به طوری که تلفن 911 اورژانس امریکا می تواند به طور خودکار موقعیت را با دقتی در حد 125 متر تشخیص دهد. این قانون به نام E-911 (Enhanced) معروف است و تلفن های همراه باید با این تکنولوژی جدید سازگار و به روز رسانی گردند.
امروزه تقاضا برای استفاده از GPS در صنعت حمل و نقل و ناوبری در حال افزایش است به امید آن که با استفاده از آن بتوان ترافیک جاده ای را کنترل نمود. به علاوه شرکت های حمل و نقل با تجهیز خودروهای متعدد خود، قصد دارند بخش عمده ای از نگرانی های شرکت جهت پیگیری رانندگان، کارمندان و پیگیری اهمال کاری آنان کاهش یابد. بنابراین امروزه می بینیم که کاربردهایی مانند AVL (Automatic Vehicle Location) و مدیریت ناوگان های حمل ونقل در حال افزایش است.
بسیاری از قطارها و خطوط ریلی امروزه مجهز به GPS هستند. GPS همچنین می تواند برای تعیین موقعیت خودرو و هم به عنوان یک وسیله ضد سرقت مورد استفاده قرار گیرد. 
سیستم موقعیت یاب GPS همچنین کاربری های متفاوتی دیگری هم دارد. در یک خانواده از GPS برای مراقبت از کودکان، سالمندان ناتوان، کنترل رانندگی نوجوانان از راه دور استفاده می شود. این نوع کاربرد جی پی اس خودرو تقریبا در سال های اخیر مورد توجه بیشتری از سوی عموم قرار گرفت.
 
قیمت دستگاه جی پی اس کشاورزی 

اهمیت استفاده از جی پی اس GPS 

جی پی اس امروزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است. برای اهمیت آن می توان دلایل بسیاری را برشمرد. در حال حاضر انسان ها با دلایلی متفاوت به GPS روی می آورند. مثلا اگر به عنوان پدر و مادر شاغل باشید، شما ناچار هستید که از ابزاری برای دیدن فرزندتان در مسیر مدرسه استفاده کنید. با نصب یک دستگاه جی پی اس، راننده ی کودک خود را کنترل می کنید و با خرید یک دستگاه ردیابی و نصب آن بر خودرو و کنترل سرعت و مسیر حرکت به هدف خود می رسید. نیاز ما برای کنترل خودروهای شرکتی نیز یکی دیگر از دلایل خرید و نصب ردیاب است. شهرها به سرعت در حال تغییر است و سیستم بازاریابی و اقتصاد به شدت در حال دگرگونی است. در چنین جامعه ای باید خود را با شرایط جدید منطبق کنید. همه ی ما نیاز به آرامش فکر داریم و در شرایط پرمشغله ی کنونی استفاده از یک دستگاه ردیابی به آرامش ما کمک می کند. در واقع انسان ها به ابزار ضد سرقت جی پی اس خودرو برای نگهداری از سرمایه های خود که در طی تلاش چندین ساله بدست آمده است نگاه می کنند. بنابراین دلایل لازم است به استفاده از سیستم جی پی اس اهمیت بیشتری بدهیم.

ردیاب وایزر 

وایزر این امکان را فراهم آورده است که با استفاده از هزینه ای معقول از بهترین و به روز ترین دستگاه ردیابی بهره ببرید. ردیاب جی پی اس یکی از تولیدات وایزر است که با به کارگیری دانش 25 ساله ی شرکت مادر خود، شرکت کاوشکام، امکان بازپس گیری اموال ارزشمند را فراهم می گرداند. این ردیاب ها کابردهای متنوعی دارند که می توان به ردیابی ماشین های کشاورزی، خودروهای شرکتی، سرویس مدارس و اتومبیل های اجاره ای و به خصوص ردیابی خودروهای شخصی و موتورسیکلت اشاره نمود. 
در انتخاب یک ردیاب خودرو باید به المان های مهمی توجه شود. یکی از این المان ها نوع نیاز شما به ردیاب است. بر این اساس باید بتوانید با مشاوره ی صحیح دستگاه ردیابی را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را براورده کند. اما چگونه می توانیم این عناصر را شناسایی کنیم؟ بخش سخت افزاری قوی و نرم افزاری با اجرای ساده و پشتیبانی همیشگی از جمله مهم ترین المان های انتخاب دستگاه ردیاب هستند. ردیاب های وایزر می توانند به عنوان یک هشدار دهنده ی قوی، ابزاری دقیق و قدرتمند در یافتن وسیله ی نقلیه پس از سرقت و جابه جایی غیر قانونی باشند. 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.
 
استفاده از دستگاه جی پی اس در ورزش
 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: کاربرد جی پی اس خودرو, کاربرد ردیاب ماشین, خرید ردیاب ماشین, ردیاب خودرو وایزر, ویژگی های ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

 نکات کاربردی برای خرید ردیاب جی پی اس ماشین 

اهمیت انتخاب ردیاب جی پی اس خودروهای شخصی
 
به یاد بیاورید که هر روز صبح از خانه بیرون می آیید تا سوار خودروی تان شوید و به اداره بروید. وقتی به محل کار می رسید خودروی خود را در محلی پارک می کنید و تمام زمان روز را در اداره کنار همکارانتان مشغول کار هستید. در پایان روز دوباره به سمت خودروی خود می روید، آن را روشن کرده و مسیر را به سمت منزلتان رانندگی می کنید. داشتن یک وسیله ی نقلیه برای هر کارمندی ضروری به نظر می رسد و موجب آرامش و آسایش است. خودرو را می توان به عنوان یکی از ارکان آرامش در دنیای پرمشغله ی امروز دانست. با نشستن در خودرو و روشن کردنش، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و بعد حرکت به سمت خانه، می توانیم تمام احساسات منفی که داشتیم را از خود دور کنیم. وقتی برای رفتن به محل کار یا بعد از گذراندن یک روز پرمشغله، خودروی خود را می بینیم و از آن برای رسیدن به مقصد کمک می گیریم، احساس امنیت و قدرت می کنیم. در ان مقاله سعی داریم درباره ی اهمیت انتخاب ردیاب جی پی اس خودروهای شخصی بحث کنیم.
 
اما نقش مهم دیگری که خودروها ایفا می کنند ایجاد استقلال در رفت و آمد ها است. افرادی که به هر دلیلی باید از وسایل عمومی استفاده کنند، مجبور هستند هر روز هجوم مسافران، صف های طولانی انتظار مترو و اتوبوس های حمل ونقل عمومی را تحمل کنند. بنابراین با داشتن یک وسیله ی نقلیه ی شخصی کمی از هم همه ی آزاردهنده ی اماکن عمومی در امان خواهیم بود.
 
نقش دیگری که خودروها ایفا می کنند، حمل وسایل و محموله های سنگین هر روزه ی شما به محل کارتان است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که هر روز باید با کیف لپ تاپ و اسناد و مدارک به محل کار بروید، داشتن یک خودرو برای حمل وسایلتان از درب منزل تا محل کار مفید و کاربردی است. 
 

اهمیت و ضرورت دستگاه ردیاب برای خودروها

تصور کنید یک روز صبح از خانه تان بیرون می آیید و به محل پارک خودرو که شب قبل ماشین تان را پارک کرده اید نزدیک می شوید، اما آن را نمی یابید. چه احساسی پیدا می کنید؟ قطعاً ترس و نگرانی تمام وجودتان را پر می کند. با این حال شما تمام اطرافتان را جستجو می کنید و در ابتدا از تصور اینکه خودروی شما را سرقت کرده اند امتناع می کنید. اما ما شاهد این اتفاق در جامعه ی خود بارها و بارها هستیم. با این حال تمام المان های لازم برای مراقبت و محافظت از خودروی مان را رعایت نمی کنیم. نمی توانیم در استفاده از ابزارهای ضدسرقت کوتاهی کنیم و خودرو را در محلی نامناسب پارک نماییم و در نهایت انتظار داشته باشیم خطری خودروی ما را تهدید نکند. چطور می توانیم از ابزارهای ضدسرقت مناسب استفاده کنیم تا امنیت را برای خودروی خود فراهم کنیم؟
 
اضافه نمودن ابزارهای مختلفی به خودرو می تواند امنیت آن را بالا ببرد. یکی از این ابزارها استفاده از دستگاه های ضد سرقت ردیاب ماهواره ای است. دستگاه های ضدسرقت ردیاب در ابعاد و اشکال و کارایی مختلفی تولید می شوند که باید در انتخاب یکی از بهترین آن ها دقت کافی را به کار بست. 
 
10 نکته ی ضروری در انتخاب ردیاب ماهواره ای خودرو
نکته ی اول: برای خرید ردیاب خودرو که باید بگوییم آن است که اگر قصد خرید ردیاب دارید با تحقیقات کافی، از مناسب ترین قیمت در بازار یا فروشگاه های اینترنتی مطلع شوید. گاهی اوقات، فروشگاه های مختلف، یک دستگاه با مشخصات واحد را با قیمت های متعدد عرضه می کنند.
نکته ی دوم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، بررسی میزان خطای دستگاه جی پی اس در نمایش مکان خودرو است. بهتر است بدانید که دستگاه های ردیاب می توانند با توجه به شرایط تا چند متر خطای ردیابی داشته باشند.برای مثال ردیابی خودروی در حال حرکت به مراتب دقیق تر از خودرو ایستاده است.
نکته ی سوم: در خرید ردیاب، امکان نصب اپلیکیشن دستگاه ردیاب خودرو بر روی تلفن های همراه آی او اس و اندروید است. برخی از مدل های ردیاب خودرو سیستم عامل iOS را پشتیبانی نمی کنند و برخی دیگر از دستگاه های جی پی اس بر روی بعضی از ورژن های اندروید دچار مشکلات نمایشی می شوند. 
نکته ی چهارم: در خرید ردیاب GPS برای خودرو، طراحی مناسب دستگاه است. دستگاه های ردیاب مناسب، معمولاً کوچک و دارای قابلیت نصب آسان هستند، به طوری که بتوان آن را به راحتی در هر قسمتی داخل یا خارج خودرو نصب نمود.
نکته ی پنجم: برای خرید GPS خودرو، برد الکترونیکی باکیفیت است. با توجه به رشد تکنولوژی در این زمینه، مطمئن باشید که خرید دستگاه هایی با برد الکتررونیکی ابتدایی و ضعیف، به معنی دور ریختن پول است. به جای آن می توانید با صرف هزینه ی مناسب، دستگاهی با کیفیت سخت افزاری مناسب خریداری نمایید.
 
نکته ی ششم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، برای خودرو این است که حتماً نصاب و پشتیبانی قابل قبولی داشته باشد. خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه و صرف هزینه ی بالا، در صورتی که پشتیبانی خوبی وجود نداشته باشد، خرید مناسب و منطقی برای ردیاب نمی باشد. 
نکته ی هفتم: در خرید دستگاه جی پی اس، توجه به داشتن قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور است. این قابلیت با نصب رله ی قطع کن دستگاه در مسیر برق خودرو قابل اجرا است که بسته به نظر شما فعال می شود.
نکته ی هشتم: در خرید دستگاه جی پی اس، امکان ردیابی آسان با تلفن همراه به صورت آنلاین است. 
نکته ی نهم: در خرید دستگاه ردیابی خودرو، قابلیت ردیابی از طریق پیامک در مکان هایی است که دسترسی به اینترنت وجود ندارد و ردیابی با ارسال اس ام اس به سیم کارت دستگاه محقق می شود. ردیابی آفلاین (پیامکی) و آنلاین دو روش متفاوت برای ارتباط با دستگاه GPS هستند. بهتر است هنگام نصب هردو روش را امتحان کنید و توجه داشته باشید که همیشه سیم کارت دستگاه شارژ ریالی داشته باشد.
نکته ی دهم: در خرید یک دستگاه ردیاب GPS برای وسیله ی نقلیه امکان دریافت هشدار ضربه و روشن شدن خودرو است. دریافت هشدار در یک ردیاب خودرو، بسیار مهم است. برای صاحب خودرو دریافت هشدار از وضعیت وسیله ی نقلیه اش می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد مانع از به سرقت رفتن خودرو باشد.
دستگاه های ردیاب جی پی اس وایزر، می تواند خودروی شما را در هر فاصله ای با کمترین خطا ردیابی کند. ویژگی برتر محصولات وایزر این است که امکان ردیابی برای همه ی خودروهای شخصی با قابلیت ذخیره ی باتری، در صورت قطع برق خودرو وجود دارد.


:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, خرید ردیاب جی پی اس خودرو, اهمیت و ضرورت دستگاه ردیاب, ردیاب وایزر, نکات کاربردی برای خرید ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

چرا نباید تنها یک دستگاه دزدگیر روی خودرو نصب نماییم؟

برخی از مشکلات دستگاه‌های دزدگیر ماشین
 
تجهیزات حفاظتی خودرو از چه زمانی اهمیت پیدا کردند؟ شاید از زمانی که خودرو به عنوان یک کالای ضروری در سبد کالای خانواده قرار گرفت و تعداد آن در سطح شهر افزایش پیدا نمود، سر وکله‌ی ابزارهای حفاظتی هم به سرعت پیدا شد. اما دلیل اصلی ما برای خرید دستگاه‌های حفاظتی خودرو، که قیمت قابل توجهی هم دارند، احتمالا به خاطر آشفتگی جامعه و وجود سارقان است. همه می‌دانیم ابزارهای محافظتی وسایل ‌نقلیه متنوع هستند و هر روز پیشرفته‌تر و کامل‌تر می‌شوند. استفاده از آن‌ها در همه‌جای دنیا معمول و متداول است. اما با رشد تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته‌تر، علاقه‌ی عموم به انتخاب و خرید دستگاه‌های دزدگیر خودرو هم تغییر یافته است. در این مقاله با تمرکز بر دزدگیرهای خودروها، سعی داریم با آگاهی بیشتری پول خود را برای خرید یک یا چند ابزار کاربردی و متناسب با نیاز خود هزینه نماییم.
 
دزدگیر چیست؟
 
این سوالی است که باید از خود بپرسیم و همه جوانب را برای دریافت پاسخ صحیح در نظر بگیریم. دزدگیر در اصل دستگاهی است که چند ویژگی اساسی دارد. آن‌ها با ترکیب چند قطعه‌ی مجزا از طریق سیم‌کشی قادر به تشخیص علائم خطر مانند ضربه، بازشدن درب‌ها، استارت و روشن شدن خودرو و غیره هستند. این دستگاه‌ها قطعاتی مانند کیت اصلی، بلندگو، سنسورهای ضربه و صدا دارند که از طریق سیم‌کشی به مخزن برق خودرو، در مواقع خطر، از طریق آژیر و آلارم ریموت‌ کنترل، صاحب خودرو را از وقوع حادثه مطلع می‌کنند. تولید دستگاه ‌های دزدگیر در چند دهه‌ی گذشته در جهان افزایش یافته و شرکت‌های تولید‌کننده توانسته ‌اند توجه مردم را به خود جلب کنند. احتمالا شما هم یکی از طرفداران این دستگاه‌های ضدسرقت صدادار هستید و حداقل یک ‌بار خودروی خود را به این سیستم مجهز کرده‌اید. اما اگر خودروی خود را بیرون از منزل پارک می‌کنید یا در منطقه‌ی پرخطر زندگی می‌کنید، می‌توان حدس زد که خیال‌تان همچنان از امنیت خودرو کاملا برطرف نشده است. احتمالا شنیده ‌اید که سارقان بیش از گذشته حرفه‌ ای و کاربلد شده‌ اند و در چند ثانیه خودرو را به حرکت در ‌می ‌آورند. آیا واقعاً این‌ طور است؟
متاسفانه، جواب این سوال مثبت است. عموما در کلان شهرهای ایران، سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. گاهی در رسانه ‌ها می‌ خوانیم یا می ‌شنویم که یک باند سرقت ده‌ها خودرو را به سرقت برده ‌اند که این خودروها طیف وسیعی از مدل‌ های ایرانی و خارجی را شامل می‌ شوند. متاسفانه، ابزارهای دستی و سیستم ‌های حفاظتی الکترونیکی در برخی از موارد قادر به محافظت از وسایل ‌نقلیه در برابر شگردهای سارقان خلافکار نیستند. در حقیقت با قطع اتصال سیم‌کشی دزدگیر، دستگاه از کار می ‌افتد و سارق با خونسردی خودرو را روشن کرده و از محل دور می‌شود. بنابراین دزدگیرها و وسایلی مانند قفل فرمان در عین این که وسایلی بازدارنده و محبوب در میان ما هستند اما برای حفاظت از خودروها و وسایل ‌نقلیه ‌ی موتوری کافی نیستند.
 
دزدگیرها و عدم دسترسی به موقعیت خودرو پس از سرقت
 
بهترین دستگاه‌های دزدگیر در جهان، توانسته‌اند به نیمی از نیاز صاحبان خودرو پاسخ دهند. یعنی این دستگاه‌ها قادر هستند با تولید آلارم و نور، سارق را تا حد زیادی از ادامه اقدام خود منصرف نمایند. اما چنین دستگاهی قادر نخواهد بود که موقعیت مکانی خودرو را پس از سرقت به صاحب خود اطلاع دهد. به‌عبارتی دستگاه‌های دزدگیر، یک بازدارنده محسوب می‌شوند اما بازپس‌گیرنده نیستند. 
موارد بی‌شماری درباره سرقت خودروها می‌شنویم که به دلیل خطای دستگاه یا خطای انسانی صورت گرفته و صاحب خودرو روزها و ماه‌ها در پی یافتن آن دوندگی کرده است. 

دزدگیر و آلارم مزاحم

یکی دیگر از مشکلات دستگاه‌های دزدگیر، آلارم‌های بی‌دلیل و مزاحم است که در طول شبانه ‌روز آرامش ساکنین منطقه را سلب می‌کند. آلارم‌ های مزاحم معمولا در اثر عبور ماشین‌های سنگین از خیابان یا صدای بلند ایجاد می‌شود. همین آلارم‌های بی‌دلیل، باعث می‌شود که صاحب خودرو و اطرافیان احساس خوبی نداشته باشند. 
 
 

دزدگیر ماشین و خرابی ریموت‌ کنترل

یکی دیگر از مشکلات دستگاه‌های ضدسرقت وسایل ‌‌نقلیه، ریموت ‌کنترل‌های آن‌ها است. معمولا ریموت‌ کنترل‌ها در انواع ساده یا تصویری در بازار موجود می‌باشند. ریموت‌های ساده اصلا قادر به نمایش موقعیت خودرو نیستند و خودرو حتما باید در نزدیکی پارک باشد که صدای دزدگیر آن به گوش برسد. اما ریموت کنترل‌های تصویری می‌توانند با آژیر، نور و لرزش، صاحب خودرو را تا حد بیشتر در جریان قرار دهند. البته ریموت‌ها به دلایل مختلف معمولا دارای خرابی بالایی می‌باشند و گاها با یک ضربه نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می‌کنند. به همین خاطر است که معمولا دزدگیرها دارای دو ریموت‌کنترل می‌باشند. 
به‌هر حال یک خودرو باید یک سیستم ضدسرقت قوی داشته باشد. اما موضوع برای خودروهایی که از سیستم حفاظتی مطلوبی برخوردار نیستند، حیاتی‌تر می‌شود. شما ممکن است در طول یک سال چندین بار به سفر بروید، یا روزهای متوالی خودرو را در خیابانی در نزدیکی محل کار پارک کنید و ساعت‌ها در طول شبانه‌روز از خودروی خود خبر نداشته باشید. با این شرایط همیشه قسمتی از فکر شما مشغول آن خواهد بود.
یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید: "دزد بازار آشفته می‌خواهد." معنی این ضرب‌المثل این است که در شرایط آشفته و نابسامانی اقتصادی، دزد‌ها بیشتر دست به سرقت می‌زنند و می‌بینیم که در شهرهای پررفت ‌و آمد و شلوغ هم آمار سرقت بسیار بالاتر از یک شهر یا روستای کوچک است. بنابراین اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که به‌نظر ناامن می‌رسد حتما برای ابزارهای امنیتی خودرو هزینه‌‌ی لازم را انجام دهید. 
اما به‌جای هزینه برای دزدگیر‌های متداول، پیشنهاد ما خرید یک دستگاه GPS خودرو است که مشکلات دزدگیرها را نداشته و شما را پس از سرقت خودرو، از موقعیت مکانی آن مطلع گرداند. همچنین اگر هم‌اکنون خودروی شما دارای یک دستگاه دزدگیر است، می‌توانید یک ردیاب GPS هم در قسمتی از آن مخفی نمایید که در صورت وقوع سرقت ردیابی دقیقی داشته باشید. شما می توانید برای خرید ردیاب جی پی اس وایزر همین حالا اقدام نمایید. تیم وایزر با ارائه بهترین خدمات در کنار شما همراهان گرامی می باشند. برای کسب آگاهی بیشتر درباره‌ی دستگاه‌های ردیاب ماهواره‌ای GPS مقالات پیشین سایت وایزر را حتما مطالعه نمایید.


:: برچسب‌ها: نصب دزدگیر, مراحل نصب دزدگیر خودرو, ابزار های محافظتی, ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

نکاتی کاربردی در مورد شیوه نگهداری از خودرو 

نکته‌ های کلیدی مراقبت از خودرو
 

چرا سرقت خودرو یکی از شایع ‌ترین جرایم است؟

یکی از شایع‌ترین جرائم در کشور سرقت خودروها یا وسایل داخل آن است. مردم آگاه و اقدامات آگاهانه به کاهش این جرم کمک می ‌نماید. معمولا سرقت خودرو برای فروش خودروی سرقتی صورت می ‌گیرد یا برای اوراق کردن قطعات آن و فروش تجهیزات داخلی آن ‌ها انجام می ‌شود. گاهی هم ماشین‌ های سرقتی برای انجام اعمال مجرمانه استفاده می ‌شود. 
بنابراین سارقان پس از اینکه خودرو را به سرقت بردند، معمولا وسایل و تجهیزات داخلی آن را به خلافکاران دیگر یا افراد بی ‌خبر از اموال دزدی به فروش می ‌رسانند. تحقیقات میدانی و نظر اکثر ماموران آگاهی بر این است که معمولا مالباختگان با سهل ‌انگاری، زمینه‌ی سرقت را فراهم می ‌کنند. گاهی رعایت چند نکته به ظاهر ساده و یا دقت در انجام برخی از کارهای پیش ‌پا افتاده اما مهم از ایجاد خسارت ‌های بزرگ جلوگیری می ‌کند و احتمال سرقت خودرو را به حداقل می‌رساند. در این مقاله نکته‌ های کلیدی مراقبت از خودرو را با هم مرور خواهیم کرد. 
 
 
توصیه ‌های کاربردی برای جلوگیری از سرقت خودرو
 

مهم ترین نکات مراقبتی از خودرو برای جلوگیری از سرقت

1.سوئیچ خودروی خود را به هیچ وجه روی آن جای نگذارید.
2.خودروی خود را در محل‌ های خلوت و تاریک پارک ننمایید.
3. خودرو را برای روزهای متوالی در یک محل پارک نکنید.
4. مراقب رفت ‌وآمدهای مشکوک افراد ناشناس که اطراف خودروی شما قدم می ‌زنند باشید.
5. با اطمینان از اینکه فرزند خردسال شما در خودرو نشسته است، وی را رها نکنید. 
6. از نگهداری اشیای قیمتی، وجه نقد، اسناد و مدارک در داخل خودرو خودداری کنید و آن‌ها را در معرض دید قرار ندهید.
7. هنگام خروج از خوردو صفحه ضبط را از ماشین جدا نمایید همراه خود داشته باشید.
8. خودروی خود را به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و پدال و قفل سوئیچی مجهز نمایید.
9. خودروی خود را با نصب ردیاب GPS در برابر هر سرقتی ایمن نمایید و از صرف هزینه ‌های اضافی برای سیستم ضدسرقت خودداری نمایید.
10. تجهیزات امنیتی را حتی در لحظاتی که خودرو در پارکینگ است فعال نگه دارید. 
11. از بسته بودن درب‌ها و شیشه ‌ها هنگام ترک خودرو مطمئن شوید.
12. برای خودروهایی مانند پراید و پژو از تقویت‌ کننده‌ ضد خم شدن درب استفاده کنید. 
13. به هنگام ورود و خروج از پارکینگ‌ های بدون کنترل، خودرو را خاموش کنید و سوئیچ را بردارید، سپس اقدام به باز و بسته کردن درب نمایید. 
14. هنگام مواجهه با نقص فنی اجازه ندهید افراد غریبه یا ناشناس پشت فرمان بنشینند و سوئیچ را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید. 
15. برای ساخت سوئیچ یدکی احتیاط لازم را در نظر بگیرید.
 
 
راهکار های طلایی برای جلوگیری از سرقت خودرو
 
16. هنگام توقف در پمپ بنزین، خودرو را خاموش و درب ‌ها را قفل نمایید و سپس اقدام به سوخت ‌گیری نمایید.
17. برای جلوگیری از سرقت باتری خودرو استفاده از بست‌های متخلف مانند پیچ و مهره، بست زیرین و قفل کاپوت استفاده نمایید.
18. هنگام خرید خودرو، سوئیچ یدک را از فروشنده تحویل بگیرید.
19. به هیچ وجه سوئیچ زاپاس را در خودرو نگهداری نکنید.
20. پس از خرید خودرو، می ‌توانید اقدام به تعویض قفل درب ها و صندوق نمایید.
21. هنگام فروش خودرو به تنهایی در مکان‌های ناشناس وارد نشوید و سوئیچ خود را در اختیار خریدار قرار ندهید.
22. انجام معامله با دلال ها و خریداران فرصت مناسبی برای سوءاستفاده مجرمان و کلاه‌ برداران فراهم می‌نماید بنابراین تمام حواس خود را جمع نمایید.
23. به هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل از قفل بودن درب‌های خودرو مطمئن باشید.
24. از قفل مناسب برای لاستیک زاپاس استفاده نمایید.
25. در صورت سرقت اتومبیل چه مجهز به سیستم ردیاب GPS باشد و چه ردیاب نداشته باشد، فورا پلیس را در جریان قرار دهید.
26. مشخصات کامل خودرو مانند پلاک، شماره شاسی و موتور را در جایی امن نگهداری کنید تا در زمان سرقت پلیس را در کشف خودرو کمک نمایید.
27. در حین گردش و تفریح خودروی خود را در مکان‌های امن و در صورت امکان در توقف‌گاه‌ های عمومی پارک نمایید.
28. در سفر از توقف در محل‌های غیر ایمن خودداری نمایید.
29. همه موارد ذکر شده را در هنگام مراجعه به مراکز درمانی رعایت نمایید و آرامش خود را حفظ کنید.
30. هنگام تصادف با جلوگیری از درگیری‌ از احتمال سرقت خودروی‌تان جلوگیری نمایید. برخی هم با بازی یک نزاع ساختگی با هدف سرقت خودرو ممکن است شما را از خودرو خارج نمایند. 

ضعف امنیتی خودروی شما کدام است؟

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از رعایت همه‌ی موارد بالا به این امر توجه داشته باشید که هر خودرویی در بخش خاصی از بدنه‌ی خود ضعف امنیتی دارد. بهتر است ابتدا ضعف مدل خودروی خود را بشناسید و بعد بهترین راهکار را انتخاب نمایید. مثلا درب خودروهای ایرانی ضعف عمده‌ی این خودروها هستند. پس بهتر است نقص درب این خودروها را چه از قسمت قفل و چه از قسمت بالای درب برطرف نمایید. 
با توجه به همین نکات ساده، احتمال سرقت خودرو به شدت کاهش می‌یابد. با این وجود اگر با رعایت همه‌ ی این نکات، قربانی سرقت وسیله‌ی نقلیه شدید، بلافاصله با پلیس 110 تماس حاصل کنید و در محل سرقت منتظر نیروهای پلیس بمانید و در صورت مجهز بودن خودروی خود به سیستم ردیاب ضد سرقت GPS، بدانید که یک فرد خوش‌شانس هستید که پیش‌بینی آگاهانه‌ای انجام داده است. با کمک دستگاه ردیاب به راحتی مخفی گاه سارق را پیدا نمایید و حتما با گزارش به پلیس، خودروی خود را پس بگیرید. به یاد داشته باشید به تنهایی با ردیابی خودرو در مخفی گاه سارق حاضر نشوید زیرا ممکن است خطرات جانی برای شما داشته باشد. 
 
 
مهم ترین نکات برای افزایش ایمنی خودرو
 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: مراقبت از خودرو, نکته‌ های کلیدی مراقبت از خودرو, نصب ردیاب GPS, افزایش ایمنی خودرو, ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ردیاب جی پی اس وایزر و استفاده از اپلیکیشن سرو

فناوری بهترین ردیاب GPS وایزر با ارائه ‌ی امکانات منحصر به فرد به صاحبان خودروها، امنیت غیر قابل توصیفی را برای آن ها فراهم آورده است. این ردیاب با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود به کمک استفاده از اپلیکیشن سرو مورد پسند بسیاری از مشتریان عزیز قرار گرفته است. در این مقاله با نصب ردیاب وایزر اپلیکیشن سرو بیشتر آشنا می‌ شویم.

ردیاب GPS وایزر

ردیاب GPS وایزر با امکاناتی منحصر به فرد امنیت فوق ‌العاده‌ ای را برای انواع وسایل نقلیه فراهم می ‌آورد. فناوری ردیاب GPS وایزر به مدد گروه تحقیقاتی کاوشکام آسیا طراحی و به بازار عرضه شده است. ردیاب GPS وایزر منطبق با تکنولوژی روز دنیا و با قیمتی بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه شده است. ردیاب GPS وایزر تمام استاندارد های لازم را دارا می ‌باشد و در کنار امنیت و کیفیت بسیار بالا، این تکنولوژی با قیمتی بسیار مطلوب عرضه شده است. در تمام مدت استفاده از ردیاب GPS وایزر می ‌توانید از پشتیبانی ردیاب وایزر و خدمات این محصول بهره‌مند شوید. به منظور نصب ردیاب وایزر به نمایندگی‌ های این محصول مراجعه کرده و پس از بررسی خودرو، این محصول ارزشمند بر روی آن نصب می ‌گردد. همچنین می‌ توانید به سایت اینترنتی ردیاب GPS وایزر مراجعه کرده و از تیم متخصص مجموعه وایزر مشاوره‌ ی لازم را دریافت کنید. تمام اطلاعات جامع در خصوص این ردیاب خودرو وایزر را می‌ توانید در سایت اینترنتی وایزر مشاهده نموده و با آگاهی کامل نسبت به نصب این محصول ارزشمند بر روی خودروی خود اقدام نمایید. همچنین ما آموزش نصب ردیاب وایزر را در سایت قرار داده ایم و شما می توانید از آن ها بازدید نمایید.
 
نصب جی پی اس

فناوری ردیاب GPS 

استفاده از ردیاب GPS در جامعه‌ ی مدرن امروزی یکی از الزامات زندگی مدرن محسوب می ‌شود. چرا که وسایل نقلیه‌ ی مختلف، جزئی از دارایی‌ های ارزشمند هر فردی محسوب شده و تأمین امنیت این دارایی‌ ها با روش ‌های گذشته امکان‌ پذیر نمی ‌باشد. استفاده از ردیاب GPS خودرو یا موتورسیکلت امنیت ارزشمندی را ایجاد کرده و خیال آسوده ‌ای را برای مالک وسیله‌ ی نقلیه فراهم می‌ آورد. بهتر است برای داشتن امنیتی کامل از فناوری‌ های به روز بهره ببرید تا شیرینی زندگی در کامتان دو چندان شود.
 
طریقه نصب جی پی اس وایزر 

مزایای استفاده از GPS وایزر

مزایای استفاده از ردیاب GPS وایزر بسیار زیاد است. این ردیاب با نصب بر روی خودرو یا هر وسیله ‌ی نقلیه‌ ی دیگر، به طور مستمر و در هر لحظه، مکان خودروی شما را شناسایی کرده و به اطلاع ‌تان می‌ رساند. ردیاب GPS وایزر دارای هشدارهای متنوع بوده و امکان متوقف کردن خودرو را در هر مکانی برای صاحب خودرو فراهم می ‌آورد. این ردیاب با امکان دسترسی به برق خودرو و برقراری تماس صوتی با داخل ماشین، امکان هرگونه جا‌به‌ جایی خودرو بدون اطلاع مالک خودرو را از بین می ‌برد. ردیاب GPS وایزر در ابعاد کوچک بوده و قابلیت نصب بر روی انواع خودروی داخلی و خارجی و وسیله ‌ی نقلیه اعم از موتورسیکلت و ماشین‌ های سنگین را دارا می ‌باشد. ردیاب GPS وایزر قابلیت به روز رسانی دارد و تحت هر شرایطی با محیط سازگاری دارد. این ردیاب در صورت قطع منبع تغذیه خودرو نیز کارکرد خود را حفظ کرده و هشدارهای متنوعی را در حین روشن شدن خودرو مانند هشدار سرعت بالا، هشدار ضعیف شدن باتری و هشدار ضربه خوردن خودرو را به اطلاع مالک ماشین می ‌رساند. شما می‌ توانید این محصول ارزشمند را به همراه ضمانت ‌نامه از تمام نمایندگی ‌های فروش وایزر تهیه نمایید.
 
قیمت جی پی اس وایزر 

سامانه‌ی ردیاب GPS وایزر با استفاده‌ی از اپلیکیشن سرو

سامانه‌ ی ردیاب GPS وایزر با استفاده از اپلیکیشن سرو بسیار آسان و کاربر پسند می ‌باشد. این اپلیکیشن با انواع تلفن‌ همراه سازگار بوده و کاربردی راحت و آسوده را برای مالک ماشین فراهم می ‌آورد. اپلیکیشن جی پی اس وایزر یا سرو بسیار سبک و کم حجم بوده و امکان استفاده از تمام قابلیت‌ های تعریف شده بر روی ردیاب GPS وایزر را برای مشتریان عزیز فراهم می ‌آورد. اپلیکیشن سرو با طراحی زیبا و چشم‌ نواز و برقراری ارتباط با ردیاب GPS وایزر، امنیت و آسایش را برای وسیله ‌ی نقلیه‌ و مالک آن فراهم می ‌آورد.

امکانات استفاده از اپلیکیشن سرو

اپلیکیشن سرو به طور مداوم در حال بازبینی از سوی تیم مجرب و حرفه‌ ای کاوشکام آسیا بوده تا نرم ‌افزاری بی‌عیب و نقص را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. اپلیکیشن ردیاب با فناوری‌ های به روز به طور پیوسته ارتقاء می ‌یابد تا رضایت ‌مندی مشتریان عزیز فراهم شود. هدف اصلی در طراحی این اپلیکیشن راحتی استفاده از امکانات ردیاب GPS وایزر بوده که تیم مجرب و متخصص وایزر تا حدود زیادی به این مهم دست پیدا کرده ‌اند. در طراحی این اپلیکیشن تمام موارد دزدگیرهای قدیمی نیز رعایت شده و علاوه بر نمایش تصویری موقعیت خودرو بر روی نمایشگر آن، امکان ردیابی خودرو از طریق GPS نیز در هر لحظه و هر مکان برای صاحب خودرو فراهم شده است. این اپلیکیشن به طور مداوم امکان آپدیت و به روز رسانی را دارا می ‌باشد و تیم مجرب و حرفه ‌ای وایزر تمام تلاش خود را به کار بسته تا امکانات این نرم ‌افزار وایزر را ارتقاء بخشد. جهت خرید ردیاب جی پی اس خودرو وایزر با هزینه مناسب و ارزان می توانید با کاوشکام در ارتباط باشید. شما برای دانلود اپلیکیشن وایزر "سرو" می توانید به صفحه دانلود اپلیکیشن سرو مراجعه نمایید.
 
ردیابی جی پی ای با اپلیکیشن سرو 
 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: نصب ردیاب وایزر, مراحل نصب اپلیکیشن سرو, اپلیکیشن سرو, جی پی اس وایزر, ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

چگونه می توانیم از سرقت مزدا 3 جلوگیری کنیم؟

در این مطلب می ‌خواهیم با صاحبان مزدا 3 صحبت کنیم. خودرو‌‌یی که ساخت کشور ژاپن است و از همان سال اول در بازار جهانی طرفداران خود را پیدا کرد. اما پس از مدتی نقص‌‌ های امنیتی اولین نسل این خودرو مشخص شد. پس از مدتی شرکت ژاپنی مزدا در مدل ‌‌های بعدی، نقص ‌های فنی و امنیتی این خودرو را برطرف نمود و دیگر از نوع نسل اول را تولید نکرد، به‌‌ طوری که پس از مدتی خودروهای مزدای نسل اول از بازار جهانی خارج شدند. اما در ایران همچنان از این خودرو استفاده می ‌‌شود. خودرویی که سیستم امنیتی پیشرفته ‌‌ای ندارد و نیازمند تجهیزات حفاظتی جانبی است. 
خودروی زیبای مزدا 3 از زمان عرضه در بازار ایران طرفداران زیادی داشته است. اما حتماً در فضای مجازی اخبار سرقت این خودرو را خوانده ‌اید. جالب است بدانید که مزدا 3 علاوه بر این که بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده، مورد توجه تعداد زیادی از سارقان هم بوده است. در گزارش پلیس یک باند سرقت بعد از دستگیر و متلاشی شدن به سرقت 50 فقره از این مدل خودرو اعتراف کرده است. 
کارشناسان اداره‌ ی پلیس چند علت عمده را برای حجم بالای سرقت مزدا 3 عنوان می ‌‌کنند. مزدا 3 در ایران قیمت بسیار بالایی دارد، لوازم یدکی آن کم و به شدت گران است، طراحی آن در طی سال‌ ها تغییر نکرده است و در نسل اول این خودرو از سیستم ایموبلایزر استفاده نشده است. همه ‌‌ی این‌‌ موارد موجب توجه بیشتر سارقان به این خودرو می‌‌ شود. علاوه بر این‌‌ها سارقان عاشق خودرو‌‌هایی هستند که سرعت بالایی داشته باشد و به راحتی آن‌ ها را در رسیدن به اهداف مجرمانه‌‌ شان کمک کند. در بسیاری از موارد دیده شده است که سارقان برای انجام جرم ‌‌هایی مانند حمل مواد مخدر و دزدیدن خودروهای دیگر از خودروی پرشتاب مزدا 3 استفاده می ‌‌کنند. اکنون که آمار سرقت این خودرو این ‌چنین در ایران بالا است چه اقدامات پیشگیرانه و بازیابی ‌کننده ‌‌‌ای باید انجام دهید؟ در این مقاله نکات مهم برای جلوگیری از  سرقت مزدا 3 را بررسی خواهیم کرد.
 

فعال سازی آپشن های الکترونیکی خودروی مزدا 3 

راه ‌‌های جلوگیری از سرقت مزدا 3 

برای به‌‌ کار بردن ابزار امنیتی مناسب برای این خودرو بهتر است با سیستم‌‌ های امنیتی خودرو‌‌ها آشنا شوید. به ‌‌طور کلی 3 نوع سیستم قفل برای درب ‌‌های خودرو وجود دارد. از آنجایی که نقص عمده ‌‌ی نسل اول مزدا 3 به‌‌ خاطر درب ‌‌های آن است، در اینجا این 3 نوع سیستم حفاظتی را توضیح می‌‌ دهیم تا با آگاهی کامل سیستم حفاظتی این خودرو را بهبود ببخشیم. 

سیستم قفل مرکزی درب‌‌‌ ها مزدا 3

قفل مرکزی مزدا 3 و قفل درب مزدا 3 ساده‌‌‌ ترین سیستم ضد سرقت است که امروزه بر کلیه‌ ی خودرو‌‌‌ها وجود دارد. این سیستم به این صورت است که با قفل شدن یکی از درب ‌‌‌ها ‌بقیه هم قفل می ‌‌‌شوند. مزدا 3 هم مانند همه ‌‌ی خودروهای دیگر دارای سیستم قفل مرکزی می ‌‌باشد. 
 

علت روشن شدن چراغ ایموبلایزر در حرکت 

سیستم دزد‌‌گیر ضد سرقت 

برخی از خودرو‌‌‌ها در کارخانه به سیستم دزد‌‌گیر مجهز می ‌‌‌شوند. در صورت تحریکی مانند ضربه و باز شدن درب ‌ها، سنسورهای دزد‌‌گیر با واکنش ‌هایی مانند صدای آژیر، نور فلاشر یا ارسال سیگنال به ریموت کنترل فعال می ‌‌‌شوند. مدل‌‌‌ های مزدا 3 قدیمی به سیستم دزد‌‌گیر مجهز نیستند. بنابراین اکثر صاحبان خودروی مزدا 3 پس از خرید اقدام به تجهیز آن به دزد‌‌گیر نموده ‌اند.
البته علی‌‌‌رغم تجهیز خودرو به سیستم دزد‌‌گیر توسط صاحب آن، سارقان طی چند ثانیه می ‌‌توانند درب خودرو را باز کرده و آن را به محل مورد نظر خود منتقل نماید. بنابراین باید در برابر سارقان حرفه ‌ای، خودرو را به تمامی سیستم‌ های ضد سرقت مجهز کرد. 

قفل ایموبلایزر

سیستم قفل ایمو‌‌بلایزر در خودروهای جدید استفاده می ‌شود. این سیستم با استفاده از قفل نرم ‌افزاری که بر روی ECU انژکتور گذاشته می ‌‌‌شود مانع روشن شدن خودرو توسط کلیدی غیر از کلید اصلی خودرو می ‌‌شود. قفل ایموبلایزر یک نوع قفل ضد سرقت پیشرفته است که نسل اول خودروی مزدا 3 فاقد این قفل می ‌باشد. البته مدل‌ های جدید مشکلات مدل‌ های قدیمی را ندارند و دارای سیستم ایموبلایزر هستند که توسط سایر ریموت‌ها باز نمی ‌شود. اما صاحبان خودروی مزدا 3 که این سیستم امنیتی را از زمان تولید‌‌شان در کارخانه نداشته‌ اند باید به مواردی توجه کنند.
باید بدانیم که کشور ژاپن تولید کننده‌ ی خودروهای مزدا می‌ باشد که یکی از شرکت‌ های برتر تولید خودرو در جهان است. در ایران شرکت بهمن موتور به عنوان همکار این شرکت بوده و سال ‌ها به مونتاژ این خودرو در مدل ‌های مختلف پرداخته است. مزدا 3 در نسل قدیم و جدیدش تغییراتی در آپشن ‌های خود داده است، ولی افرادی که اکنون صاحب خودروی مزدا 3 هستند باید توجه بیشتری به نگهداری آن داشته باشند. محافظت از خودرو نیاز به درایت کافی دارد. در شرایطی که علی ‌رغم ابزارهای امنیتی که برای خودرو فراهم می ‌کنیم، هنوز خودروی ما در معرض سرقت است چه راه‌ک ارها‌‌یی باید در نظر بگیریم که مانع رسیدن سارقان به اهداف‌ شان شود. همچنین نصب ایموبلایزر مزدا 3، در صورت نداشتن این سیستم کاره ساده ای نیست.
 
جلوگیری از سرقت مزدا ۳ قدیمی 

تجهیز خودرو مزدا 3 به دزد‌‌گیر پیشرفته و رد‌‌یاب GPS

با توجه به آنچه که گفتیم خودرو مزدا تری ماشینی خوش‌ دست و جوان ‌پسند است و با ورود‌‌ش به ایران رتبه‌ ی بالایی از فروش را به‌ دست آورد اما بعد از مدتی صاحبان خودروی مزدا 3 با چالش سرقت این خودرو مواجه شدند. در حقیقت سارقان هم این خودرو را دوست دارند و برای به ‌دست آوردن ‌اش طرح و نقشه می ‌‌‌ریزند. پس بهتر است از تجهیزات پیشرفته برای افزایش امنیت مزدا 3 استفاده نمود.
جدیدترین نوع دزد‌‌گیر خودرو در بازار جهانی آن مدل از دستگاه‌‌هایی هستند که مکان و موقعیت خودرو را در هر شرایطی نشان می‌‌دهند. اگر خودروی شما در فاصله‌‌ای دور پارک شده است کافی است وارد اپلیکیشن سرو GPS شوید و از توقف خودرو در همان مکان اطمینان حاصل کنید. همچنین با نصب ردیاب جی پی اس خودرو می ‌‌‌توانید مسیر حرکت خودرو را ردیابی کنید. گزارش مسیر حرکت ویژگی منحصر به فرد ردیاب های جی پی اس است که بلافاصله با روشن شدن و حرکت خودرو، شما را مطلع کرده و کمک‌تان می‌کند بدون نگرانی محل خودرو را ببینید. این نکته برای حفاظت از همه خودروها در شهرهای بزرگ صدق می ‌کند و تنها مختص مزدا 3 نیست. هر چه سارقان حرفه‌ ای ‌تر عمل می ‌کنند صاحبان خودرو نیز باید به صورت حرفه‌ ای ‌تر از خودروی خود حفاظت کنند. 

جلوگیری از سرقت مزدا 3

• تجهیز خودروی مزدا 3 به سیستم دزد‌‌گیر پیشرفته ضد سرقت
• استفاده از سیستم ضد ‌سرقت و هشداردهنده‌ ی باز شدن درب‌ های مزدا 3
• استفاده از سیستم ردیابی دقیق و لحظه ‌ای بر روی خودروی مزدا 3
 

نصب اپلیکیشن ردیاب خودرو وایزر
 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:



:: برچسب‌ها: سرقت خودرو, سرقت مزدا, جلوگیری از سرقت مزدا3, ردیاب خودرو, نصب ردیاب خودرو, ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر
نمایندگی های وایزر
 
نمایندگی رسمی وایزر در تهران
 
نمایندگی های فروش محصولات وایزر در تهران و ایران ارائه دهنده ی اطلاعات کامل درباره ی محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. ارائه ی محصولات وایزر با اطمینان بر اصالت کالا، گارانتی رسمی شرکت، پشتیبانی پس از فروش و قیمت مصوب از دلایل اصلی خرید مشتریان از فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی وایزر در تهران است. در این مقاله می توانید با راه های ارتباطی با دفتر مرکزی جی پی اس وایزر و نمایندگی های فروش و خدمات شهر تهران آشنا شوید. 

خرید جی پی اس خودرو وایزر در تهران

فروش دستگاه های دزدگیر و ردیاب خودرو وایزر در تهران توسط نمایندگی های این شرکت صورت می گیرد. یکی از راه های ارتباطی با نمایندگی ها ارتباط با دفتر مرکزی است. جهت دریافت اطلاعات تماس نمایندگی های فروش ردیاب وایزر در شهر تهران به صفحه ی نمایندگی وایزر مراجعه نمایید همچنین برای استعلام از قیمت ردیاب خودرو وایزر و قیمت جی پی اس وایزر با کارشناسان تیم وایزر به شماره 02186045860 تماس بگیرید.
 
ردیاب wizer 

مراکز فروش ردیاب وایزر در سراسر کشور

وایزر به عنوان ارائه دهنده ی و پشتیبانی کننده محصولات ردیاب های ضدسرقت (دستگاه های ردیاب ضدسرقت موتورسیکلت، خودرو های شخصی سبک و سنگین و ارائه دهنده ی اپلیکیشن سرو) می باشد. تاکنون تیم وایزر با تمرکز بر عرضه ی ردیاب های تخصصی وسایل نقیله ی شخصی بهترین دستگاه های ردیاب را برای خودروها عرضه نموده است و در این مسیر موفق به ارائه ی محصولات باکیفیت و خدمات موثری برای مشتریان شده است. این شرکت هم اکنون دارای تیم فروش و پشتیبانی قوی در سراسر ایران می باشد و همواره در صدد تامین رضایت مشتریان و خریداران محصولات وایزر بوده است.
در حال حاضر فروش محصولات وایزر در نمایندگی ها به صورت حضوری و یا تلفنی امکان پذیر است. نمایندگی های وایزر در چندین منطقه تهران و حومه و سایر شهرستان ها در زمینه ی فروش، نصب ردیاب وایزر و آموزش فعالیت می کنند. مشتریان و دارندگان ردیاب های وایزر می توانند در همه ی نقاط تهران از خدمات این نمایندگی ها بهره مند شوند. نمایندگی تهران وایزر از مجرب ترین کارشناسان فروش و نصب انتخاب شده اند و از سوی دفتر مرکزی مستقیما پشتیبانی می شوند تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه ردیاب، چه در بخش سخت افزاری و چه در قسمت نرم افزار آن، در هر نقطه ای از کشور به سرعت مشکل را رفع نمایند.
 
خرید از نمایندگی های فروش وایزر مزایایی زیر را برای شما خواهد داشت:
بهره مندی از قیمت مناسب و شرکتی
نصب دستگاه توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده
نصب دستگاه بدون آسیب به سیستم برق خودرو
پشتیبانی قوی و آموزش صحیح استفاده از دستگاه
ارائه ی اطلاعات کافی درباره ی محصولات وایزر و انتخاب گزینه ی مناسب با توجه به نیاز شما
دسترسی به تمامی امکانات و خدمات تیم وایزر 
ارائه محصولات با گارانتی اصلی و تایید اصالت و مرغوبیت قطعات
بهره مندی از هدایای ویژه ی وایزر مانند سیم کارت هدیه
 
سامانه ردیابی وایزر 

ویژگی نمایندگی های ردیاب وایزر در تهران

تیم پشتیبانی ردیاب وایزر در دفتر مرکزی شرکت وایزر در تهران، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است و کاربران می توانند پاسخ هرگونه مشکل و سوالات خود را از تیم متخصص وایزر دریافت نمایند. علاوه بر دفتر مرکزی، این شرکت دارای چندین نمایندگی فروش محصولات وایزر در تهران می باشد که خدمات خود را مستقیماً به مشتریان ارائه می نماید.
هم اکنون نمایندگی های وایزر در مناطق مختلف تهران از جمله در خیابان های تهران پارس، آزادی، مولوی، ستارخان، امام خمینی، ملت و سایر مناطق دارای نمایندگی های ثابت می باشد. و همچنین با در نظر گرفتن نمایندگی سیار در تهران شما می توانید در هر نقطه ی تهران از خدمات تیم وایزر بهره مند شوید.
نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در صفحه ای که به تازگی در این وبسایت قرار داده شده مشاهده کنید و اطلاعات تماس نزدیک ترین نمایندگی به خود را دریافت نمایید. مراکز رسمی وایزر در تهران با بهره گیری از متخصصان، مشاوران و نصاب های حرفه ای خدمت رسانی می کنند. هدف اصلی تیم وایزر فراهم نمودن پشتیبانی قوی برای استفاده ی هر چه بهتر دارندگان خودروهای شخصی از دستگاه های ردیاب بوده است. بدین منظور همواره ارتباط پایدار بین نمایندگی ها و دفتر مرکزی تیم وایزر وجود دارد.
البته دستگاه های ردیاب ماشین وایزر دارای قطعات باکیفیت بوده و اصالت تمامی قطعات توسط متخصصین تایید شده است، ازاین رو میزان خرابی و معیوب شدن دستگاه ها بسیار اندک است و بر خلاف دستگاه های مشابه در بازار کمتر دچار آسیب و نقص در بخش سخت افزاری می شوند. 
 
ردیاب ماهواره ای خودرو 

خدمات نمایندگی های وایزر در تهران

خرید ردیاب خودرو و جی پی اس وایزر می توانند با حضور در هر یک از نمایندگی ها در تهران، به شیوه ای کاملاً تخصصی دستگاه را بر روی خودروی شخصی یا موتورسیکلت خود نصب نمایند. نصب دستگاه های جی پی اس چندان کار دشواری نمی باشد اما بهره گیری از تجارب متخصصان در زمینه ی نصب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از تمامی امکانات و پشتیبانی تیم وایزر استفاده نمایید. البته جهت معتبر ماندن گارانتی دستگاه های ردیاب جی پی اس و استفاده از اپلیکیشن سرو، صرفاً می بایست توسط نمایندگان رسمی تیم وایزر نصب گردند، در غیر این صورت فاقد گارانتی خواهند بود.
همچنین اگر می خواهید دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید بهتر است به نزدیک ترین نمایندگی خودرو وایزر محل خود مراجعه نمایید و از اطلاعات کامل درباره ی ویژگی های هر دستگاه اطلاعات کافی دریافت کرده و با توجه به نیاز و خواسته ی خود ردیاب GPS وایزر مناسب را انتخاب کنید. نمایندگی های فروش وایزر در تهران، ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس های مرتبط از جمله فروش، نصب و آموزش اپلیکیشن سرو هستند و قادرند شما را در انتخاب مناسب ترین ردیاب وایزر راهنمایی نمایند. 
آدرس و اطلاعات تماس شعب و نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در اینجا مشاهده نمایید. این صفحه در وبسایت رسمی وایزر در پاسخ به پرسش های مکرر هموطنان گرامی مبنی بر دریافت اطلاعات تماس با فروشندگان و نصاب های رسمی وایزر به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و بهتر میان نمایندگان و مشتریان قرار داده شده است. 
به شما اطمینان می دهیم که تیم پشتیبانی وایزر مثل همیشه با صبر و حوصله پاسخگوی نیاز و پرسش های شما بوده و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده پاسخگوی شما خواهد بود. بنابراین شما می توانید از طریق وبسایت، شماره های تماس یا مراجعه به نمایندگی ردیاب وایزر در تهران با ما ارتباط داشته باشید و سوالات، نیازها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 
 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.


:: برچسب‌ها: نمایندگی وایزر, پشتیبانی وایزر, نمایندگی وایزر در تهران, نمایندگی کل وایزر, خرید ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های دستگاه ردیاب F150

دستگاه F150 وایزر یک دستگاه ردیاب است که موقعیت حرکتی وسایل نقلیه را نمایش می ‌دهد. از این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله‌ی نقلیه با استفاده از شبکه‌ های موبایل و GPS استفاده می ‌گردد. اما با استفاده از لوازم جانبی ردیاب F150 وایزر، بیشتر از یک دستگاه ردیاب از آن بهره خواهید برد. مسلما انتظار دریافت موقعیت و ردیابی وسیله ‌ی نقلیه روی نقشه از یک دستگاه ردیاب بدیهی است اما شما می ‌توانید با خرید یک دستگاه ردیاب GPS وایزر امکاناتی بیشتر از ردیابی خودرو به ‌دست آورید. در این مقاله با برخی از ویژگی ‌های دستگاه ردیاب وایزر f150 آشنا می ‌شوید. 

مشخصات محصول: مدل F150 وایزر 

قابلیت اتصال به انواع وسایل نقلیه: این دستگاه را می ‌توانید بر هر نوع وسیله‌ ی نقلیه ‌ای مانند موتورسیکلت، خودروهای سنگین و سبک (خودروهای ایرانی، خارجی) نصب نمایید. خودروهایی مانند توزیع‌ کننده‌ های مواد غذایی و فاسدشدنی، اتوبوس ‌های شهری، خودروهای کرایه‌ ای و خودروهای شخصی می ‌توانند با کمک دستگاه ردیاب وایزر محافظت شوند.
هشدار قطع برق خارجی: با این ویژگی هرگاه برق خودرو قطع شود دستگاه ردیاب به تلفن همراه شما هشدار می ‌دهد. امکان دارد برق خودرو به دلایل متعددی قطع گردد. اما اگر سارق برق خودرو را قطع نماید، سریعا هشدار قطع برق به صاحب خودرو ارسال می ‌شود.
هشدار حرکت: با این ویژگی هرگاه خودرو را در مکانی پارک کرده و آن را ترک نمایید، در صورت حرکت غیرمجاز به تلفن همراه شما اطلاع داده می ‌شود. این جابجایی ممکن است یا به علت سرقت و یا جابجایی با جرثقیل باشد که در هر دو مورد شما متوجه جابجایی خودرو خواهید شد. 
هشدار ضعیف شدن باتری: دستگاه‌ ردیاب f150 وایزر دارای یک باتری داخلی است که در صورت قطع برق خودرو قادر به ادامه کارکرد خود می ‌باشد. در شرایطی که باتری درون دستگاه وایزر ضعیف گردد بلافاصله به تلفن همراه گیرنده اطلاع‌ رسانی خواهد شد. 
هشدار ضربه: این یکی از ویژگی‌ های دستگاه ردیاب F150 است که مشابه عملکرد یک دزدگیر اتومبیل عمل می ‌کند. یعنی در صورت وارد شدن ضربه به وسیله‌ ی نقلیه به صاحب خودرو هشدار می ‌دهد.
هشدار باز شدن درب خودرو: در صورت باز شدن درب خودرو توسط افراد غیر مجاز پیغام هشدار به شما فرستاده می‌ شود. 
هشدار روش شدن وسیله ‌ی نقلیه به صورت غیر مجاز: علاوه بر دریافت هشدار در زمان ضربه و باز شدن درب خودرو، اگر سارق یا هر فرد دیگری بتواند خودرو را روشن نماید بلافاصله صاحب خودرو مطلع می ‌شود. 
هشدار سرعت غیر مجاز: دستگاه ردیاب F150 وایزر می‌ تواند در هر موقعیتی سرعت وسیله ‌ی نقلیه را به گیرنده‌ ی خود ارسال نماید. این قابلیت برای والدینی که نگران رانندگی فرزندان نوجوان خود هستند یا صاحب خودرویی که وسیله‌ ی خود را به فرد دیگری امانت داده است مفید خواهد بود. 
امکان قطع و وصل برق وسیله ‌ی نقلیه: در صورتی که متوجه شده ‌اید خودروی شما به سرقت رفته است یا توسط افرادی که صلاحیت ندارند در حرکت است، می ‌توانید دستور قطع برق را به دستگاه ردیاب F150 ارسال نمایید. این دستگاه با دریافت این پیام، خودرو را در لحظه‌ ای که با سرعت کمتر از 30 کیلومتر در حرکت است خاموش می‌ کند و به راننده امکان حرکت دوباره نمی ‌دهد.
امکان دریافت هشدار SOS در صورت فشردن دکمه SOS در مواقع اضطراری: دستگاه جی ‌پی‌ اس F150 قابلیت تماس اضطراری SOS جهت درخواست کمک را دارد. این قابلیت روی دستگاه به رانندگان و صاحبان خودرو کمک می ‌کند که از نزدیکان خود کمک بگیرند. در ادامه درباره ‌ی این قابلیت توضیح خواهیم داد. 
امکان برقراری ارتباط صوتی با دستگاه: این قابلیت هم به صورت ارتباط صوتی یک ‌طرفه و هم ارتباط دو طرفه با اتصال به میکروفن و بلندگو امکان ‌پذیر است.
قابلیت اتصال به ماجول کنترل‌ کننده‌ ی قفل مرکزی وسیله‌ ی نقلیه جهت باز و بسته کردن درب خودرو: این ویژگی به شما این امکان را می ‌دهد تا از فاصله‌ ی دور درب خودروی خود را باز و بسته نمایید.
 
  ردیاب ضد سرقت خودرو 

معرفی قابلیت ارتباط صوتی در دستگاه ردیاب

همانطور که ذکر شد یکی از لوازم جانبی ردیاب وایزر آن را از سایر تولید کندگان GPS جدا می ‌کند ارتباط صوتی است. این قابلیت به صاحب وسیله‌ ی نقلیه اجازه می ‌دهد که با راننده ‌ی داخل خودرو ارتباط برقرار کنند. این یک ویژگی خوب در هنگام سرقت خودرو است که صدای سارق شنیده می‌ شود. همچنین قابلیت مورد علاقه افرادی است که می‌ توانند مکالمه‌ های غیر ضروری کارمندان را بشنوند. البته نصب ابزار صوتی در خودرو به تمایل و درخواست صاحب خودرو می ‌باشد و در صورت عدم تمایل نصب و راه‌ اندازی نخواهد شد. 

معرفی قابلیت SOS در دستگاه‌ های ردیاب وایزر

این علامت به باور برخی افراد اختصاری از مخفف Save Our Ship و Save Our Souls یک نشانه بین‌ المللی و به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. از این نشانه در میان کشتی‌ ها و وسایل ارتباطی مانند هواپیما و قطار که دچار حادثه شده ‌اند استفاده می ‌شود. SOS یک نشانه‌ ی استاندارد بین ‌المللی بی‌سیم است. استفاده از نشانه ‌ی SOS رسماً در سال 1908 مورد تصویب قرار گرفت. در حال حاضر نشانه‌ ی SOS یکی از کاربردی ‌ترین کلمه کوتاه برای درخواست کمک در همه حوادث به حساب می ‌آید. در ردیاب‌ GPS وایزر این امکان فراهم است که در شرایط اضطراری که باید سریعا برای کمک تماس بگیرید، به کمک شما خواهد آمد. با فشردن این دکمه متن پیش ‌فرض برای شماره‌ های اضطراری ثبت شده ارسال می‌ گردد.
 
ردیاب خودرو وایزر مدل f150 

مشخصات فیزیکی و ظاهری دستگاه F150

ابعاد خارجی دستگاه ردیاب F150 وایزر ارتفاع: 8/1 عرض: 5/58 عمق: 2/34 سانتی‌متر می ‌باشد و وزن آن 95 گرم است. ولتاژ ورودی 9-36 ولت و باتری پشتیبان 450 میلی ‌آمپر ساعت است. همچنین دمایی کارکرد آن -20 الی +65 درجه سانتی ‌گراد می‌ باشد.
 
هنگام خرید دستگاه ردیاب F150 به محتویات درون جعبه توجه فرمایید:
 
دستگاه ردیاب F150
دسته سیم اصلی
درب محل نصب سیم ‌کارت به همراه پیچ‌ گوشتی
میکروفن و سیم رابط آن
دکمه SOS
دفترچه راهنما
سیم کارت اعتباری
 
دقت فرمایید که موارد ذکر شده در بالا در جعبه ‌‌ی دستگاه F150 وایزر وجود داشته باشند و در صورت فقدان هر یک از موارد بالا قبل از خرید پیگیری لازم را از پشتیبانی شرکت صورت دهید و در صورت مشکل از خرید دستگاه خودداری فرمایید. برای استعلام قیمت ردیاب وایزر می توانید با مشاوران ما تماسح حاصل فرمایید.
 
قیمت ردیاب خودرو وایزر f150
 
برای کسب اطلاعات بیشنر می توانید از دیگر مقالات ما بازدید نمایید: 


:: برچسب‌ها: خرید ردیاب وایزر, ویژگی های ردیاب وایزر, مشخصات ردیاب وایزر, ردیاب وایزر f150, ردیاب ضد سرقت خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر
تیم پشتیبانی ردیاب وایزر همواره برای پاسخگویی به سؤالات و سهولت استفاده‌ ی کاربران در دسترس می‌ باشد. علی‌ رقم امکان تماس با شماره‌‌ ی پشتیبانی تیم وایزر، مطالعه ‌ی مقاله آموزش نصب ردیاب وایزر به شما کمک می ‌کند که مهم‌ ترین نکات کلیدی را در راه‌ اندازی اپلیکیشن سرو و سیم ‌کارت ردیاب خودرو متوجه گردید. البته اطلاع از این نکات، مراجعه به نمایندگی‌ های مجاز فروش و نصب ردیاب وایزر را که در سراسر کشور حضور دارند، کم‌ اهمیت نمی ‌پندارد، بلکه صرفا جهت افزایش آگاهی شما رانندگان و صاحبان وسایل ‌نقلیه ‌ای می ‌باشد که قصد خرید و استفاده از دستگاه ردیاب را دارید.
قبل از پاسخگویی به مهم ‌ترین سؤالات احتمالی که ممکن است برای کاربران پیش آمده باشد، باید بدانید که هر دستگاه ردیاب وایزر به یک سیم ‌کارت نیاز دارد که باید به درستی در محل خود قرار گیرد. این سیم ‌کارت می‌ تواند از هر شرکت مخابراتی خریداری گردد. اما در ادامه نکاتی را در رابطه با سیم ‌کارت ردیاب آورده‌ ایم که می‌ تواند برای شما مفید باشد. به‌ علاوه دستگاه‌ های ردیاب وایزر به‌ کمک اپلیکیشن سرو و به‌ صورت اینترنتی یا پیامکی ارتباط دارند که درباره ‌ی نحوه‌ ی عملکرد آن‌ ها هم می‌ خوانید. برای نحوه فعال کردن سیمکارت باید توضیحات مربوطه در دفرچه را مطالعه نمایید.
 

آموزش نصب ردیاب وایزر 

نحوه‌ی فعال‌ سازی سیم‌ کارت هدیه دستگاه ردیاب وایزر

درحال حاضر گروه وایزر به همراه دستگاه ردیاب خودرو یک سیم‌ کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌ دهد. این سیم‌ کارت صرفا هدیه‌ خرید دستگاه ردیاب خودور می‌ باشد و مشتری ملزم به استفاده از سیم‌کارت هدیه نیست. امّا در صورتی ‌که بخواهد از سیم‌ کارت هدیه استفاده نماید می‌ بایست با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و ارائه‌ سیم‌ کارت و کارت ملّی خود، اقدام به فعّال‌ سازی آن نماید. درصورتی که مایل باشد از سیم‌ کارت شخصی خود استفاده نماید، باید مطمئن شود که تاکنون، سیم‌ کارت بر دستگاه ردیاب دیگری نصب نگردیده است. در صورتی که در‌ گذشته سیم‌ کارت یک‌ بار بر ردیاب دیگری فعال شده است، قبل از اتّصال به دستگاه ردیاب و اپلیکیشن سرو، با تیم پشتیبانی تماس گرفته که اقدامات لازم را جهت راه‌ اندازی مجدّد انجام دهند. البته دقت نماید نحوه ی فعال سازی جی پی اس همراه اول و ایرانسل با هم متفاوت می باشد.
 

نحوه فعال کردن سیمکارت هدیه ی وایزر

امنیت سیم‌ کارت دستگاه ردیاب وایزر

گروه وایزر جهت حفظ امنیت اموال مشتریان و حفظ حریم خصوصی، تمهیدات بی‌ شماری در نظر گرفته است. به‌ طور مثال اپلیکیشن سرو اجازه ‌ی تعریف هر دستگاه را فقط به یک کاربر می‌ دهد. بنابراین باید صاحب خودرو، تنها از طریق یک تلفن‌ همراه از اپلیکیشن سرو استفاده نماید. همچنین یکی دیگر از موارد امنیتی سیستم، عدم تغییر سیم‌ کارت به‌ کار رفته در دستگاه ردیاب ماشین است. به‌ عبارتی اگر صاحب خودرو قصد تغییر سیم‌ کارت دستگاه ردیاب را داشته باشد باید با تماس با بخش پشتیبانی شرکت وایزر، اقدام به تعویض سیم‌ کارت نماید. 

ارتباط دستگاه ردیاب در دو حالت اینترنتی و پیامکی با تلفن ‌همراه

دستگاه ردیاب وایزر در دو حالت اینترنتی و پیامکی با اپلیکیشن سرو ارتباط برقرار می ‌کند. اگر در حالت پیامکی باشد، هزینه‌ ی انتقال اطلاعات تنها به هزینه ‌ی پیامک منحصر می ‌شود. در این حالت ارتباط با دستگاه ردیاب خودرو داخل خودرو، به‌ صورت مستقیم و از طریق پیامک برقرار است. 
 

وایزر چیست 

مراحل تعریف دستگاه ردیاب در حالت پیامکی اپلیکیشن سرو

تعیین رمز عبور برای حفظ حریم خصوصی
تعیین نوع محصول با انتخاب مدل دستگاه ردیاب از بین گزینه ‌ها
ثبت دستگاه با وارد نمودن شماره‌ ی سیم ‌کارت داخل دستگاه ردیاب و شماره‌ ی تلفن ‌همراه کاربر
با ورود اطلاعات مراحل قبلی، اتصال بین دستگاه ردیاب و اپلیکیشن برقرار خواهد شد. فرایند نصب دستگاه چندان سخت و زمان ‌بر نیست ولی مستلزم رعایت همه ‌ی نکات است. برای عبور از همه‌ ی موارد و نصب کامل دستگاه، شارژ بودن تلفن ‌همراه کاربر و سیم‌ کارت دستگاه لازم است. در غیر ‌این صورت فرایند نصب به‌ طور کامل صورت نمی‌ گیرد. 
در صورتی که به هر دلیلی اپلیکیشن سرو از تلفن‌ همراه پاک شده باشد و شما قصد نصب مجدداً آن‌ را دارید با وارد نمودن کد 15 رقمی مخصوص دستگاه ردیاب که کدهای دستوری ردیاب خودرو هستند، می ‌توانید برای بار دوم اپلیکیشن را راه‌ اندازی کنید. در صورت مشاهده ‌ی هر نوع مغایرت، سیستم سرو اجازه‌ی اتصال نخواهد داد. تیم پشتیبانی سرو جهت امنیت وسایل نقلیه راه نصب یک دستگاه بر چندین تلفن‌ همراه را محدود کرده است. در چنین شرایطی باید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه‌ ی اطلاعات هویّتی خود اقدام به راه‌ اندازی مجدد نمایید. 
درحالت اینترنتی، اطلاعات دستگاه ردیاب و اپلیکیشن از طریق سرورهای تیم وایزر تحلیل و به اپلیکیشن منتقل می ‌شود. این سرورها اطلاعات را تا 1 سال نگهداری می ‌نمایند. هزینه‌‌ ی اشتراک در حال حاضر به ‌صورت مدت زمان‌ های متفاوت از سوی مصرف ‌کننده به شرکت پرداخت می ‌شود که جهت نگهداری اطلاعات بر سرورهای شرکت وایزر می ‌باشد. از آنجایی که شرکت وایزر سعی بر رضایت مشتریان دارد، هزینه‌ ی یک ‌سال اول اشتراک اینترنتی برای مشتریان رایگان خواهد بود. از ابتدای سال دوم مشتریان وایزر می ‌توانند از اپلیکیشن سرو به حالت پیامکی استفاده کنند یا با پرداخت هزینه‌ ی تمدید اشتراک وایزر همچنان از حالت اینترنتی بهره‌مند شوند. 

در چه زمان‌ هایی باید سیم ‌کارت دستگاه ردیاب شارژ باشد؟ 

درصورت استفاده از اپلیکیشن سرو باید همواره سیم ‌کارت دستگاه ردیاب وایزر شارژ باشد. اطمینان از شارژ همیشگی سیم‌ کارت یک ضرورت مهم است زیرا با اتصال به اینترنت می ‌توانید به‌ صورت آنلاین و لحظه ‌ای خودروی خود را ردیابی کنید. با اتمام شارژ اینترنت، عملا اتصال آنلاین به سیستم موقعیت ‌یاب ماهواره ‌ای قطع می ‌گردد. در چنین شرایطی البته قادر خواهید بود که با تماس با شماره ‌ی سیم‌ کارت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو، پیامک ردیاب را دریافت نمایید. در هر صورت از شارژ پولی و شارژ اینترنتی دستگاه ردیاب غافل نشوید. 

مسیر دانلود، نصب و آپدیت مجاز اپلیکیشن سرو

گروه وایزر و تیم تحقیقات و پشتیبانی آن همواره در تلاش است که مشتریان از بهترین امکانات نرم ‌افزار ردیابی بهره‌مند گردند. از این رو جهت استفاده از آخرین ویژگی ‌ها و تنظیمات اپلیکیشن می ‌توانید با جستجوی کلیدواژه‌ ی سرو و یا Sarv در اپلیکیشن کافه ‌بازار (برای نسخه ی اندروید) و در اپلیکیشن سیب اپ (برای نسخه ‌ی iOS) یا وب سایت وایزر آخرین نسخه را دانلود نمایید. 
بهتر است اپلیکیشن ردیاب وایزر را تنها از طریق وب سایت رسمی وایزر و یا کافه ‌بازار و سیب اپ نصب نمایید. جستجوی اپلیکیشن ردیاب سرو از سایت ‌های دیگر و همچنین انتقال فایل نصبی از طریق بلوتوث، اشکال در استفاده از آن را ممکن است به‌ همراه داشته باشد.
البته ارائه این اطلاعات در این مقاله توجیح این مسئله نمی ‌باشد که صاحبان خودرو، شخصا اقدام به نصب این دستگاه نمایند. امیدواریم با مطالعه‌ ی این مقاله، آگاهی کامل‌ تری نسبت به سیستم اپلیکیشن سرو و ردیاب وایزر بدست آورده باشید. مجموعه ‌ی کاوشکام با تجربه‌ ی 25 ساله در زمینه ‌ی هوشمند سازی و ایجاد امنیت وسایل نقلیه و همکاری با تیم فروش و پشتیبانی وایزر شما را در نگهداری از وسایل‌ نقلیه ‌تان یاری می ‌رساند.
 
 
طریقه نصب جی پی اس وایزر
 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: نصب ردیاب وایزر, آموزش نصب ردیاب وایزر, خرید و نصب ردیاب وایزر, طریقه ی نصب ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

دزدگیرهای ماهواره ای F100-R وایزر به چه صورت کار می کنند؟

ردیاب جی ‌‌‌پی ‌‌اس F100-R وایزر مناسب ردیابی‌ همه ‌‌ی خودروها و موتور‌‌سیکلت ‌‌‌های ایرانی و خارجی است. این رد‌‌یاب به ‌عنوان یک دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌ای با امکانات برنامه ‌‌ریزی شده‌‌ ی متنوع است که در وسایل نقلیه به‌‌ راحتی نصب می‌‌ شود و قابلیت ‌‌های متنوع آن به صاحب خودرو امکان نظارت کامل را بر روی وسیله ‌‌ی نقلیه می ‌‌دهد. در این مقاله می‌‌ توانید همه ‌‌‌ی اطلاعات ضروری درباره‌‌ ی ردیاب خودرو وایزر مدل f100 را بخوانید.

تفاوت دزد‌‌گیر معمولی با دستگاه‌‌ ردیاب GPS

در حال حاضر دلیل عمده‌‌‌ ی افزایش استفاده از دستگاه رد‌‌یاب خودرو وایزر در وسایل نقلیه، اطمینان از یافتن آن‌ ها بعد از سرقت است. در حقیقت سیستم‌‌‌ های ردیابی در خودرو و موتورسیکلت به‌ عنوان دستگاه بازیابی وسیله‌ ی نقلیه بعد از سرقت احتمالی محبوبیت دارند. برخلاف دستگاه‌‌ های دزد‌‌گیر معمولی که تنها عامل بازدارنده است، با نصب ردیاب GPS، پلیس می ‌‌‌تواند به راحتی اطلاعات موقعیت‌ ارسال شده توسط ردیاب نصب شده بر روی خودرو را دنبال کرده و خودروی سرقت شده را در کم‌ ترین زمان و بدون اتلاف وقت پیدا کند. بنابراین در بین فناوری های جدید، دستگاه ردیاب جی ‌‌پی ‌‌اس بهترین ابزار کمک به پلیس و صاحب خودرو جهت حفاظت از وسایل نقلیه شناخته شده است. 
 

دزدگیر وایزر و جی پی اس وایزر 

امکان ویژه‌ی ردیابی لحظه ‌‌ای F100-R، بدون محدودیت مکانی

با کمک ردیاب خودرو وایزر مدل f100 صاحب خودرو می ‌‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودرو یا موتورسیکلت خود اطلاع دقیق به دست آورد. این اطلاعات نیازی به حضور در کنار وسیله ‌‌ی نقلیه ندارد بلکه صاحب خودرو در هر محدوده‌‌ ی جغرافیایی که باشد، تنها با اتصال به شبکه اینترنت و یا توسط پیامک اطلاعات را دریافت می ‌‌‌نماید. این اطلاعات در قالب هشدارهای گوناگون، لحظه‌‌ ی سرقت یا در صورتی که خودرو در اختیار فرد دیگری باشد قابل دریافت است. هشدار می ‌‌تواند شامل مواردی مانند ضربه، روشت شدن خودرو، سرعت خودرو، مسیر طی شده، خروج از محدوده‌‌ ی جغرافیایی، وضعیت باتری و غیره باشد.
هرگونه ضربه و جابه ‌جایی خودرو هشداری به صاحب آن ارسال می ‌شود. صاحب خودرو این هشدار را از طریق یک پیامک متنی یا از طریق اپلیکیشن سرو دریافت می‌‌ نماید. بلافاصله صاحب خودرو با ارسال درخواست، بر روی نقشه، مسیر خودرو را به صورت دقیق و با کم ‌ترین خطا می‌‌تواند ببیند و نهایتا محل دقیق توقف خودرو را پیدا کند. از طریق این رد‌‌یاب مخفی‌‌گاه سارق یا باند سرقت برای صاحب خودرو و پلیس آگاهی قابل شناسایی خواهد بود. البته صاحب خودرو می ‌‌‌تواند در هر لحظه با ارسال یک درخواست از طریق اپلیکیشن سرو، خودرو را در حین حرکت خاموش نماید به ‌‌طوری که راننده نتواند آن را دوباره روشن کند. همچنین زمانی که صاحب خودرو مجبور است آن را به فرد دیگری امانت دهد، رد‌‌یاب جی پی اس وایزر بهترین ابزار قابل اعتماد پایش خواهد بود. 

ابعاد کوچک و نصب آسان رد‌‌یاب F100-R وایزر

رد‌یاب ماهواره ‌‌ای بر خلاف دزد‌‌گیر‌‌ معمولی که قابل رویت است، باید آن قدر کوچک باشد که به راحتی در قسمتی که سارق نتواند تصور کند نصب شود و اطلاعات حرکت خودرو را به ‌‌طور مخفیانه به صاحب خودرو ارسال نماید. ردیاب جی پی اس F100-R دائما داده‌‌‌ ها (طول و عرض جغرافیایی) را به‌ عنوان موقعیت وسیله‌ ی نقلیه ارسال و اپلیکیشن سرو به بهترین نحو نمایش می ‌‌‌دهد. این دستگاه در ابعاد کوچکی طراحی شده تا در خودرو به راحتی و دور از چشم سارقین نصب شود و به طور مداوم وسیله‌‌‌ نقلیه‌‌‌ ی در حال حرکت را نظارت کند و نهایتا وضعیت خودرو را بر اساس نوع درخواست صاحب خودرو گزارش دهد. 
 
 
ردیاب ماهواره ای موتور سیکلت و ماشین وایزر

دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای و رد‌‌یاب جی ‌‌پی‌‌ اس چگونه کار می‌‌کنند؟

هنگامی که درخواست توسط کاربر به سیم‌‌‌کارت دستگاه ردیاب GPS ارسال می ‌‌‌شود، سیستم به‌ طور خودکار یک پاسخ به درخواست تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌ کند. صاحب خودرو می ‌‌تواند که درهنگام ارسال درخواست موقعیت وسیله نقلیه ی خود از لحاظ مکانی در هر جای دنیا باشد.
نحوه‌‌ ی کار ردیاب جی پی اس به این صورت است که با استفاده از تعدادی ماهواره که در مدارهای دور زمین قرار گرفته ‌‌‌‌اند اطلاعات دقیقی از مکان و موقعیت خودرو را برای شما ارسال می ‌کند. ردیاب‌ ها با دریافت سیگنال حداقل از 3 ماهواره برای محاسبه ‌‌‌ی طول و عرض جغرافیایی یا حداقل 4 ماهواره برای محاسبه موقعیت سه بعدی یعنی طول، عرض و ارتفاع وسیله‌‌‌ ی مورد نظر به کار می ‌‌‌آیند. بنابراین جی پی اس یک فناوری مهم برای تشخیص موقعیت مکانی هر فرد و یا وسیله ‌‌‌ی نقلیه در حال حرکت است.

مزایای استفاده از رد‌‌یاب وایزر مدل F100-R

ردیاب F100-R وایزر با وزن 70 گرم یک دستگاه ردیاب جی پی اس کوچک است که می ‌تواند به‌عنوان مکمل دزد‌‌گیر خودرو به کار آید. ابعاد کوچک آن باعث می ‌‌شود به راحتی در وسایل نقلیه نصب و پنهان شده و به ‌‌عنوان ابزاری بازیابی ‌‌کننده‌‌ ی خودرو یا موتور‌‌سیکلت پس از سرقت به ‌‌کار آید. این دستگاه دارای سنسور GPS و در حداقل زمان ممکن اطلاعات را با دقت مکانی بالا ارسال می ‌‌‌کند. همچنین این دستگاه به راحتی و بدون محدودیت مکانی، خودرو را ردیابی می‌‌‌ کند. هنگام قطع باتری خودرو با ارسال هشدار، از شارژ باتری داخلی استفاده می ‌‌‌کند، بنابراین اگر سارق باتری خودرو را قطع نماید همچنان تا چندین ساعت این دستگاه موقعیت خودرو را نمایش می ‌‌‌دهد و با صاحب خودرو ارتباط برقرار خواهد کرد. به ‌‌علاوه صاحب خودرو می ‌‌‌تواند هشدارهای متنوعی را در اپلیکیشن سامانه ردیابی وایزر (سرو) تعریف و درخواست نماید، مانند ارتباط صوتی با داخل خودرو (در صورت لزوم) یا متوقف نمودن خودرو از فاصله‌‌ ی دور. نصب این دستگاه بسیار آسان است اما پیشنهاد ما این است که حتما از نمایندگی‌ های معتبر وایزر جهت نصب ردیاب وایزر استفاده نمایید تا از گارانتی یک ساله محصول و راهنمایی نمایندگان رسمی تیم وایزر بهرهمند شوید. 
 

قیمت ردیاب جی پی اس f100r وایزر 

استفاده از رد‌‌یاب وایزر در آینده

تیم وایزر با تجربه 25 ساله شرکت مادر خود یعنی گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال 1395 دستگاه‌‌‌ ردیاب وایزر را جهت ردیابی خودرو و موتورسیکلت ارائه نمود و در سال‌ های آینده قصد دارد محصولات خود را با کیفیت بالاتر و استاندارد جهانی در زمینه‌‌‌ های گسترده ‌‌تری عرضه نماید. تیم وایزر هم‌‌‌ اکنون محصولات با کیفیت و مناسب خودروهای ایرانی و خارجی و همچنین کلیه‌ ی موتورسیکلت‌‌ های لوکس، مسابقه ‌‌ای و موتورسیکلت‌‌ های معمولی را تولید و عرضه نموده و همیشه برای راهنمایی مشتریان وایزر در همه ‌‌ی شهرهای ایران آماده است. تیم پشتیبانی ردیاب وایزر متعهد است که همواره جهت رفع نیاز مشتری چه از نظر افزایش اطلاعات فنی و چه از نظر نحوه‌ی استفاده از دستگاه بهترین خدمات را ارائه دهد و به همین منظور روز به روز بر سهولت استفاده از اپلیکیشن می‌‌‌ افزاید و شرایط استفاده از آن را با کاهش هزینه‌‌ ی اینترنت (پیوستن به سامانه دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی) برای مصرف ‌‌کنندگان به صرفه‌ تر می ‌نماید. برای استعلا از قیمت ردیاب خودرو وایزر (قیمت جی پی اس وایزر) می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
 

جی پی اس خودرو وایزر و ردیاب جی پی اس مدل f100 
 
در این مقاله سعی کردیم درباه ی ردیاب وایزر f100r، قیمت ردیاب وایزر و پشتیبانی ردیاب وایزر را به طور دقیق بررسی کنیم همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:



:: برچسب‌ها: ردیاب F100-R وایزر, خرید ردیاب F100-R وایزر, نصب ردیاب F100-R وایزر, جی پی اس F100-R وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

راهنما و آموزش نصب ردیاب خودرو وایزر

در این مقاله آموزش نصب جی پی اس خودرو، راه اندازی جی پی اس خودرو و نحوه استفاده از جی پی اس خودرو را به صورت دقیق بررسی می کنیم. 
 
آموزش نصب ردیاب روی خودرو 

مراحل نصب دستگاه ردیاب F150 بر روی وسیله‌ نقلیه

مرحله اول: اتصال سیم اصلی به سوکت دستگاه (نحوه سیم کشی ردیاب خودرو)
جهت آموزش نصب ردیاب وایزر ابتدا دسته سیم اصلی دستگاه را در صورت صحت کامل سیم ‌ها، به ‌طور کامل در درون سوکت دستگاه ردیاب وارد نمایید. بر بدنه ‌ی هر سیم، برچسبی وجود دارد که نشان ‌دهنده ‌ی این است که به کدام سوکت وصل گردد. 
سیم مشکی با برچسب (GND (Line 14 و سیم قرمز با فیوز و برچسب (12/24v (Line 15 و سیم نارنجی با برچسب (ACC (Line 13 را به ترتیب به سر منفی و مثبت باتری خودرو و ACC پشت سوئیچ متصل نمایید.
مرحله دوم: نحوه‌ی نصب کلید هشدار SOS دستگاه ردیاب
SOS یک علامت بین ‌المللی به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. در صورت آنکه می‌ خواهید کلید هشدار SOS را نصب و فعال نمایید، اکنون می ‌توانید کلید SOS را به وسیله‌ ی سیم مشکی متصل به آن، به دسته ‌ی سیم اصلی (سیم مشکی و سفید کوتاه) متصل نمائید.
مرحله سوم: طریقه و روش نصب رله قطع برق دستگاه GPS
رله (Relay) برای قطع و وصل جریان برق به‌ کار می ‌آید. از این کلید برای وسایل زیادی در منزل استفاده می ‌شود. اما اتصال آن در دستگاه ردیاب خودرو به جهت خاموش نمودن خودرو از راه دور می ‌باشد. برای اتصال رله قطع برق خودرو، سیم زرد (Relay (Line 9 را به سیم تحریک رله (سیم ضخیم زرد رنگ) متصل نمایید. همچنین سیم سفید رنگ رله را به سر مثبت باتری 12 ولت و سیم سبز رنگ رله نیز به خط استارت خودرو متصل کنید. 
مرحله چهارم: طریقه فعال‌ سازی قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو توسط دستگاه GPS
در مراحل نحوه فعال سازی جی پی اس خودرو، برای آنکه از باز شدن درب خودرو مطلع گردید لازم است سیم سبز رنگ با خط باریک سفید (Input (Line 6 را به ورودی درب یا لادری خودرو متصل نمایید. 
 
آموزش نصب جی پی اس ماشین و نحوه نصب جی پی اس خودرو 

مرحله پنجم: نحوه فعال ‌سازی قابلیت ارتباط صوتی 
 
مراحل فعال کردن جی پی اس خودرو، در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ارتباط صوتی باید میکروفن (درصورت تمایل بلندگو) را نصب نمایید. برای نصب میکروفن در خودرو باید فیش نری 3/5 میلی‌ متری را به بدنه دستگاه متصل نمایید. سپس سوکت دو سیمه (سیم‌ های قهوه‌ای و مشکی رنگ) از این دسته سیم را به میکروفن (موجود در جعبه دستگاه) متصل کنید.
همچنین درصورت تمایل به نصب بلندگو، به ‌طور جداگانه یک عدد بلندگو با فیش خروجی 3/5 میلی ‌متری تهیه نموده و آن را به فیش مادگی 3/5 میلی‌متری (سیم‌ های طوسی و مشکی) از این دسته سیم متصل نمائید.
مرحله ششم: نحوه نصب کنترل کننده قفل مرکزی دستگاه جی‌ پی‌ اس F150
قطعه کنترل ‌کننده‌ ی قفل مرکزی برای صدور دستور به خودرو برای قفل و باز کردن درب خودرو به ‌کار می‌رود. این ویژگی به راننده کمک می ‌کند که در صورت سرقت خودرو دستور قفل شدن درب ‌ها را از راه دور به خودرو بدهد. در صورت تهیه ماجول کنترل ‌کننده قفل مرکزی، سیم زرد رنگ با خط باریک سفید با برچسب (Output1 (Line 7 و سیم سفید‌رنگ با خط‌ باریک قرمز (Output2 (Line 8 مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم‌ کارت مطمئن شوید و سپس روی دستگاه جی‌ پی‌ اس F150 قرار دهید و در نهایت ردیاب آماده است که به سامانه سرو متصل شود.
تیم وایزر در همه ‌ی دستگاه‌هایی که به فروش می ‌رساند دفترچه راهنمای نصب به زبان فارسی قرار داده است که علاوه بر توضیحات بالا با تصاویر و دیاگرام مراحل نصب دستگاه ردیاب را برای شما ساده‌ تر می ‌گرداند. 
لازم به ذکر است که نسخه‌ ی PDF دفترچه راهنمای دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 بر روی وب سایت وایزر موجود می ‌باشد.
 

طریقه نصب جی پی اس وایزر
 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: نصب ردیاب وایزر, آموزش نصب ردیاب وایزر, مراحل نصب جی پی اس وایزر, خرید ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

بهترین ردیاب ماشین چه مشخصاتی دارد؟

امروزه شاهد این هستیم که تعداد سرقت انواع ماشین در شهرهای بزرگ، بسیار زیاد شده و از این رو تهیه و نصب بهترین ردیاب خودرو می ‌‌تواند برای هر فردی در اولویت قرار گیرد. از این محصول در حال حاضر استفاده‌ های زیادی می‌شود که بیشترین استفاده را بر روی خودروها، موتورسیکلت ‌ها، حیوانات خانگی و اشخاص دارد اما در این مقاله برای آشنایی هر چه بیشتر شما، به معرفی مشخصات بهترین جی پی اس خودرو موجود در بازار خواهیم پرداخت.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو وسیله ‌ای کوچک و سیم کارت‌خور است که بر روی ماشین نصب می ‌شود و با ردیابی ماشین، صاحب خودرو را از محل آن با خبر می ‌کند. با توجه به این موضوع اگر بهترین ردیاب ماشین که کیفیت خوبی داشته باشد را تهیه کنید، می ‌توانید از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. در موارد زیادی دیده شده است که فردی ماشین گران‌ قیمتی خریده اما برای تهیه‌ ی بهترین شرکت ردیاب خودرو تعلل کرده و بعد از مدت زمانی خودروی ایشان به سرقت می ‌رود ولی متاسفانه هر پشیمانی، نوش داریست پس از مرگ سهراب؛ توجه داشته باشید که این ردیاب بر روی هر وسیله ‌ی نقلیه‌ ای اعم از ماشین‌ های سنگین، ماشین ‌های سبک و همچنین موتورسیکلت قابل نصب می‌ باشد.
 
 
بهترین برند جی پی اس خودرو

نحوه‌ی کار ردیاب خودرو

شما می‌توانید ردیاب ماشین را در هر اتومبیل و حتی موتورسیکلتی نصب کنید. به خاطر اندازه‌ ی کوچک جی پی اس خودرو، این وسیله نه تنها برای اتومبیل بلکه برای دوچرخه و یا موتورسیکلت نیز قابل استفاده می‌ باشد. پیشنهاد می ‌کنیم که ردیاب خودرو را در محلی دور از چشم و دسترسی نصب کنید تا در صورت سرقت و به راحتی قابل مشاهده و از مدار خارج کردن نباشد. در واقع نحوه ‌ی کار ردیاب خودرو براساس جی پی اس و سیم کارتی است که در درون آن قرار می ‌گیرد. موقعیت مکانی توسط جی پی اس دریافت می‌ شود و توسط سیم کارت برای صاحب خودرو فرستاده می‌ شود.

طریقه‌ ی نصب ردیاب خودرو

نحوه ‌ی نصب ردیاب جی پی اس ماشین (بهترین gps خودرو) به نوع خاص دستگاه ردیاب بستگی دارد. در حالت عادی انواع ردیاب‌ های خودرو با متصل شدن به سیستم برق خودرو شروع به کار می ‌کنند، اما در مواردی ردیاب‌ های خودرو دارای باتری‌ های داخلی قدرتمندتری هستند که می ‌توانند این دستگاه ‌ها بدون نیاز به تامین برق خارجی به صورت آهنربایی به وسیله ‌ی نقلیه مانند خودرو متصل شده و تا زمانی که شارژ داخلی آن ها پاسخ‌ گوی عملکرد دستگاه ردیاب باشد برای صاحب ردیاب اطلاعات موقعیتی را ارسال کند.هنگام خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب یک برگه ‌ی راهنما در درون بسته بندی آن وجود دارد تا به شما نحوه‌ی نصب اتصالات ردیاب را آموزش دهد. پیشنهاد ما همیشه سپردن این کار به نمایندگی ‌های معتبر نصب، نصاب‌های حرفه‌ای و نهایتا شخص خریدار ردیاب که قصد نصب بر روی خودروی خود را دارند، می ‌باشد؛ البته آن هم با داشتن دانش حداقلی از حوه‌ ی کار با برق خودرو.

مشخصات بهترین ردیاب خودرو

برای خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران باید توجه داشته باشید که دقت این ردیاب چگونه می ‌باشد. معمولا ردیاب ‌های موجود در بازار دقتی حدود ۵ متر داشته یعنی موقعیتی که نشان می ‌دهد احتمال دارد حداکثر دارای ۵ متر خطا باشد، از آنجایی که ممکن است شما به دقت کمتر یا بیشتری از این ردیاب نیاز داشته باشید، باید به دقت آن در هنگام خرید توجه کنید. همچنین ردیاب‌های ماشین از نظر منبع تغذیه به دو دسته تقسیم می ‌شوند. یک نوع از آن‌ها به برق خودرو وصل می‌شود که به هیچ عنوان از کار نمی‌افتد ولی نوع دیگر ردیاب برق خود را از طریق باطری تأمین می‌کند که طبیعتا بهترین gps برای ماشین از این نظر، مورد اول می‌باشد. زیرا ردیاب ‌هایی که با باطری کار می ‌کنند حداقل یک روز توانایی کارکرد دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند.
یکی دیگر از مشخصات بهترین ردیاب ماشین، ابعاد دستگاه، استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر، ارتباط صوتی با داخل خودرو، هشدار در صورت جا به جایی ماشین به صورت خاموش، ردیابی لحظه ‌ای خودرو با موبایل، آنتن ‌دهی در تمامی نقاط کشور و امکانات جانبی آن می ‌باشد.
 
 
بهترین برند ردیاب خودرو

امکانات ردیاب خودرو

همانطور که در بالا ذکر شد داشتن امکانات جانبی ردیاب یکی از مشخصات بهترین مارک جی پی اس خودرو می باشد، که این امکانات شامل دکمه‌ی کمک اضطراری برای درخواست کمک در موقعیت اضطراری، اپلیکیشن فارسی کنترل ردیاب به صورت اندروید و iOS، امکان متوقف کردن خودرو با موبایل از فاصله‌ی دور، هشدار سرعت و حرکت غیرمجاز می ‌باشد. توجه داشته باشید که هر چه مدل ردیاب شما بالاتر باشد، نصب آن نیز پیچیده‌ تر می ‌شود و طبیعتا قیمت آن نیز گران‌ تر است.
 
معرفی بهترین ردیاب خودرو

هشدارهای ردیاب ماشین به چه صورت است؟

یکی دیگر از مشخصات بهترین ردیاب ماشین ارسال هشدارهای کم شدن باطری داخلی ردیاب، کنده شدن ردیاب از ماشین، روشن شدن خودرو و حرکت خودرو می ‌باشد که اگر ردیاب خریداری شده جزء بهترین ردیاب ماشین باشد، باید سریعا و در زمان بسیار کمی این هشدارها را به موبایل شما بفرستد. اصول کار بهترین ردیاب ماشین به گونه‌ ایست که ردیاب با استفاده از دو تکنولوژی اصلی خود یعنی GPS و سیم کارت، طول و عرض جغرافیایی خودرو را به دست می ‌آورد و این مختصات را به صاحب خودرو که شماره‌ ی خود را از قبل وارد این سیستم کرده است، ارسال می ‌نماید.

تهیه‌ی آسان بهترین ردیاب ماشین

با توجه به نیاز شدید افراد به ردیاب ماشین و همچنین کاربردی بودن این وسیله در زندگی ‌های امروزه، در حال حاضر انواع مختلف این محصول در بازار سنتی و فروشگاه‌ های مجازی موجود می ‌باشد. 
در هنگام خرید بهترین ردیاب ماشین توجه داشته باشید که هر چه پول بیشتری بدهید، طبیعتا محصول مورد نظر شما از کیفیت و ویژگی‌ های بیشتری برخوردار خواهد بود؛ البته این موضوع سبب نمی ‌شود که شما محصول بی ‌کیفیت را با قیمت بالا خریداری کنید؛ بلکه باید توجه کنید که نمونه ‌ی اصل ردیاب را از نمایندگی‌ های فروش بهترین ردیاب ماشین تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی معتبر برند آن توجه فرمایید. در هنگام خرید ردیاب خودرو از طریق سایت‌ های اینترنتی حتماً باید به نماد الکترونیک این سایت ‌ها توجه داشته باشید زیرا اگر این نماد وجود نداشت محصول عرضه شده کیفیت کافی را نخواهد داشت و بالعکس با قیمت بالایی نیز عرضه خواهد شد. شما برای استعلام قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
 
 
بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران 
 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: بهترین ردیاب خودرو, خرید ردیاب خودرو, مشخصات بهترین ردیاب خودرو, ردیاب وایزر, ردیاب جی پی اس خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

نحوه استعلام موتور سیکلت سرقتی و پیگیری وسایل نقلیه 

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب GPS مجهز نبوده و اکنون سرقت شده است و یا می‌ خواهید اطلاعات خود را در زمینه‌ی مراحل و چگونگی پیگیری خودروهای مسروقه و پیگیری اتومبیل سرقت شده بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می‌ کنند. بنابراینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده‌ اند در چه زمینه‌ ای تجربه دارند، وسیله ‌ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می‌ گردد. پلیس آگاهی می‌ گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می ‌گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده ‌اند چه می‌ شوند و چگونه در خیابان ‌ها تردد می ‌کنند؟ در ادامه‌ ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته ‌اند آشنا می شوید. در این مقاله این موارد را در مورد پی گیری خودروی سرقتی می ‌خوانید:
سرنوشت خودروهای سرقتی که هرگز پیدا نمی ‌شوند
نحوه‌ی عملکرد سارقان حرفه ‌ای با خودروهای تصادفی و سرقتی
سند نمره کردن خودروهای سرقتی توسط سارقان
خودروهایی که اوراق می ‌شوند
برای پیگیری خودروی های مسروقه به کجا مراجعه کنیم
استعلام خودروی های سرقتی از طریق سامانه پست یافته
کشف خودروهای مسروقه توسط ردیاب GPS وایزر
راه مطمئن برای پس گرفتن خودروی سرقتی از سارقان
 
استعلام وسایل نقلیه سرقتی و پیگیری اتومبیل سرقت شده 

سرنوشت خودروهایی که هرگز پیدا نمی‌ شوند

پلیس آگاهی اظهار می ‌دارد که محل بیش از 90 درصد از خودروهای سرقتی پیدا شده، پس از مدتی کشف می ‌شود اما در این میان خودروهایی هستند که هیچگاه پیدا نشده ‌اند. سرنوشت این خودروها چیست؟ چگونه از این خودروها برای تردد در معابر عمومی استفاده می ‌گردد؟ در این مقاله با نحوه‌ ی عملکرد برخی از سارقان حرفه‌ ای آشنا می‌ شوید که می ‌توانند هر نوع نشانه و شماره ‌ی موجود بر خودرو را مخدوش نمایند و به ‌راحتی به فروش برسانند. 

نحوه ‌ی عملکرد سارقان حرفه ‌ای خودروهای تصادفی و سرقتی

قبل از هر چیز باید بدانید که گروهی از سارقان هستند که به دو دسته از خودروهای مدل بالا و خودروهای تصادفی یا مدل پایین علاقه‌‌ دارند. به گفته ‌ی پلیس در استان البرز نحوه ‌ی عملکرد یک باند سرقت خودرو به این صورت بوده است که خودروهای تصادفی را خریداری کرده و در همان زمان اقدام به سرقت خودروی هم‌ رنگ و هم‌ شکل خودروی خریداری شده با مدل بالاتر می ‌نمودند. این سارقان با مخدوش کردن شماره خودرو، اسناد و مدارک مربوط به خودروی مسروقه با خودروی تصادفی، اقدام به فروش خودروی مسروقه ‌ای می ‌نمودند که مدل بالا و ارزشمند بود. در این فرایند اعضای باند سرقت هر یک عهده ‌دار قسمتی از مراحل سرقت هستند و در نهایت با شستشوی کامل خودروی مسروقه در کارواش آن ‌را به یک خریدار از همه جا بی‌ خبر به قیمت روز می ‌فروشند. در این روش خودروی مسروقه با پلاک و نمره‌ ی خودروی تصادفی در معابر در تردد خواهد بود. 
 
 
لیست خودروهای گمشده و پلاک های سرقتی
 

سند نمره کردن خودروهای سرقتی توسط سارقان حرفه ‌ای

همانطور که در بالا توضیح داده شد سارقان حرفه ‌ای با خرید یک خودروی مدل پایین یا تصادفی و هم‌ زمان سرقت یک خودروی مدل بالا به هدف خود می ‌رسند. آن‌ ها سند خودروی مدل پایین را با سند یک خودروی سرقتی جابه ‌جا می ‌کنند که به این عملیات به اصطلاح "سند نمره کردن" می‌ گویند. سارقان می ‌توانند با این عملیات، خودروی سرقتی را بدون آن که خریدار متوجه گردد، به فروش برسانند. 
این دسته از سارقان حرفه‌ ای با تعویض برخی از قسمت ‌های خودرو، مانند شاسی، تنه ی خودرو، پلاک و برخی قسمت ‌های دیگر که شماره دارند، با خودروی تصادفی احتمال شک و تردید را به صفر می ‌رسانند. با تعویض این قطعات کاملا شماره‌ ها با شماره ‌های درج شده در سند یکسان است. در این مرحله می ‌توان خودروی سرقتی را با سند جدید به فروش رساند. 
خودروهایی که اوراق می ‌شوند
دسته ‌ی دیگری از خودروها سرنوشت متفاوتی دارند. قطعات این دسته از خودروها از هم جدا شده و به دلالان فروخته می ‌شود. معمولا خودروهای گران ‌قیمت یا خودروهایی که به‌ یک ‌باره از میزان قطعات مصرفی آن در بازار کاسته می‌ شود، معمولا دچار چنین سرنوشتی می ‌گردند. این خودروها هم هیچگاه در خیابان ‌های شهر دیده نمی ‌شوند، بلکه در کمترین زمان ممکن قطعه قطعه می‌ شوند. این سرنوشت دو دسته از خودروهای مسروقه در ایران است که توضیح داده شد. اما برای پیگیری خودروهای مسروقه باید به مراکز قانونی مراجعه کنید. 
برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم؟ یا خودروی سرقتی چگونه کشف می شود؟
مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات
مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری
مراحل پیگیری سرقت خودرو های مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله ‌ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می ‌باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعا با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.
 
پیگیری سرقت خودرو و لیست ماشین های دزدیده شده 
 

استعلام خودروی سرقتی از طریق سامانه "پست یافته"

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می ‌توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی (استعلام ماشین سرقتی) به سامانه‌ ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می ‌توانید لیست خودروهای گمشده و پیگیری سرقت موتور سیکلت و ردیابی موتورسیکلت سرقتی را جستجو کنید. 

کشف خودروهای مسروقه توسط ردیاب GPS وایزر

اما راه حل دیگری وجود دارد که به صاحبان وسایل نقلیه کمک می‌کند تا خودروی مسروقه‌ ی خود را در مدت‌زمان کوتاه بیابند. به کمک دستگاه ردیاب GPS وایزر موقعیت دقیق خودرو و موتورسیکلت نمایش داده می‌ شود. سرعت حرکت و زمان توقف آن نیز نمایان خواهد بود. همچنین صاحب خودرو می ‌تواند آن‌ را در هر لحظه‌ای خاموش نماید و اجازه‌ی حرکت به سارق ندهد. امروزه بهترین وسیله ‌ی ضد سرقت در برابر سارقان حرفه ‌ای دستگاه ردیاب جی ‌پی‌ اس است که به کمک ماهواره‌ های موقعیت ‌یاب جهانی مکان و موقعیت وسایل نقلیه را نمایش می ‌دهند.

راه مطمئن برای پس گرفتن خودروی سرقتی از سارقان 

هرچند بسیاری از خودروهایی که سارقان برای رسیدن به اهداف مجرمانه ‌ی خود سرقت کرده و در محلی دورتر رها کرده‌اند توسط پلیس کشف می ‌گردد؛ ولی سرنوشت برخی از خودروها به همین جا ختم نمی ‌شود. برخی از این خودروها با سند نمره کردن دوباره به خریداران بی‌ خبر فروخته می‌ شوند و هیچگاه توسط پلیس کشف نمی ‌شوند زیرا با پلاک سرقتی و قطعات خودروی تصادفی در خیابان ‌ها تردد دارند. از طرفی دیگر برخی از خودروها نیز اوراق شده و دیگر هیچگاه به دست صاحبان اصلی خود بازنمی ‌گردند. در این میان تنها وسایل ‌نقلیه‌ ای که به ردیاب خودرو GPS مجهز شده ‌اند می ‌توانند از این نوع عملیات حرفه ‌ای سارقان جان سالم به ‌در برند و دوباره به دست صاحبان خود باز گردند. چرا که صاحبان خودروی دارای ردیاب ماهواره ای، می توانند با نصب اپلیکیشن وایزر همواره موقعیت مکانی خودروی خود را مشاهده کنند و نگرانی درباره سرقت خودرو خود نداشته باشند. 
 
استعلام دزدی موتور و استعلام موتور سرقتی 
 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:


:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, پیگیری سرقت خودرو, اعلام و پیگیری سرقت خودرو, مراحل پیگیری سرقت خودرو, ردیاب وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر
در دنیای امروز هزاران دلیل برای اجاره ی یک خودرو وجود دارد که نمی توان همه ی آن ها را در این مقاله برشمرد. ولی آن چه که اهمیت دارد این است که بازار اجاره ی خودرو داغ است و نسبت به گذشته توجه بیشتری به آن می شود. رشد تکنولوژی و افزایش امکانات در دسترس عموم، کمبود زمان و مشغله زیاد، افزایش لذت طلبی و یا توجه به زندگی تجملاتی و هزاران دلیل دیگر برای افزایش توجه به این نوع از مالکیت موقت وسایل نقلیه قابل بررسی است. اگر از دلایل افزایش توجه به این نوع استفاده از وسایل نقلیه بگذریم، می توانیم به جوانب دیگر این حوزه بپردازیم. از جمله سوالاتی که پیش می آید این است که برای امنیت خودروهای اجاره ای چه چاره ای اندیشیده می شود؟ 
 
مدارک مورد نیاز برای اجاره ی یک خودرو
 
در کل با تحقیق بر شرایط چندین شرکت اجاره دهنده متوجه شدیم که مشتریان این شرکت ها تنها افرادی نیستند که برای فعالیت های ضروری خود به یک وسیله ی نقلیه نیازمندند. بلکه دسته ای از مشتریان این حوزه سارقان حرفه ای هستند که خود را به عنوان مشتریان خوش حساب معرفی می کنند. به طور کلی دو عامل برای اجاره ی خودرو به مشتریان وجود دارد که بر مدارک اجاره خودرو تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل اجاره خودرو، با راننده و یا بدون راننده بودن آن است. اگر فرد اجاره کننده، خودرویی با راننده بخواهد، نیاز به پرداخت سند مالکیت نمی باشد. 
عامل دیگر قیمت خودروی مورد اجاره است که شخص اجاره کننده باید چکی متناسب با مبلغ کل خودرو به شرکت اجاره دهنده پرداخت نماید. علاوه بر این موارد لازم است به ازای هر روز اجاره هزینه ی آن را نیز بپردازد. 
 
 

ردیاب جی پی اس خودرو
 
این شرایط برای عموم افراد جامعه که از وسیله ی نقلیه برای رفع نیاز طبیعی خود استفاده می کنند وجود دارد. اما از آنجایی که خودرو از جمله کالاهای مهم و جذاب مورد توجه سارقان است در این حوزه هم وارد عمل شده اند و به عنوان مشتریان خوش حساب عمل می نمایند. 
بر اساس مصاحبه ی صورت گرفته با یک شرکت کرایه خودرو مشخص گردید همه خودروها به دستگاه های ردیاب جی پی اس مجهز هستند. طی صحبت تلفنی که با مدیریت این شرکت صورت گرفت بیان داشتند که همه خودروها به یک یا دو دستگاه جی پی اس مجهز هستند. مدیر این شرکت اضافه نمود که اکنون پس از 8 سال سابقه در حوزه ی کرایه خودرو، مشتریان وفادار و صادق را از اشخاص سودجو و سارقان تشخیص می دهیم که البته این قدرت تشخیص را مدیون تجارب منفی و سختی هستیم که در سال های اول بدست آورده ایم. در سال های نخست بارها خودروها را به افرادی کرایه دادیم که وسیله را پس از یک ماه اجاره به افراد ناشناس فروخته اند و ما هیچ گاه نتونستیم آن ها را پیدا کنیم. اما اکنون می دانیم که چگونه شرایط سوءاستفاده افراد سودجو را کاهش دهیم. اولین تجربه ی دزدی از خودروهای کرایه ی شرکت ما مربوط به 2 یا 3 هفته ی اول افتتاح شرکت می شود. مشتری مذکور هر ماه با تمدید به موقع، خود را مانند یک مشتری وفادار نشان می داد و خودرو را نزد خود نگاه می داشت اما در نهایت آن را به شخص دیگری فروخت بدون آن که ما بتوانیم وی را پیدا نماییم.
 
ردیاب جی پی اس خودروهای کرایه ای
 
به طور کلی ردیاب ضد سرقت جی پی اس دستگاهی پیشگیری کننده یا پس گیرنده برای خسارت های ناشی از سرقت خودرو در زمان کرایه خودرو و تشریفات می باشد که می توان در لحظات سرقت به کمک صاحب خودرو، شرکت های کرایه خودرو و شخص کرایه کننده بیاید. 3 عنصر اصلی در این حوزه شامل این افراد می شود که قرار است درباره منفعت نصب ردیاب خودرو برای هر کدام صحبت کنیم.
 
منفعت دستگاه ردیاب جی پی اس برای صاحبان خودرو
منفعت دستگاه ردیاب جی پی اس برای شرکت های کرایه خودرو
منفعت دستگاه ردیاب جی پی اس برای شخص کرایه کننده
 
به طور کلی سرقت خودرو در ایران به خصوص در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته و این احتمال وجود دارد که در زمان اجاره خودرو هم اتفاق بیافتد. با فرض بر این که شخص کرایه کننده همه ی اصول نگهداری از خودروی کرایه ای را رعایت کند اما احتمال سرقت توسط سارقان حرفه ای وجود دارد. علاوه بر این ها شکستن شیشه اتومبیل، جابجایی با جرثقیل و روشن شدن ناگهانی خودرو بدون اجازه ی راننده همگی به کمک یک دستگاه ردیاب قابل پیگیری است. 
با نصب یک دستگاه ردیاب GPS می توان احتمال سرقت خودرو را به صفر رساند زیرا در هر لحظه به صورت آنلاین و آفلاین مسیر حرکت خودرو را می توان مشاهده نمود. بنابراین صاحب خودرو یا شرکت کرایه دهنده با بررسی مسیر هایی که خودرو طی می کند و سرعت آن، خودرو را از خطرات احتمالی حفظ می کند. این نوع حفاظت برای اشخاص کرایه کننده که خودرو را بدون راننده کرایه کرده اند و مسئولیت همه جانبه ی نگهداری از خودرو بر عهده ی آن ها است، اطمینان خاطر می بخشد. چون می دانند در نهایت در صورت به سرقت رفتن خودرو به کمک دستگاه ردیاب جی پی اس قادر به یافتن مکان سارق هستند. به طور کلی هدف شرکت های اجاره ای و صاحبان خودرو از تجهیز خودرو به دستگاه های ضدسرقت GPS جبران خسارت و بازپس گیری خودرو می باشد و در زمان اجاره، اجاره کننده با خیال آسوده تر خودرو را تحویل بگیرد. 
در برخی از کشورها نصب دستگاه ردیاب مورد حمایت پلیس آن کشور و شرکت های بیمه قرار گرفته است و عموماً شرکت های کرایه خودرو و حتی عموم مردم اقدام به نصب یک دستگاه کوچک ضدسرقت در خودرو نموده اند. معمولاً عاملان فروش سیستم های ضدسرقت GPS تعهد می کنند که دستگاه های ردیاب جی پی اس با اتصال به سیستم ماهواره ای جهانی قادر به ردیابی دقیق خودرو خواهند بود و در صورت سرقت و جابه جایی بدون اجازه ی صاحب خودرو یا سرعت غیرمجاز و حرکت خارج از محدوده ی تعریف شده، امکان خاموش کردن خودرو وجود داشته و تا اطلاع وی اجازه ی حرکت به خودرو داده نشود. در این راستا تیم فروش ردیاب وایزر پیشنهادات متنوعی برای تجهیز خودروهای شخصی و خودروهای کرایه ای به دستگاه های ضدسرقت ماهواره ای دارد.
 
امکانات جانبی دستگاه ضدسرقت برای اجاره دهندگان خودروها
 
تاکنون یک تعریف کلی از دستگاه های ضدسرقت ارائه شد اما این دستگاه ها با توجه به مدل آن مواردی چون هشدار سرعت غیرمجاز، هشدار خروج از محدوده ی تعریف شده و امکاناتی جهت خاموش و روشن کردن خودرو از فاصله ی دور را فراهم می نماید. در این میان دستگاه های ردیاب وایزر با توجه به آن که از نظر قیمت جزء دستگاه های ارزان قیمت بازار هستند اما کیفیت سخت افزار دستگاه ردیاب و پشتیبانی بخش نرم افزاری محصول مورد توجه و رضایت مشتریان بوده است. ردیابی خودروهای اجاره ای در ایران به کمک ردیاب جی پی اس وایزر به راحتی در دستان شما قابل انجام می باشد.
 
نکته ی مهم در مورد تجهیز خودروهای کرایه ای به دستگاه های ضدسرقت GPS
 
قابل ذکر است که بارها پلیس آگاهی به مردم هشدار داده است که خودروهای خود را به بهترین شکل ممکن به ابزار ضدسرقت تجهیز کنید و در این میان به سارقان فرصت سوءاستفاده از اموال شخصی را ندهید. نصب GPS به شرکت های کرایه خودرو کمک می کند که همواره مسیر و سرعت خودرو را مشاهده کنند و در صورت تخلف راننده اقدامات لازم را انجام دهند. بدین جهت با نصب یک دستگاه GPS بر روی خودروهای شخصی کرایه ای مانند خودروهای لوکس خارجی، ون، کامیونت ها یا خودروهای شخصی و هر وسیله ی نقلیه ای که قصد کرایه آن را به دیگران دارید از امنیت آن مطمئن گردید.
 


:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, جی پی اس خودرو, دستگاه ردیاب, دستگاه جی پی اس, ردیاب ضد سرقت, سیستم ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

معرفی جدیدترین سیستم ردیاب خودرو

ردیاب، دستگاه کوچکی است که در وسایل نقلیه ، خودرو و موتورسیکلت ها قرار می گیرد و با کمک ماهواره های جی پی اس که در اطراف زمین هستند، موقعیت، سرعت و زاویه ی حرکت هر نوع وسیله ی نقلیه ای را نشان می دهد. باید توجه داشته باشید که ماهواره های جی پی اس دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملاً متفاوت دارند. در مقالات قبلی تفاوت نویگیشن و ردیابی را توضیح داده ایم. اگر وسیله ای برای مسیریابی می خواهید، دستگاه رهیاب خودرو یا نویگیشن به کار شما می آید. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتماً باید سیستم ردیاب را تهیه و نصب کنید. این دستگاه سخت افزاری آن قدر کوچک است که با کمی هوشمندی می توان در هر وسیله ی نقلیه ای چه وسایل نقلیه موتوری و چه ماشین های سنگین نصب و پنهان شود. بنابراین به هیچ وجه سارق نمی تواند با جستجوی ظاهری آن را پیدا کرده و از خودرو جدا سازد. به کمک سیستم ردیاب GPS می توانید در هر شرایطی موقعیت جغرافیایی خودرو را مشاهده کنید، پس دیگر هیچ نگرانی جهت به سرقت رفتن خودرو نخواهید داشت و حتی قادر خواهید بود که خودروی خود را به دوست، کارمند یا مشتری اجاره یا به امانت بسپرید. جدیدترین دستگاه ردیاب خودرو اطلاعات جغرافیایی را به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می کند. صاحب خودرو می تواند به کمک آن مکان و موقعیت خودرو را شناسایی کند و مسیر آن را از طریق تلفن همراه خود ببیند.

با توجه به توضیحاتی که داده شد شما با نصب دستگاه ردیاب خودرو GPS قادر خواهید بود که موقعیت جغرافیایی خودرو را بدست آورید و اطلاعات را از طریق اینترنت به گوشی خود منتقل نمایید. این امر بدین معنی است که شما به عنوان صاحب وسیله ی نقلیه هر لحظه و از هر فاصله ای بر موقعیت خودرو تسلط دارید. ردیابی خودرو در سفر، هنگام ماموریت کاری و ترددهای شهری به کمک شما می آید تا با خیال آسوده از خودروی خود فاصله بگیرید. با این ترفند در هر کجا، کنترل اموال خود را در اختیار خواهید داشت.

ما برای همه ی چیزهایی که در زندگی برای شان ارزش قائل هستیم، حاضریم هزینه  پرداخت کنیم. این هزینه هرچند ممکن است کمی سنگین باشد ولی برای حفظ اموال و دارایی های ارزشمندتر مان کاملاً عقلانی و ضروری است. دارایی هایی که اگر از دست بدهیم، همیشه حسرت آن را خواهیم خورد و هیچ گاه خود را جهت کوتاهی و بی مسئولیتی نخواهیم بخشید.

نحوه نصب دستگاه ردیاب خودرو

چنانچه یک دستگاه خریداری کرده اید و می خواهید نحوه نصب دستگاه ردیاب خودرو را بدانید می توانید مراحل ذیل را طی کنید:

ابتدا دسته سیم اصلی دستگاه را در صورت صحت کامل سیم ها، به طور کامل در درون سوکت دستگاه ردیاب وارد نمایید. بر بدنه ی هر سیم، برچسبی وجود دارد که نشان دهنده ی این است که به کدام سوکت وصل گردد.

سیم مشکی با برچسب (GND (Line 14 و سیم قرمز با فیوز و برچسب (12/24v (Line 15 و سیم نارنجی با برچسب (ACC (Line 13 را به ترتیب به سر منفی و مثبت باتری خودرو وACC پشت سوئیچ متصل نمایید.

SOS یک علامت بین المللی به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. در صورت آنکه می خواهید کلید هشدار SOS را نصب و فعال نمایید، اکنون می توانید کلید SOS را به وسیله ی سیم مشکی متصل به آن، به دسته ی سیم اصلی (سیم مشکی و سفید کوتاه) متصل نمائید.

رله (Relay) برای قطع و وصل جریان برق به کار می آید. از این کلید برای وسایل زیادی در منزل استفاده می شود. اما اتصال آن در دستگاه های ردیاب خودرو به جهت خاموش نمودن خودرو از راه دور می باشد. برای اتصال رله قطع برق خودرو، سیم زرد (Relay (Line 9 را به سیم تحریک رله (سیم ضخیم زرد رنگ) متصل نمایید. همچنین سیم سفید رنگ رله را به سر مثبت باتری 12 ولت و سیم سبز رنگ رله نیز به خط استارت خودرو متصل کنید.

برای آنکه از باز شدن درب خودرو مطلع گردید لازم است سیم سبز رنگ با خط باریک سفید (Input (Line 6 را به ورودی درب یا لادری خودرو متصل نمایید.

در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ارتباط صوتی باید میکروفن (درصورت تمایل بلندگو) را نصب نمایید. برای نصب میکروفن در خودرو باید فیش نری 3/5 میلی متری را به بدنه دستگاه متصل نمایید. سپس سوکت دو سیمه (سیم های قهوه ای و مشکی رنگ) از این دسته سیم را به میکروفن (موجود در جعبه دستگاه) متصل کنید.

همچنین درصورت تمایل به نصب بلندگو، به طور جداگانه یک عدد بلندگو با فیش خروجی 3/5 میلی متری تهیه نموده و آن را به فیش مادگی 3/5 میلی متری (سیم های طوسی و مشکی) از این دسته سیم متصل نمائید.

قطعه کنترل کننده ی قفل مرکزی برای صدور دستور به خودرو برای قفل و باز کردن درب خودرو به کار می رود. این ویژگی به راننده کمک می کند که در صورت سرقت خودرو دستور قفل شدن درب ها را از راه دور به خودرو بدهد. در صورت تهیه ماجول کنترل کننده قفل مرکزی، سیم زرد رنگ با خط باریک سفید با برچسب (Output1 (Line 7 و سیم سفید رنگ با خط باریک قرمز (Output2 (Line 8 مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم کارت مطمئن شوید و سپس روی دستگاه قرار دهید و در نهایت ردیاب آماده است که به سامانه سرو متصل شود.

تیم وایزر در همه ی دستگاه هایی که به فروش می رساند دفترچه راهنمای نصب به زبان فارسی قرار داده است که علاوه بر توضیحات بالا با تصاویر و دیاگرام مراحل نصب را برای شما ساده تر می گرداند توجه داشته باشید که در جواب به سوال اینکه آیا می توان احتمال سرقت خودرو را به صفر رساند، می توان گفت بله با نصب دستگاه ردیاب خودرو و رعایت نکات مهم می توان کاری کرد که سارقان ماهر هم توانایی سرقت خودرو شما را نداشته باشند.

لازم به ذکر است که نسخه ی PDF دفترچه راهنمای دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 بر روی وبسایت وایزر موجود می باشد.

اعلام سرقت خودرو با دریافت اس ام اس

خودروهایی مانند پراید، پژو، سمند و نیسان در صدر سرقت های وسایل نقلیه قرار دارند. هرچند استدلال برخی از مسئولین جهت توجیه این مسئله، نسبت بالاتر تعداد این خودروها به خودروهای دیگر در ایران است، اما باید بپذیریم که هنوز برخی از نقص های فنی این خودروها برطرف نشده اند و شکل ظاهری درب ها و سیستم ناقص امنیتی، این امکان را به سارقان می دهد که به هدف خود سریع تر دست یابند. یکی از بزرگترین مزیت های دستگاه ردیاب شاید توانایی در اعلام سرقت خودرو با دریافت اس ام اس باشد.

دارندگان این خودروها می توانند یک دستگاه ردیاب GPS بر خودروی خود نصب کنند و در هر لحظه با اتصال به سیستم ردیاب، مکان و شرایط حرکتی خودرو را ببینند. ردیابی ماشین های ایرانی به کمک دستگاه GPS بسیار ساده است. تنها کافی است با مراجعه به نمایندگی معتبر اقدام به خرید و نصب یک دستگاه ردیاب نمایند و در همان جا اپلیکیشن ردیابی را بر گوشی خود نصب کنند. از آن پس از طریق اس ام اس و هم به صورت اینترنتی، آنلاین و لحظه ای شاهد موقعیت خودرو از هر فاصله ای خواهند بود

اصلی ترین و می توان گفت مهم ترین وظیفه ی یک دستگاه ردیاب GPS خودرو وایزر، ارسال اطلاعات دقیق از موقعیت وسیله ی نقلیه است. با تماس صاحب خودرو به سیم کارت دستگاه ردیاب، به طور خودکار، یک پیامک به تلفن همراه وی ارسال می گردد. از این طریق محل وسیله ی نقلیه ی مسروقه قابل شناسایی خواهد بود.

با دستگاه ردیاب وایزر این امکان برای صاحب خودرو فراهم می شود که در هرلحظه، موقعیت خودرو را با دریافت اس ام اس مشاهده نماید. البته هر صاحب خودرویی که یک دستگاه ردیاب وایزر بر خودروی خود نصب نماید، می تواند اطلاعات موقعیتی و حرکتی وسیله ی نقلیه ی خود را در اپلیکیشن سرو هم به صورت پیامکی و هم اینترنتی ببینید. اپلیکیشن اختصاصی که صرفاً مخصوص ردیابی وسایل نقیله طراحی شده است. اما از آنجایی که هدف ما در این مقاله بررسی چگونگی ردیابی خودرو با دریافت اس ام اس است، بیشتر بر قابلیت ردیابی از طریق دریافت پیامک یا اس ام اس تاکید کرده ایم.

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب GPS مجهز نبوده و اکنون سرقت شده است و یا می خواهید اطلاعات خود را در زمینه ی مراحل اعلام و پیگیری خودروهای مسروقه بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می کنند. بنابراینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده اند در چه زمینه ای تجربه دارند، وسیله ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می گردد. پلیس آگاهی می گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده اند چه می شوند و چگونه در خیابان ها تردد می کنند؟ در ادامه ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته اند آشنا می شوید.

برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم؟

مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات

مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری

هرگونه پیگیری بعدی خودروهای مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعاً با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی به سامانه ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می توانید لیست خودروهای گمشده را جستجو کنید.

سرقت خودرو در پونک مرداد 98 و بازپس گیری آن در کمترین زمان به کمک دستگاه ردیاب GPS

 

سرقت وسایل نقلیه مسئله ی جدیدی نیست و بارها خودروها در شهرها و مناطق مختلف مورد سرقت قرار گرفته اند و گاهی هیچ وقت از آن ها اطلاعی کسب نشد. اما این بار سرقت یک خودرو در پونک به نتیجه نرسید زیرا صاحب خودرو از مدتی قبل از دستگاه GPS استفاده می کرده است. طی مصاحبه ای که با صاحب خودرو داشتیم از او درخواست کردیم اطلاعات بیشتری از سرقت خودروی شخصی خود به ما ارائه دهد و توضیح دهد چگونه به کمک دستگاه جی پی اس وایزر، خودروی خود را پیدا نموده است؟ به گزارش این شخص که در محله ی پونک ساکن است با خروج از منزل در ساعات ابتدای روز متوجه می شود که خودرو در محل پارک شده در خیابان نیست. پس از آن که مطمئن می شود که خودرو به سرقت رفته است با روشن نمودن تلفن همراه متوجه می شود که موقعیت مکانی خودرو در شهریار کرج نمایش داده شده است. با تماس با نیروی انتظامی و اطلاع از وضعیت موجود، خود را به محل خودرو می رساند و با هماهنگی نیروی پلیس خودروی خود را بازپس می گیرد. از این دست اتفاقات در شهرها به خصوص در کلان شهری مانند تهران زیاد به چشم می خورد. مهم این است که صاحب خودرو از قبل نکات امنیتی را در نظر گرفته باشد و همه ی جوانب لازم را رعایت نماید. این فرد همچنین در آخر اضافه نمود که اگر دستگاه ردیاب بر خودرو نصب نبود هیچ گاه قادر به یافتن خودرو به این سرعت نبودم و از دردسر پیگیری خودرو در اداره پلیس آسوده شدم.



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو, ردیاب ماهواره ای خودرو, نصب دستگاه ردیاب خودرو, سرقت خودرو, جلوگیری از سرقت خودرو, مراحل پیگیری سرقت خودرو, اعلام حرکت خودرو با دریافت پیام, جدیدترین مدل دستگاه ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه وایزر

جدید ترین مدل ردیاب خودرو با قابلیت کنترل سرعت و مجهز به حافظه دالی

 

جدیدترین مدل ردیاب خودرو وایزر

این ردیاب ماهواره‌ای تحت نام F150 وایزر به بازار عرضه شده است. همچنین نخستین مدل از برند وایزر است که مجهز به حافظه‌ی داخلی و سیستم کنترل سرعت می‌باشد. در این مقاله با وایزر همراه باشید تا بطور کامل با ویژگی‌ها و کارکرد این مدل از دستگاه‌ ضدسرقت ردیاب آشنا شوید.
نکته‌ی قابل ذکر آن است که تیم تخصصی وایزر بنابر نیاز و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی، دستگاه‌های خود را به قابلیت‌های گوناگون مجهز می‌کند و تنها به کپی‌برداری از نمونه‌های خارجی دست نمی‌زند. این امر در ایجاد قابلیت‌های جدید و به‌روز‌رسانی اپلیکیشن سرو قابل مشاهده و بررسی می‌باشد. از آنجایی که دستگاه‌های ردیاب برای اهداف متفاوت شخصی و شرکتی یا مدیریتی قابل استفاده هستند باید در اینجا اشاره کنیم که دستگاه ردیاب F150 وایزر یک دستگاه ردیاب برای خودروهای شخصی است که اطلاعات زمانی و مکانی را به تنها یک تلفن همراه که اصولاً تلفن صاحب خودرو می‌باشد ارسال می‌کند. بنابراین از این دستگاه نمی‌توان انتظار مدیریت و دریافت اطلاعات از چندین خودرو را داشت. بلکه دستگاه‌های دیگری مانند ردیاب‌های GPS شرکتی برای ردیابی خودروهای متعدد یک شرکت به‌کار می‌روند. 

قابلیت ذخیره اطلاعات در حافظه‌ی جانبی خود 

ما در تیم وایزر مشاهده نمودیم که صاحبان خودرو نیازمند آن هستند که وسیله‌ی نقلیه را در هر موقعیت‌ مکانی پیگیری نمایند و این اطلاعات حتی در مکان‌های سرپوشیده که امکان آنتن‌دهی ضعیف دارند با کمترین خطا صورت پذیرد. در حال حاضر شرکت وایزر ردیاب F150 را وارد بازار نموده است و این اطمینان را به دارندگان خودروها می‌دهد که با تجهیز خودروی خود به این مدل از ردیاب وایزر ردیابی آنلاین و لحظه‌ای و همچنین ردیابی آفلاین امکان‌پذیر خواهد بود.

سری جدید ردیاب خودرو وایزر

در حقیقت طی تولید و عرضه‌ی نسل اول ردیاب‌های وایزر، نیاز‌های جدیدی از سوی مصرف‌کنندگان محصول شناسایی و مشخص شد. یکی از این موارد که توسط کاربران دستگاه‌ها و بررسی متخصصین شرکت مشخص گردید، اهمیّت حافظه‌ی داخلی برای دستگاه‌ها می‌باشد. این حافظه کمک می‌کند که در موقعیت‌هایی که آنتن‌دهی تلفن‌همراه با مشکل مواجه می‌شود، انتقال اطلاعات حرکتی خودرو به تلفن همراه قطع نگردد. این امکان در سری جدید دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 با داشتن حافظه‌ی داخلی امکان‌پذیر شده است و داده‌های حرکتی و سرعت خودرو در حافظه‌ی داخلی ثبت و ذخیره شده و پس از اتصال به سرورهای وایزر، به تلفن همراه صاحب خودرو منتقل خواهد شد. بنابراین با اضافه شدن حافظه‌ی داخلی به این دستگاه اطلاعات پس از اتصال به‌طور کامل منتقل می‌شود. 

قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور

قابلیت متوقف کردن خودرو به کمک یک تلفن‌همراه از راه دور ویژگی جذابی است. اما این ویژگی به نوعی مزیت مدل‌های قبلی دستگاه‌های ردیاب وایزر هم بوده است. پس چه تفاوتی بین مدل‌های قبلی و مدل F150 وجود دارد. مزیّتی که به دستگاه ردیاب F150 وایزر برای توقف خودرو اضافه گردیده است کمی با فرایند توقف سری قبل متفاوت است. صاحب خودرو وقتی دستور توقف خودرو را از طریق تلفن‌همراه خود می‌فرستد، درحقیقت به خودرو اجازه می‌دهد هر زمان که سرعت آن به کمتر از 30‌ کیلومتر در ساعت رسید متوقف گردد. 
با اضافه شدن سیستم کنترل سرعت بر دستگاه ردیاب F150 زمانی که صاحب خودرو به دستگاه دستور توقف دهد، دستگاه با در نظر گرفتن سرعت، خودرو را متوقف می‌کند. به ‌این صورت که زمانی که خودرو به سرعت پایین‌تر از 30 کیلومتر رسید خودرو خاموش شده و دیگر امکان روشن شدن ندارد. با تعبیه این دستور در دستگاه‌ ردیاب احتمال بروز تصادف در سرعت بالا کاهش می‌یابد. به‌عبارتی صاحب خودرو کنترل بیشتری بر خودرو در زمان سرقت خواهد داشت.

ردیاب ضدسرقت وایزر

امکان جدید دستگاه وایزر برای کنترل درب خودرو

همچنین ما در تیم تخصصی وایزر به این نتیجه رسیده‌ایم که قابلیت دیگری را به دستگاه ردیاب GPS اضافه  نماییم که نه تنها پس از سرقت وسیله‌ی نقلیّه به صاحب خودرو در ردیابی آن کمک کند و مکان دقیق خودرو یا موتور‌سیکلت را نمایش دهد، بلکه درست در لحظه‌ی وقوع سرقت یعنی لحظه‌ای که درب خودرو بدون اجازه صاحب آن باز می‌شود آلارم یا پیغام هشدار به تلفن همراه منتقل گردد. با اضافه شدن این ویژگی به دستگاه‌های ردیاب GPS وایزر هم شما یک دستگاه ردیاب خریداری کرده‌اید و هم از ویژگی اصلی یک دستگاه دزدگیر بهره‌مند شده‌اید. البته این امکان جدید با درخواست صاحب خودرو از نماینده‌های فروش محصولات وایزر بر خودرو نصب خواهد شد.

شرکت وایزر

امکان ارتباط صوتی با داخل خودرو

به‌علاوه در دستگاه جی‌پی‌اس F150 قابلیّت ارتباط صوتی صاحب خودرو با داخل وسیله‌ی نقلیه به کمک میکروفن که همراه دستگاه به خریدار داده می‌شود وجود دارد. البته استفاده از قابلیّت صوتی دستگاه‌ها با درخواست صاحب خودرو نصب و قابل استفاده خواهد بود و نمایندگان فروش به صورت پیش‌فرض این امکان را راه‌اندازی نمی‌کنند مگر آنکه با اجازه‌ی صاحب خودرو باشد.
نحوه‌ی برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو نیز مانند سایر دستورات دستگاه به این شکل می‌باشد که صاحب خودرو دستور را به دستگاه ردیاب ارسال می‌کند و اطلاعات صوتی با تلفن همراه صاحب خودرو برقرار می‌گردد.
در انتها قابل ذکر است که دستگاه F150 دارای تائیدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد. همچنین مانند مدل‌های قبلی محصولات وایزر سیم‌کارت هدیه به مصرف‌کنندگان به‌جهت رفاه حالشان تعلق می‌گیرد و دارای اپلیکیشن با کاربری ساده و آسان است که به راحتی قابل استفاده می‌باشد و ارتباط امن با دستگاه وایزر برقرار می‌کند. این اپلیکیشن سازگار با سیستم اندروید و iOS بوده و به کمک تیم تخصصی وایزر به‌ روز‌‌رسانی می‌شود. نهایتاً با نصب دستگاه F150 توسط نمایندگی‌های مجاز یک‌ سال گارانتی تیم وایزر را نیز دریافت خواهید نمود. همچنین با نصب ردیاب‌های وایزر، یک سال اشتراک اینترنتی رایگان اپلیکیشن سرو به شما تعلق خواهد گرفت.



:: برچسب‌ها: مدل های ردیاب خودرو, جدیدترین مدل خودرو, ردیاب خودرو وایزر, جدید ترین مدل ردیاب وایزر, ردیاب خودرو F150 وایزر ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد


پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

جی پی اس خودرو
قیمت جی پی اس خودرو
www.wizerco.com